Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Må bare le av dette bildet som var i VG Undetekst: "Jared Leto viste seg fra sin tøffe side under konsert i El Paso" Jared Leto er OGSÅ kjent som uberkjekkasfløtepus-skuespiller. Selvsagt har han en "rockegruppe" siden Keanu Reeves og alle de andre har det. Skikkelig badass han der, altså. Endret 6. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som kan anbefale meg noen Black Metal band som bruker mye clean vokal? Hører på Enslaved, Ulver, Windir Borknagar osv. Der brukes det en del clean vokal, men finnes det band hvor clean vokal blir brukt veldig mye? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jared Leto er OGSÅ kjent som uberkjekkasfløtepus-skuespiller. Selvsagt har han en "rockegruppe" siden Keanu Reeves og alle de andre har det.Skikkelig badass han der, altså. 8090678[/snapback] Han var jo med i Fight Club, tidenes badassfilm. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som kan anbefale meg noen Black Metal band som bruker mye clean vokal? Hører på Enslaved, Ulver, Windir Borknagar osv. Der brukes det en del clean vokal, men finnes det band hvor clean vokal blir brukt veldig mye? 8090685[/snapback] Veldig mye folk der, så da spytter jeg ut Einherjer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som kan anbefale meg noen Black Metal band som bruker mye clean vokal? Hører på Enslaved, Ulver, Windir Borknagar osv. Der brukes det en del clean vokal, men finnes det band hvor clean vokal blir brukt veldig mye? 8090685[/snapback] Urfaust. Grøssende bra. http://www.myspace.com/urfaustfans Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Men kan en søt fløtepus som var på coveret til alle verdens fjortisskoledagbøker bli "tøff" ved å ta litt svart sminke rundt øynene, og anlegge en halvveis emosveis? Endret 6. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det kommer vel an på hva du definerer som "tøff". EDIT: Til Sir_Wrathson: Du kan prøve Gehenna. Ikke så mye klarvokal, men tror du vil komme til å like det alikevel. Endret 6. mars 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Emperor veksler jo også mye mellom klar og skrikevokal. *Tenke* nei kommer ikke på flere. *Tomt* Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Metalrtåd - Inn i mine innlegg! :!: Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Turisas var faktisk tøft. Link. Fikk nesten lyst til å gå til krig nå! For nøye meg med Medieval 2 ... 8083736[/snapback] dette var jo konge Takk Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Cannibal Corpse, Hate eternal som nevnt oppe her er grusomt bra band!Jeg fikk sansen for CC med engang jeg hørt Blowtorch Slaughter fra Bloodthirst! Gikk rett til hjertet! CC er virkelig noe å satse på, ordentlig hard, dominerende death metal! Hate Eternal er jo faktisk litt unikt, liker I, Monarch veldig godt... Dem har masse god låter, det er sinnsykt rask death metal! 8090430[/snapback] Tror faktisk det var samme låt som hekta meg. Og I cum blood Ca alle sangene på Live cannibalism er rene bestof samling spør du meg hvertfall.. Og btw, leto så rimelig herja ut i Requiem for a dream. Endret 6. mars 2007 av sekt Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Taake bruker til tider litt clean vokal, om ikke altfor ofte. Er uansett et veldig bra band innenfor black metal-sjangeren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Joda, men som "rocker" ser han bare sånn ååååååååtåtøøøøøøøøøøøøøøøt ut. Omrent like autentisk som når Idol-David gikk fra teenage-heartbreaker blond til å bli oppdressa som "mørk og gotisk" med et par piercings, svart hår og emosveis fordi han ville bort fra Idol-stempelet. Endret 6. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nei, da liker vi bedre ordentlige barskinger som Nattefrost. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jah! Eller metal-bestefar som Biff Byford i Saxon (fra Wacken2001) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 I hvert fall Jahn Teigen: Mer tr00 går det ikke an å bli. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, ingenting som er som eldgamle metalfolk som fortsatt holder stilen. Langt hår og leather all the way som 60-åring er faktisk utrolig sterkt gjort. En annen god gammel kar, Blackie Lawless fra W.A.S.P: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Me loves WASP. Så dem live i Oslo for et par år siden. Fant en fantastisk video av Saxon fra nevnte Wacken-konsert (Motorcycle Man) Gutta holder stilen og Biff synger bedre enn han gjorde på 80-tallet faktisk. Hvis ikke dette røsker i ballerota har man rett og slett ikke baller. http://www.youtube.com/watch?v=SvThmUedOCc Endret 6. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ah, ja. Hvilke herlige gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg