Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Ble Iced Earth jeg og. Noe av de eldre sakene er jo rimelig fett, men det über-patriotiske skvipet av en plate de ga ut sist kan jeg godt styre meg for. Jo, og så kan jo ikke Ripper måle seg med Barlow da.

8055520[/snapback]

 

Ripper er dårlig, Barlow var helt back in the days. Burnt Offerings, The Dark Saga og Something Wicked.. er knall album!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg valgte også Gitar men jeg ble Opeth :]

 

"You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!"

 

Stemmer fint med det jeg svarte.

Lenke til kommentar

What metal band are you?

 

My Results:

 

 

quiz270outcome2.gif

 

 

Death

 

You are Death! You are one of the key inventors of modern day death metal. With every album you've always gotten better. You're well respected in the music industry. The metal world wept when your band creator passed away from a brain tumor. Symbolism is an important property in your music.

 

Yeah, stemmer veldig bra, faktisk.

Lenke til kommentar

Moonspell

 

You're Moonspell! You have a very weird style of singing, but people are intrigued by you. Your music is like a drug, and everyone wants to buy it after they've tried it a few times. People can never get over how strange your music is, and that's why you're well liked.

 

 

 

WTF? Aldri hørt om dem engang..

Lenke til kommentar

What metal band are you?

 

Dissection

 

You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return!

 

jøzZ

Lenke til kommentar

What metal band are you?

 

Cryptopsy

 

You are Cryptopsy! You're one of the most well rounded death metal bands around! You have everything anyone could want in a death metal band: speed, technicality, heaviness, and brutality. Lightning fast guitars, drums, and bass, amazing death metal growls are what you're known for!

 

Og eg svarte clean på spørsmålet om vokal, skit-test jau.

Lenke til kommentar
What metal band are you?

 

Dissection

 

You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return! 

 

jøzZ

8057771[/snapback]

HAHA. SYnd du tok livet ditt da, din duzt! KEKE ^^^^ :ph34r::thumbdown::thumbup::cool:

Lenke til kommentar

Hørt den nye DHG skiva nå, ikke rehearsal'n men det endelige produkt. Var mye bedre enn rehearsal'n! MEN, det er to steg tilbake fra 666 International, tilbake til Monumental Possession med unntak av "Ghostforce Soul Constrictor" som er himmlas funky, og i min mening råeste sang på skiva. Synd at de ikke tok steget videre, eller ble i sporet de passet så godt, men for all del en fet plate. Hvis du ikke shaker ass'n og rister med skuldra på nevnte låt så er det noe galt med deg, oppsøk lege!

 

 

Middle income housewifes!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...