Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 de går ikke inn i studio igjen før i februar en gang Jeg er vel ikke alene om forventninger og gleder. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har nok heller lave forventninger til noko nytt fra Metallica. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Gleder meg så sinnsykt til et nytt album og ny turne! blir nesten sprø når det ikke kommer noen nye ting på MetOnTour. Kan vel nesten si at det meste metallica tar på blir til gull Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Haha, måtte nesten dra fram denne., Dimmu Borgir anno lenge sidan. Sjekk trynet på retarden til venstre! Endret 18. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har nesten ikke hørt på Metallica etter at de slapp ut St. Anger jeg Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Haha, måtte nesten dra fram denne., Dimmu Borgir anno lenge sidan.Sjekk trynet på retarden til venstre! http://www.dommod.ru/I/597/DIMMU%20BORGIR.jpg Det var berre han til venstre som var retard? Har aldri vore den store Metallica patrioten. Har ikkje et einaste album av dei, men det er vel kanskje meir tilfeldigheter... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har nok heller lave forventninger til noko nytt fra Metallica. Husk at de har fått en bassist som er (minst!) like god som den de hadde på 80 tallet nå! Kan også være sagt at det er den tidsepoken av Metallica han liker best, og han har sagt at han vil fokusere på denne. Og til dere som tror at Robert var med på StAnger, dere tar feil. Produsenten: Bob Rock gjorde bassen på StAnger. Det er håp. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Haha, måtte nesten dra fram denne., Dimmu Borgir anno lenge sidan.Sjekk trynet på retarden til venstre! http://www.dommod.ru/I/597/DIMMU%20BORGIR.jpg Det var berre han til venstre som var retard? Hmm, nei. Kanskje ikkje. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html medely-medely-medely-medely-medely-medely-medely-medely-MEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Takk for tips folkens, drar på platebutikken i morgen å hører litt å kanskje kjøper. Er fortsatt åpen for flere tips hvis noen har? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kyuss - Sky Valley En klassiker Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html medely-medely-medely-medely-medely-medely-medely-medely-MEEEEEEEEE! :!: "Jaaaa Hard Dance Mania 3 ute nå!" Er det rart mange ikke hører på musikk når det er det eneste detr reklameres for nåtildags. Akk ja, for å finne god musikk må man anstrenge seg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva er Metallica's siste låt? De siste er vel de fra St.anger, de går ikke inn i studio igjen før i februar en gang Ah, pause i 15 dager til iallefall. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg sendte en bønn til forumstyret om å få gjenåpnet "favorittsang akkurat i dag" tråden, og svaret jeg fikk fra herr Ueland gir meg følelsen av at den snart blir stengt igjen *sukk* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vel.. ikke vente hvis 90% av tråden er noe som dette: Olsen Brothers - Fly On The Wings Of Love Tråden har nesten blitt en telletråd, men noen unntak selvfølgelig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Synd. Fikk mange gode musikktips derfra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tja, det gjør meg egentlig ikke så mye. Riktignok henter jeg mye derfra, men likavel. Er unødvendig med en telletråd. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ..og jeg som brukte laaaang tid på og laste opp lydklipp idag (hint hint, nudge nudge) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Se hva som lå i postkassa mi i dag!! :!: I love you, Schnappi!!! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ehem. Så.. Så gode nyheter. Jeg tror at jeg skal be.. bestille den jeg og. Nå blir jeg bare sur! Hver eneste musikktime skal listepophuene mase og fjase på rock og punk og alt sammen. "Å så kjedelig". "Kan vi ikke ta noe alle liker!!!" jeg finner ikke ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg