Deadringer Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ser ut som eit eller anna lame WoW-opplegg. ^^ 8065022[/snapback] Haha, genialt. Sitter og hører på Ulver - Kveldssanger nå. Vurderer om dette er den beste skiva noen sinne. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Respekt til den som klarer å fortelle meg hvor jeg har tatt avataren min fra. 8064805[/snapback] Har det ikke noe med Solefald å gjøre da? EDIT: Om ikke det, så vet jeg at jeg har sett den for ikke så lenge siden. Endret 3. mars 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Respekt til den som klarer å fortelle meg hvor jeg har tatt avataren min fra. 8064805[/snapback] Har det ikke noe med Solefald å gjøre da? EDIT: Om ikke det, så vet jeg at jeg har sett den for ikke så lenge siden. 8066029[/snapback] Ikke Solefald, men enn annen gruppe som også kom fra Kristiansand. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Chimaira's nye skive Resurrection ligger "til salgs" på nettet for de som er interessert. For min del er det for tidlig å si noe, men en ting er sikkert: Man hører at det er Chimaira Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ah, Epitaph. Visste jeg hadde sett det før. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ah, Epitaph. Visste jeg hadde sett det før. 8066342[/snapback] Hurra, nice done! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Herregud de gutta lager herlig Stoner-rock! Velkommen til Lost Weekend/Askøy til sommeren. Black Debbath er stoner-rockerene med egen festival! I hvertfall håper jeg på at de dukker opp som vanlig da. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Haha, så knalltøft! 8068361[/snapback] Ikke unikt nok. Føler det går en del av den sounden for tiden. Grå masse. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Tullball. Dritfett! Må kjøpe skjorter. edith: Og det var skjorter + CD kjøpt. Endret 3. mars 2007 av Glint Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som har gitt den nye Sirenia skiva en lytt? Evt, hva syns folket om den? For de som er interesserte, så heter den "Nine Destinies and a Downfall" og kan fås i butikken akkurat nå! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tullball. Dritfett! Må kjøpe skjorter. edith: Og det var skjorter + CD kjøpt. 8069248[/snapback] Tror jammen meg jeg gjør det samme. YAHARR! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg tror jeg må kjøpe meg noen flere metalskjorter. Kanskje Maiden? Litt irriterende at jeg aldri finner noen svarte hettegensere med glidlås i midten, som ikke har noe på ryggen. Jeg gidder ikke å gå rundt med noe der! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hørte en ny låt fra Sirenia på metalsvisj, og det var jo bare synthpop-søtsuppe..ikkenoe growlvokal, ikkeno aggressivt gitarspill. Kanskje en dårlig låt fra plata? Vet ikke navnet. Spørs om du vil slite med å finne gensere uten trykk på ryggen også..alle jeg har sett har det. Enten turnedatoer eller digre logoer eller noe skrift. Endret 3. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Apropos det med klær. Du finner en del musikk relaterte gensere og andre ting på BodyMap. Nå står den på hoodies da, der er det mest. Vet om mange andre også, men det er nå en av dem som har mye til å være i Norge. Uansett, bestille fra utland er vell strengt tatt lite å være redd for. Dessuten har de Children Of Bodom gensere o.l der, så det holder for meg Endret 3. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg tror jeg må kjøpe meg noen flere metalskjorter. Kanskje Maiden? Litt irriterende at jeg aldri finner noen svarte hettegensere med glidlås i midten, som ikke har noe på ryggen. Jeg gidder ikke å gå rundt med noe der! 8069475[/snapback] Det er alt for lite skikkelig metalklær i det hele tatt å finne. Trenger ikke nødvendigvis være bandlogo på klærne heller, bare det er motiver som "fete"... For lite hettegensere er det og. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå er bodymap svindyrt iforhold til klær i USA, så jeg tror jeg kjøper det jeg kan mens jeg enda er her borte. Og ja, jeg er ikke så interessert i logoer, bilder eller turnedatoer på ryggen. Det jeg har lyst på er en svart hood genser (med glidlås) der logen til bandet (da Darkthrone eller noe lignende) står på fremsiden, mens ryggen er svart! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er alt for lite skikkelig metalklær i det hele tatt å finne. Trenger ikke nødvendigvis være bandlogo på klærne heller, bare det er motiver som "fete"... For lite hettegensere er det og. 8069564[/snapback] Jeg finner "nok" her i USA. I alle fall der jeg liker fronten på genseren, men det blir bare dumt når de har et stygt bilde på baksiden som ødelegger alt. Jeg har funnet mange tøffe t-skjorter, men gensere er det vanskelig å finne noen du liker av. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, enig der! Blir for glorete når de skal ha store motiver både foran og på ryggen. Kom over en fet hettegenser med glidlås på BodyMap med logoen til Death på framsida, men den var svinedyr (som alt annet på den butikken). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg tror vi har den samme genseren her. Vi hadde i alle fall en genser der det sto death på, men den var ikke helt min type hvis jeg husker rett. I alle fall, den 1349 - Hellfire genseren der var utrolig tøff. Hadde man hatt den med glidlås hadde alt vært perfekt! Ikke for mange symboler og bilder på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg