CurSe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan uttaler man egentlig Anaal Nathrakh? Blir bare tull når jeg skal si hva gruppa heter Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg uttaler det "anal natrakk". Fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan uttaler man egentlig Anaal Nathrakh? Blir bare tull når jeg skal si hva gruppa heter 8069807[/snapback] Merlin gir deg fasiten i låta med samme navn som bandet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg uttaler det "anal natrakk".Fungerer fint for meg. 8069844[/snapback] Jeg uttaler det på samme måte, bare med en h imellom t og r. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg uttaler det ikke i det hele tatt. Jeg bare laster det ned. Og da har det ingenting å si hvordan navnet uttales. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har hørt det uttalt som "anall nathrakk" Broren min sier anal nattdrakt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Aldri hørt om dem.... 8070423[/snapback] Da er du ikke tr00 nok. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er en stemme som uttaler navnet i sangen Anaal Nathrakh - Anaal Nathrakh. "Ænæ:l Næthrækh". 7355284[/snapback] Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Lurer på å skaffe meg denne. Men skulle bare vært det på baksiden. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Aldri hørt om dem.... 8070423[/snapback] Da er du ikke tr00 nok. 8070429[/snapback] Høah...Anal ditt og anal datt...Drittnavn. Hvis et band har bra musikk kan de hete hva som helst. Men Bandnavn som Anal* (ettellerannet) og Necro* er teite navn. Håper de har bra musikk. Tøffe navn er Tool, Metallica, Forbidden, Iron Maiden, Skinlab. Teite navn har Kill, Pussy, Hate, Fuck, Die, Whore, Anal, Necro osv. i navnet. Og da tenker jeg ikke på musikken. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg vil ikke si at Tool (verktøy) er et veldig tøft navn. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg vil ikke si at Tool (verktøy) er et veldig tøft navn. 8071132[/snapback] Tool (kuk) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tool (kuk) 8071164[/snapback] Hø? Taake er et forbanna tøft navn. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Høah...Anal ditt og anal datt...Drittnavn. Hvis et band har bra musikk kan de hete hva som helst. Men Bandnavn som Anal* (ettellerannet) og Necro* er teite navn. Håper de har bra musikk. Tøffe navn er Tool, Metallica, Forbidden, Iron Maiden, Skinlab. Teite navn har Kill, Pussy, Hate, Fuck, Die, Whore, Anal, Necro osv. i navnet. Og da tenker jeg ikke på musikken. 8071078[/snapback] Dritfett band og dritfet uttale. Hør på Merlin! Deretter går du til innkjøp av The Codex Necro og får ørene dine brutalt voldtatt av et helvetes necrogrind-inferno. Pandemonic Hyperblast (demoversjon) http://www.myspace.com/anaalnathrakh Ustedalen: Tool kan også bety "kuk", og om jeg husker rett så er det den betydningen bandet legger i navnet. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tool (kuk) 8071164[/snapback] Hø? Taake er et forbanna tøft navn. 8071170[/snapback] Taake/Tåke er et bra navn. DumDumBoys er bra. Norske band kan fint hete norske navn. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ustedalen: Tool kan også bety "kuk", og om jeg husker rett så er det den betydningen bandet legger i navnet. 8071237[/snapback] Det viste jeg faktisk ikke. Anaal Nathrakh var kongekult. Her skal en cd kjøpes! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Høah...Anal ditt og anal datt...Drittnavn. Hvis et band har bra musikk kan de hete hva som helst. Men Bandnavn som Anal* (ettellerannet) og Necro* er teite navn. Håper de har bra musikk. Tøffe navn er Tool, Metallica, Forbidden, Iron Maiden, Skinlab. Teite navn har Kill, Pussy, Hate, Fuck, Die, Whore, Anal, Necro osv. i navnet. Og da tenker jeg ikke på musikken. 8071078[/snapback] Dritfett band og dritfet uttale. Hør på Merlin! Deretter går du til innkjøp av The Codex Necro og får ørene dine brutalt voldtatt av et helvetes necrogrind-inferno. Pandemonic Hyperblast (demoversjon) http://www.myspace.com/anaalnathrakh Ustedalen: Tool kan også bety "kuk", og om jeg husker rett så er det den betydningen bandet legger i navnet. 8071237[/snapback] Hhehe..Hva er det som ikke kan kalles kuk... http://susning.nu/Penis/synonym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg