Herpeederpee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som har en link til en plass der jeg kan laste ned samples av Dødheimsgård? Har hørt om bandet og er ganske interresert i å få høre litt av det. : ) Lenke til kommentar
czr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp, en ting skal metal fans ha.De er veldig flinke til å rakke ned på de dem liker og skryte av sin egen musikk smak. Har nettopp startet å høre på Opeth. Er det noen som kan komme med noen tips over hvilke CD`er som er verdt å skaffe seg. Har My Arms, Your Hearse og liker den veldig godt. 8140019[/snapback] Ville gått for Still Life og Blackwater Park. Med egentlig vanskelig å gjøre noe bomkjøp, hehe. 8140134[/snapback] Flotters! Tror jeg er på god vei til å bli en stor Opeth fan Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som har en link til en plass der jeg kan laste ned samples av Dødheimsgård? Har hørt om bandet og er ganske interresert i å få høre litt av det. : ) 8140311[/snapback] Du har jo myspacen demmes. Ion storm er bra. Lenke til kommentar
czr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Noen som har en link til en plass der jeg kan laste ned samples av Dødheimsgård? Har hørt om bandet og er ganske interresert i å få høre litt av det. : ) 8140311[/snapback] DHG Myspace Du kan laste ned en sang herfra og høre på 3 til Endret 12. mars 2007 av Arnenonym Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte det nye Dimmu-albumet jeg, bra trøkk hele veien. Skal dog høre litt mer på det før jeg sier noe sikkert. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som har en link til en plass der jeg kan laste ned samples av Dødheimsgård? Har hørt om bandet og er ganske interresert i å få høre litt av det. : ) 8140311[/snapback] Du har jo myspacen demmes. Ion storm er bra. 8140340[/snapback] Tusen takk. : ) Arriosach: Samme her. : D Likte spesielt The Serpentine Offering, Sacrilegious Scorn, Chosen Legacy og The Conspiracy Unfolds. : ) Likte egentlig alle sammen ganske godt, men de er favoritter atm. <3 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nye dimmu ja, har hørt igjennom det noen ganger tidligere i uka. Veit egentlig ikke akkurat hva jeg synes, det starter ganske majestetisk og flott, men atm er det litt ensformig, sangene er litt for like til å treffe bulls eye til meg. Men får høre med på det, så går det seg til. Inntrykket er absolutt positivt. Edit: leif was here Endret 12. mars 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp. Og det er ekstra spennende med Hellhammer på trommene. Sykt dyktig trommespiller. =) Dødheimsgard var ganske så bra, likte Vendetta Assassin spesielt godt. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp. Og det er ekstra spennende med Hellhammer på trommene. Sykt dyktig trommespiller. =) Dødheimsgard var ganske så bra, likte Vendetta Assassin spesielt godt. 8140477[/snapback] Dødheimsgard er så mangt, de gamle utgivelsene er vel svartmetall så det holder, så gikk de over til ett mer eksperimentell uttrykk med 666 International, som er det albumet jeg har hørt på mest og assosierer med dhg . Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Første skiva er tr00 black metal, sjekk ut låta Jesu Blod, herlig låt. Neste plata Monumental Possession er vel den minst interessante. Veldig agressiv og rett fram, smått industriell. Også har du Satanic Art EP'n som inneholder en av verdens vakreste sanger, Traces of Reality, hvis ikke den fela river deg i stykker er du allerede ødelagt. 666 International er vel den beste plata dems, veldig eksperimental og ofte sær. Bruke tekanne hyl og masse rart. Har ofte funky partier som er veldig moro. Også nå har de en ny skive som snart kommer ut på Moonfog, jeg har hørt den og den er bra, virker som de har tatt to skritt tilbake til Monumental Possession men beholdt litt av det eksperimentale. Caress, du burde sjekke dem ut om du ikke har gjort det, hovedmannen er Yusaf fra VBE vettu. Endret 12. mars 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.myspace.com/beholdthearctopus Check it out. 8139068[/snapback] Det der likte jeg :!: . 8140079[/snapback] Quoter meg selv jeg! Hørt på dette i hele kveld. Hvis dere er i det sære hjørnet i kveld er dette musikken for dere . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte det nye Dimmu-albumet jeg, bra trøkk hele veien. Skal dog høre litt mer på det før jeg sier noe sikkert. 8140375[/snapback] Jeg fikk ståtiss av Simen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte det nye Dimmu-albumet jeg, bra trøkk hele veien. Skal dog høre litt mer på det før jeg sier noe sikkert. 8140375[/snapback] Jeg fikk ståtiss av Simen 8141017[/snapback] Fikk ståtiss av meg du! Mr.2! Men ja, Simens stemme var eneste ordentlige brae med den skiva. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Caress, du burde sjekke dem ut om du ikke har gjort det, hovedmannen er Yusaf fra VBE vettu. 8140611[/snapback] Har nok alle skivene ja. Bortsett fra Supervillain såklart. Aldri forbundet Monumental med industrielt dog, mere thrash. Kan ofte minne om Aura Noir. Ellers er vi helt på nett ser jeg! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Caress, du burde sjekke dem ut om du ikke har gjort det, hovedmannen er Yusaf fra VBE vettu. 8140611[/snapback] Har nok alle skivene ja. Bortsett fra Supervillain såklart. Aldri forbundet Monumental med industrielt dog, mere thrash. Kan ofte minne om Aura Noir. Ellers er vi helt på nett ser jeg! 8141142[/snapback] Ja, mere thrash egentlig. Har du hørt den nye? Folk sier den går enda lengre enn 666, selv er jeg uenig. Der 666 hadde det eksperimentale laget igjennom hele så er Outcast naken for ekserimentering store deler av skiva. Ghostforce Soul Constrictor er forøvrig dritraw, jævli funky. Mort gjør en sexy jobb med det teknologiske der. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg liker viking/black metal! Tekstene er råe! Utrolig fengenede låt! 8132914[/snapback] Hey hey! Thanks! Jeg kjøpte den skiva som LP når den kom ut....mimre. :!: Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.myspace.com/beholdthearctopus Check it out. 8139068[/snapback] Det der likte jeg :!: . 8140079[/snapback] Quoter meg selv jeg! Hørt på dette i hele kveld. Hvis dere er i det sære hjørnet i kveld er dette musikken for dere . 8140717[/snapback] Ah...Teknisk til det rotete, dessverre. Hvis de kunne ha strukturert galspapen kunne de vært noe. Men dette er hakket for kaotisk. Får ingenting ut av å høre på. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Caress, du burde sjekke dem ut om du ikke har gjort det, hovedmannen er Yusaf fra VBE vettu. 8140611[/snapback] Har nok alle skivene ja. Bortsett fra Supervillain såklart. Aldri forbundet Monumental med industrielt dog, mere thrash. Kan ofte minne om Aura Noir. Ellers er vi helt på nett ser jeg! 8141142[/snapback] Ja, mere thrash egentlig. Har du hørt den nye? Folk sier den går enda lengre enn 666, selv er jeg uenig. Der 666 hadde det eksperimentale laget igjennom hele så er Outcast naken for ekserimentering store deler av skiva. Ghostforce Soul Constrictor er forøvrig dritraw, jævli funky. Mort gjør en sexy jobb med det teknologiske der. 8141383[/snapback] Bare hørt den en gang, og det er minus to spor. Men fikk overhodet ikke følelsen av at dette var like grensesprengende nei. Men det skulle jo ganske mye til... Skal uansett gi skiva endel sjangser, regner med den vokser litt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare hørt den en gang, og det er minus to spor. Men fikk overhodet ikke følelsen av at dette var like grensesprengende nei. Men det skulle jo ganske mye til... Skal uansett gi skiva endel sjangser, regner med den vokser litt. 8141587[/snapback] Den vokser ja, men forsatt ikke på høyde med 666. Skiva kommer ut dagen jeg blir 18 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nyeste Marduk høres faen meg god ut den! Og Accuser, Opposer er faen meg en knakende fet låt! Å dra tissen min litt a, så bra den er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg