McBitch Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som vet om andre sjapper som selger slike glass? Syns det var alt for dyrt. Helst norsk sjapper eller noe med ikke så lang leveringstid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Har du bomma på tråd nå, stakan, eller er det bare jeg som ikke skjønner hvor den samtalen der kommer fra? EDIT: Fant igjen det du snakka om for 4 sider siden. Det hjelper gjerne å ha med quote så folk skjønner hva du snakker om Endret 6. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Necrophagist Dette var det som det nye albumet til Disincarnate skulle ha vert! Jeg fikk Metal-nirvana når jeg hørte dette: http://shop.relapse.com/dbmedia/audio/Necr...0Stabwound3.mp3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har hørt endel på Heavy Metal Thunder, og du har rett Bitex, han kan virkelig synge. Høres ut som en kombinasjon av Bruce Dickinson og Eric Adams. Men jeg synes gitarspillingen var ganske slitsom i lengden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Var egentlig ikke ment å ha sammenheng med noe Men spurte her i tråden siden det er så mange metalfans, så kanskje noen vet om noe. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Driver å spiller inn no stoner jeg har mekka nå.. På med sleng-buksene sier jeg bare Hehe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Nyhus, ta en titt på denne også http://www.youtube.com/watch?v=SvThmUedOCc Og en artig sak fra det glade 80-tall Gjennomslagsplata, Wheels of Steel kom ut i 1980. Gutta ble sendt midt inn i landsbygda i Wales på vintern (-20 eller mer) av plateselskapet så de kun skulle fokusere på å lage plate. De var så og si innesperra i ei lita, kald hytte i 3 uker. Biff sa i et intervju at det var så dritkaldt om natta at de måtte ha varmeovn med oppi senga. Men det funka, de skrev den beste plata si i den perioden. Engelskmenn jobber best når de er litt underdogs, sier han. Endret 6. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som kan anbefale meg noen Black Metal band som bruker mye clean vokal? Hører på Enslaved, Ulver, Windir Borknagar osv. Der brukes det en del clean vokal, men finnes det band hvor clean vokal blir brukt veldig mye? 8090685[/snapback] Urfaust. Grøssende bra. http://www.myspace.com/urfaustfans 8090726[/snapback] Urfaust var kjempetøft! Ganske spesiellt og stemningsfullt! Takker for tips Hører allerede på Emperor, er et rått band! Liker clean vokalen i Emperor godt! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja, ingenting som er som eldgamle metalfolk som fortsatt holder stilen. Langt hår og leather all the way som 60-åring er faktisk utrolig sterkt gjort. Kommer ikke WASP til Trondheim i april? Edit: 24. april Endret 6. mars 2007 av Jalladoode Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 El Caco på Checkpoint Charlie lørdag 17. mars, blir fin dimmefest det! Bye bye Stavanger. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Her er hva jeg så gjennom Ixus'en min en høstkveld Cannibal Corpse spillte til dans i nabolaget. http://www.youtube.com/watch?v=OOlnMPQZo04 Endret 6. mars 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Urfaust var kjempetøft! Ganske spesiellt og stemningsfullt!Takker for tips 8094080[/snapback] Få med deg konserten deres den 24. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=727736 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sepultura er grisekos. Thrash på sitt beste. Beneath the remains \m/ Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Trofeer folkens! Post deres egne bilder av metallen der ute. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jack Owen. Guitarist, lyricist (1988-2004) Nå i Deicide. Full Size HQ uncut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. mars 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vader - The Art of War er en plate jeg har blitt helt hektet på. Veldig kort, men det er 14 min med nytelse. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) 14? Viser 25min i Winamp hos meg Har også hørt veldig mye på den skiva etter at jeg fikk tak i albumene til Vader, noe av det bedre jeg har hørt for å si det sånn. Edit: Er det sånn at sangene skal gli inn i hverandre? Har ikke fått kjøpt denne plata enda og den torrenten jeg lastet ned var jevnt over ganske snål. Endret 7. mars 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 El Caco på Checkpoint Charlie lørdag 17. mars, blir fin dimmefest det! Bye bye Stavanger. 8094783[/snapback] Skal se de på Union om en måned Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Edit: Er det sånn at sangene skal gli inn i hverandre? Har ikke fått kjøpt denne plata enda og den torrenten jeg lastet ned var jevnt over ganske snål. 8096268[/snapback] De skal gli inn i hverandre ja. I alle fall de to-tre første sangene. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Driver å spiller inn no stoner jeg har mekka nå.. På med sleng-buksene sier jeg bare Hehe.. 8093811[/snapback] Stoner Har hørt en del på Old Man's Child i det siste, *ståtiss* Endret 7. mars 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kommer ikke WASP til Trondheim i april? Edit: 24. april 8094572[/snapback] Riktig, de kommer til Stavanger også. Jeg har billetten rett ved siden av meg her, fikk også høre at Susperia varmer opp for dem fra og med 9. april. Gleder meg stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg