JPNord Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans! Godt fornøyd med det Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg ble favorittbandet mitt: Iron Maiden Currently Playing: Masterplan - Treasure World Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Opeth You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans! lolk. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg ble favorittbandet mitt: Iron Maiden Currently Playing: Masterplan - Treasure World 8059653[/snapback] Gut. Her går det i MK II. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvilket sikkert kommer til å gjøre turnélivet spennende, eller hva? - Det blir neppe noen turné i det hele tatt. Jeg har fått tilbud om å spille på Inferno-festivalen neste år, men sa nei takk. Jeg nekter å gjøre noe halvhjerta, og Mezzerscmitt live hadde kommet til å bli for dyrt, stort og ekstremt til å trekke rundt på fra scene til scene. Men det er mulig vi gjør en eller to "one-off" konserter hvis alt faller på plass og budsjettet er riktig, forteller han. En stram, autoritær profil med uniformerte "bevæpnede" vakter mellom scenen og publikum, og alle unntatt Blasphemer og Hellhammer barberte på hodet, er de få ingrediensene han vil røpe for pressen. MeZZerSchmitt live hadde vært BØST! Kanskje det blir noe i sammenheng med nye skiva som kommer i November! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva synes godtfolket om den nye Megadeth sangen Sleepwalker?(fra United Abominations som kommer ut 15. mai). 8059456[/snapback] Når jeg hørte symfonien i starten så begynte jeg å lure på om de hadde gått goth/symnphonic metal. (Bekymringen ble brutt ned av meget fengende thrash-riff. =) Har egentlig aldri hørt så mye på Megadeth, men denne var ganske fengende....men ikke fengende nok til at det er noe jeg gidder å bruke penger på. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 09.01.2007 - Documentary VICE Films (Peter Beste) are now in Norway making a documentary about Gaahl and Gorgoroth. It will appear on a Vice DVD with several other related segments. The first pressing of this DVD is 100,000 units, and will be distributed in all major music retailers in the US, and most in Europe. Må jeg se Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Beste opplyste jo også at han søkte folk som var interessert i BM/Gorgoroth/Gaahl som han kunne intervjue. Blir spennende å se hvem som stilte opp. Er det noen fjortisser henger jeg meg selv for å spare meg smerten. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva synes godtfolket om den nye Megadeth sangen Sleepwalker?(fra United Abominations som kommer ut 15. mai). 8059456[/snapback] Megadeth daua etter Countdown To Extinction (Youthanasia hadde sine øyeblikk, men pila pekte drastisk nedover). De to nye låtene Gears of War og Sleepwalker er intet mer enn kjedelig og uinspirert vås. Dårlig? Nei, egentlig ikke. Intetsigende og veldig lite kreativt? Ja. (Dessuten skylder jeg fortsatt Mustaine juling for å ha fucka opp gamle klassikere ved og spille inn ting på nytt. Aldri vært så skuffet noen gang som når jeg hørte den "nye" versjonen av Rust In Peace) Uansett, bare min mening... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 09.01.2007 - Documentary VICE Films (Peter Beste) are now in Norway making a documentary about Gaahl and Gorgoroth. It will appear on a Vice DVD with several other related segments. The first pressing of this DVD is 100,000 units, and will be distributed in all major music retailers in the US, and most in Europe. Må jeg se 8059960[/snapback] Gaahl er en spennende fyr. Dog i M:AHJ virka han ikke som et veldig givende intervjuobjekt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 You are Metallica! In your prime, your music ruled so much. What happened after the Black Album? You are the center of the Napster controversy, you stopped doing solos, your drums sound like trash cans, and your new bass player sucks. Get back on top of things, because people want the old you! *GAH* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 What metal band are you? My Results: Iced Earth You are Iced Earth! Your music stems from classic heavy metal with slight thrash roots. You love melody in your music, and you definitely love adding the element of fantasy with reality when you write your songs. Rhythm speed, heaviness, and melody are what you're all about! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 09.01.2007 - Documentary VICE Films (Peter Beste) are now in Norway making a documentary about Gaahl and Gorgoroth. It will appear on a Vice DVD with several other related segments. The first pressing of this DVD is 100,000 units, and will be distributed in all major music retailers in the US, and most in Europe. Må jeg se 8059960[/snapback] Gaahl er en spennende fyr. Dog i M:AHJ virka han ikke som et veldig givende intervjuobjekt. 8061359[/snapback] Satan *gulp gulp* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hoho, kjøpte meg Sognametal DVD-en idag. Nå skal jeg kose meg gjennom all bonusmateriale før jeg ser selve konserten. Wohoo! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Respekt til den som klarer å fortelle meg hvor jeg har tatt avataren min fra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ser ut som eit eller anna lame WoW-opplegg. ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 What metal band are you? My Results: Dissection You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return! tja.. har aldri hørt om det bandet før jeg.. får kjøpe et album fra dem snart Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hoho, kjøpte meg Sognametal DVD-en idag. Nå skal jeg kose meg gjennom all bonusmateriale før jeg ser selve konserten. Wohoo! 8064089[/snapback] Har hatt planer om å kjøpe meg den jeg også, er den å anbefale? Høh, kanskje et dumt spørsmål, konsertopptak+ekstramateriale av Windir må jo egentlig bare bli bra. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ser ut som eit eller anna lame WoW-opplegg. ^^ 8065022[/snapback] Hjelpes, for all del ikke. Er cover til en 7". Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hoho, kjøpte meg Sognametal DVD-en idag. Nå skal jeg kose meg gjennom all bonusmateriale før jeg ser selve konserten. Wohoo! 8064089[/snapback] Har hatt planer om å kjøpe meg den jeg også, er den å anbefale? Høh, kanskje et dumt spørsmål, konsertopptak+ekstramateriale av Windir må jo egentlig bare bli bra. 8065132[/snapback] Så en som solgte den på Rådhusplassen (tror jeg) til 150kr. Jeg hadde jo gavekort på Platekompaniet, så jeg kjøpte den der. Snasen DVD. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg