Jernlov Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ååh, må bare få ut hvor genialt et band kan bli! http://youtube.com/watch?v=ieRFnlcsZ0g Dreamtheater ftw! 8137573[/snapback] Joda, men Klarer liksom ikke å forstå hypen rundt tydelig sjelløs musikk. 8137774[/snapback] x2 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 DT har noen brae sanger, men det meste blir kjedelig i mine ører Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dreamtheater er ikke akkurat min smak. Dette hører jeg på: Fear FactorySystem of A DownCradle of FilthAdemaChildren of BodomSlipknotMetallicaLinkin ParkKoRn Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dream Theater er sjellaus runkemusikk. Likte det før, men har blitt dritlei. Teknisk musikk er tøft, runkemusikk er ikkje tøft. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dreamtheater er ikke akkurat min smak. Dette hører jeg på: Fear FactorySystem of A DownCradle of FilthAdemaChildren of BodomSlipknotMetallicaLinkin ParkKoRn 8138229[/snapback] Gamle metallica er vell noe av det beste som finns, Fear Factory sitt album Archetype er noe inni helvetes bra, faen så rått utført! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er ikke den store metall-boyen, men når det spilles, spilles følgende: Opeth Enslaved Cannibal Corpse Gammel Metallica Death Slayer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gamle metallica er vell noe av det beste som finns 8138532[/snapback] I mine øyne er gammel metallica like råttent som Britney. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gamle metallica er vell noe av det beste som finns 8138532[/snapback] I mine øyne er gammel metallica like råttent som Britney. 8138849[/snapback] ..Og i mine øyne er Iron Maiden en gjeng med eselskjendere som lager håpløs musikk. Saklig? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gamle metallica er vell noe av det beste som finns 8138532[/snapback] I mine øyne er gammel metallica like råttent som Britney. 8138849[/snapback] men så er du blind da.. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.myspace.com/beholdthearctopus Check it out. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Dream Theater er sjellaus runkemusikk. Likte det før, men har blitt dritlei. Teknisk musikk er tøft, runkemusikk er ikkje tøft. 8138301[/snapback] Så Dreamtheater er ikke teknisk? Kan bli lei av musikken, ja såklart;) (hvilken musikk/hvilket band blir du ikke lei av ? ) Og kan du definere "sjellaus?, og runkemusikk? Du kan selfølgelig få mislike et band å syns at de lager kjedelig musikk i dine ører. Men ikke kom å si at Dreamtheater bare er runkemusikk og ikke teknisk? Altså jeg liker ikke spesielt godt Maiden, men jeg kan fortsatt si at de er ekstremt tekniske og er en av verdens beste innen sin sjanger ? Edit: Har også hørt at Maiden ER en egen sjanger?? Endret 13. mars 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Prøv med flere smilies så får du sikkert poenget gjennom. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dreamtheater gutta er teknisk gode, men de overdriver det så mye og virker som att de deler opp låtene og hver og en får lov til å briefe like mye gjennom hele sangen... Blir kvalm av det.. og er kjedelig å høre på også... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg er fan av Dream Theater og har sett de live 2 ganger i Oslo, men gidder ikke legge meg oppi smaken til andre. Man liker det man liker, ingen vits å tvinge det over på andre. Endret 12. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
czr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jepp, en ting skal metal fans ha. De er veldig flinke til å rakke ned på de dem liker og skryte av sin egen musikk smak. Har nettopp startet å høre på Opeth. Er det noen som kan komme med noen tips over hvilke CD`er som er verdt å skaffe seg. Har My Arms, Your Hearse og liker den veldig godt. Endret 12. mars 2007 av Arnenonym Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.myspace.com/beholdthearctopus Check it out. 8139068[/snapback] Det der likte jeg :!: . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Opeth har forandret seg veldig fra "grynteperioden" til nå. Nå er det progrock og clean-vokal det går på. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp, en ting skal metal fans ha.De er veldig flinke til å rakke ned på de dem liker og skryte av sin egen musikk smak. Har nettopp startet å høre på Opeth. Er det noen som kan komme med noen tips over hvilke CD`er som er verdt å skaffe seg. Har My Arms, Your Hearse og liker den veldig godt. 8140019[/snapback] Ville gått for Still Life og Blackwater Park. Med egentlig vanskelig å gjøre noe bomkjøp, hehe. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Mange som heller ikke eier musikalsk forståelse, og rett og slett ikke liker f.eks prog av den grunn. Har av og til hørt begrepet "musikk for musikere" og i enkelte bands tilfeller vil jeg nok si det stemmer. Det er mye musikk jeg synes er utrolig spennende og interessant fra et musikalsk analytisk standpunkt. Dream Theater er et slikt band, selv om de langt fra er blant de mest tekniske i sjangeren. Men det er klart, liker man 4 min lange låter, straight and to the point så er det greit det også. Men at man konstant MÅ slenge dritt om alt man ikke liker, det er jo noe plagsomt... Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.myspace.com/beholdthearctopus Check it out. 8139068[/snapback] Det der likte jeg :!: . 8140079[/snapback] Meget spennende band. Artig at "bassisten" spiller war-guitar, hehe. Ett skikkelig monstrum av ett instrument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg