cwerner Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har hjemmedag idag Så jeg har hørt på alt fra RHCP, til Green day, til In flames Også har jeg lært meg en del fra "...and justice for all" på trommer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Her får eg arbeidestimene til å gå med DT.... Bobby Conn eller APC her. Endret 21. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Aah, har kommet hjem fra skolen, det er helg og V av Symphony X står og snurrer i stereoanlegget Digg! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Aah, har kommet hjem fra skolen, det er helg og V av Symphony X står og snurrer i stereoanlegget Digg! Symphony X er konge! Sitter selv å digger plata The Odyssey. Synes egentlig den er best. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 tuln etter Rage Against.. og Radiohead for tiden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmm.. Sitter her og ser på Death - Live in LA.. Den er bra heilt til dei finner ut at dei har dårlig tid og begynner å spele alt dritfort. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmm.. Sitter her og ser på Death - Live in LA.. Den er bra heilt til dei finner ut at dei har dårlig tid og begynner å spele alt dritfort. Hehe! Seriøst? :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nightwish's album Century Child, det er faktisk veldig bra. Vil ikke anbefale noen av de andre though.... (du bør styre unna hvis du ikke liker symfoni og pompøs musikk ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 That rules me out, med andre ord. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nightwish's album Century Child, det er faktisk veldig bra. Vil ikke anbefale noen av de andre though.... (du bør styre unna hvis du ikke liker symfoni og pompøs musikk ) Musikksmak!! Rett og slett Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nightwish's album Century Child, det er faktisk veldig bra. Synes også at det er en av de beste skivene til Nightwish, hvis ikke det er den beste. Det som er irriterende med Nightwish er at de også lager mye dårlig musikk. Men "Century Child" faller i smak! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Noen som har noen gode band å tilføye i lista? Noe likt Tool, de er så spesielle. Spesiell metal som er utrolig gjennomført. Ikke sånn runkesirkusgitaroppleggYo. Men noe mørkere og tool aktig..hmm helst tool plagiat Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke at det har noe med TOOL å gjøre, men hva med.. Charta 77? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Trodde det var punk? Var vel derfor han sa det ikke hadde noe med Tool å gjøre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Noen som har noen gode band å tilføye i lista?Noe likt Tool, de er så spesielle. Spesiell metal som er utrolig gjennomført. Ikke sånn runkesirkusgitaroppleggYo. Men noe mørkere og tool aktig..hmm helst tool plagiat Ribozyme! De er faktisk norske. Veldig bra! Eg skulle faktisk få en ribozyme plate fra en fyr her som hadde 2, men så stakk HalTan av med den! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har aldri hørt om System of a Down. Er de bra ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har aldri hørt om System of a Down. Er de bra ? Finn alle poster TLZ har om dem Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg liker de iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg