Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fra før bare hørt fra Now, Diabolical

8025607[/snapback]

Det er et utrolig dårlig album. :sick:

8026334[/snapback]

Synes jeg absolutt ikke. Ganske fett til tider, godt de har gitt seg med noe av den dårligere blackmetallen de drev med før. Finnes absolutt mye bedre black metal enn Satyricon, men det nye albumet, hva nå sjanger det er, synes jeg er mye bedre enn det gamle.

Lenke til kommentar
Har fra før bare hørt fra Now, Diabolical

8025607[/snapback]

Det er et utrolig dårlig album. :sick:

8026334[/snapback]

Synes jeg absolutt ikke. Ganske fett til tider, godt de har gitt seg med noe av den dårligere blackmetallen de drev med før. Finnes absolutt mye bedre black metal enn Satyricon, men det nye albumet, hva nå sjanger det er, synes jeg er mye bedre enn det gamle.

8026564[/snapback]

Ikke enig! Det nyeste albumet hørte jeg sangen " K.I.N.G " i før jeg bestemte meg at Satyricon er dritt.

Lenke til kommentar

Jeg liker Dimmu opp til Death Cult Armageddon. Synes ikke denne var så veldig bra, selv om jeg synes Allehelgens Død I Helveds Rike og Eradication Instincts Defined er ganske så bra.

Derimot den nye Stormblåst cden likte jeg veldig godt. Jeg synes både det nye og gamle Dimmu er ganske bra, mens det nye Satyricon er helt fælt. Dette er dog en personlig mening.

Lenke til kommentar

Spent på nye Dimmu skiva. Den er visstnok mer gitarbasert, med litt kortere og mer kompakte låter. Mer midtempo også, ikke fullt så mye blastbeats...

 

Satyricon nådde toppen med Nemesis Divina, etter det har de sakte men sikkert dalt nedover. Gi dem et par skiver til så er vel så og si all kvalitet søkk borte... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...