Ed Hunter Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ble Iced Earth jeg og. Noe av de eldre sakene er jo rimelig fett, men det über-patriotiske skvipet av en plate de ga ut sist kan jeg godt styre meg for. Jo, og så kan jo ikke Ripper måle seg med Barlow da. 8055520[/snapback] Ripper er dårlig, Barlow var helt back in the days. Burnt Offerings, The Dark Saga og Something Wicked.. er knall album! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Iced Earth her også. Hvor mange alternativer har de? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hm, virker som om du får Iced Earth hvis du svarer gitar. Kan det stemme? Hvis eg endra "Guitar" til "Drums" fikk eg Cryptopsy Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg valgte også Gitar men jeg ble Opeth :] "You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!" Stemmer fint med det jeg svarte. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hm, virker som om du får Iced Earth hvis du svarer gitar. Kan det stemme? Hvis eg endra "Guitar" til "Drums" fikk eg Cryptopsy 8055622[/snapback] Jeg valgte trommer og ble Iced Earth Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er en DVD ute som heter Heidra Valfar der hele tribute-konserten er med. Det er også masse ekstramateriale med Valfar i, f.eks. håndholdt kameravideo fra flere turneer der bandet bare tuller rundt, intervjuer osv. 8052822[/snapback] Heidra Valfar hvor? Sognametal! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg valgte keyboards og ble Iced Earth. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jajaj sognametal, da. Konserten het Heidra Valfar, sånn det var. Btw, tror ikke det er VELDIG mange alternativer på den testen. IE har ikke mye keyboards engang Endret 1. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ble Opeth på den greia jeg og... og Opeth er ett av favorittbanda, så det er ok! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vil anbefale AUGURY til folk som liker litt ekperimentell death metal inspirert av verdensrommet og andre rare ting Utrolig fett! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ble dissection på quiz-saken der. Ett av favorittbanda det . Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 What metal band are you? My Results: Death You are Death! You are one of the key inventors of modern day death metal. With every album you've always gotten better. You're well respected in the music industry. The metal world wept when your band creator passed away from a brain tumor. Symbolism is an important property in your music. Yeah, stemmer veldig bra, faktisk. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Moonspell You're Moonspell! You have a very weird style of singing, but people are intrigued by you. Your music is like a drug, and everyone wants to buy it after they've tried it a few times. People can never get over how strange your music is, and that's why you're well liked. WTF? Aldri hørt om dem engang.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 What metal band are you? Dissection You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return! jøzZ Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Iced Earth, bass. Fant Sognametal på play.com til 120 kr. Bra tilbud? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Ja, du får en knallbra konsert + masse artig bonusmateriale på kjøpet. *Peke på avataren sin* Endret 2. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 What metal band are you? Cryptopsy You are Cryptopsy! You're one of the most well rounded death metal bands around! You have everything anyone could want in a death metal band: speed, technicality, heaviness, and brutality. Lightning fast guitars, drums, and bass, amazing death metal growls are what you're known for! Og eg svarte clean på spørsmålet om vokal, skit-test jau. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 What metal band are you? Dissection You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return! jøzZ 8057771[/snapback] HAHA. SYnd du tok livet ditt da, din duzt! KEKE ^^^^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hørt den nye DHG skiva nå, ikke rehearsal'n men det endelige produkt. Var mye bedre enn rehearsal'n! MEN, det er to steg tilbake fra 666 International, tilbake til Monumental Possession med unntak av "Ghostforce Soul Constrictor" som er himmlas funky, og i min mening råeste sang på skiva. Synd at de ikke tok steget videre, eller ble i sporet de passet så godt, men for all del en fet plate. Hvis du ikke shaker ass'n og rister med skuldra på nevnte låt så er det noe galt med deg, oppsøk lege! Middle income housewifes!! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva synes godtfolket om den nye Megadeth sangen Sleepwalker? (fra United Abominations som kommer ut 15. mai). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg