Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Æsj, det ble litt mye piss om akkurat det samme. Kan slenge på noen band jeg liker da.

 

Norge: Dimmu Borgir, Satyricon, Old Man's Child, Enslaved, Einherjer, Gehenna, Windir

 

Sverige: Naglfar, In Flames, Arch Enemy, Amon Amarth(?), TJM

 

Finland: Amorphis, Barathrum, Impaled Nazarene, Finntroll, Korpiklaani, Ensiferum, Turisas

Endret av Loerand
Lenke til kommentar
Metallica er desverre doomed.  :(

7995923[/snapback]

 

4gr33d :)

7995962[/snapback]

De begynte veldig bra. Kill'em All, Master of Puppets og Ride The Lightning var noen knall album. Etter det det gikk det litt nedover. De hadde sine oppturer til tider, og S&M er et flott album i mine ører. Men St. Anger ødelagte alt for Metallica!

 

Forbanna nu-metal som påvirker gode artister. :realmad:

Lenke til kommentar

Jepp, gammel metal er fortsatt tingen :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=kHeBvSuJab8

 

Fortsetter Alice Cooper-leksjonen. Her med et herlig sinnsykt liveopptak fra 1977 av Steven. I showet (og på plata) spiller Alice en rolle som en sinnssyk kar som fremdeles tror han er liten gutt. Han har akkurat drept mora si. Showet er basert på marerittene til gutten og heter "Welcome to my Nightmare". Klassisk shock-rock med hele pakken. monstre som halshugges m.m. Marilyn Manson go screw yourself, sier jeg bare. Måten han veksler mellom "lille gutt"-stemmen og "onde-alice" stemmen er bare rå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Metallica er desverre doomed.  :(

7995923[/snapback]

 

4gr33d :)

7995962[/snapback]

De begynte veldig bra. Kill'em All, Master of Puppets og Ride The Lightning var noen knall album. Etter det det gikk det litt nedover. De hadde sine oppturer til tider, og S&M er et flott album i mine ører. Men St. Anger ødelagte alt for Metallica!

 

Forbanna nu-metal som påvirker gode artister. :realmad:

7996003[/snapback]

 

Likte også The Black Album og ...And Justice for All.

Lenke til kommentar

Ang. Metallica, de er på vei opp igjen. Mye ligger til rette for at den kommende skiven blir den beste de har laget siden Black Album. Har lest endel intervjuer med Lars og Rick Rubin, og det virker lovende. Jeg syntes også The New Song er fantastisk, minner meg om Justice, beinharde riff og den beste soloen Kirk Hammet har laget siden....ja, lenge siden :)

Lenke til kommentar
Ang. Metallica, de er på vei opp igjen. Mye ligger til rette for at den kommende skiven blir den beste de har laget siden Black Album. Har lest endel intervjuer med Lars og Rick Rubin, og det virker lovende. Jeg syntes også The New Song er fantastisk, minner meg om Justice, beinharde riff og den beste soloen Kirk Hammet har laget siden....ja, lenge siden :)

7997122[/snapback]

 

Klar for en ny hype.... :no:

 

napster-bad.jpg

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Nå har jeg nærmest hørt uavbrutt på Vader i fem timer, STOR takk til Ustedalen som luftet det bandet :)

Men lurte på en liten ting, hvilken versjon av This Is The War spilles i denne videoen? Finner 2 sanger som heter This Is The War blant mine filer, men ingen av dem matcher introen. Den ene fila min er 05:31 og den andre er 02:10 lang, de matcher altså ikke lengden på den som er i videoen. Fant begge på The Art of War-albumet.

Lenke til kommentar
It sure is. Uansett, spiller dere fortsatt eller? Hva spiller du?

7995472[/snapback]

Vi er fortsatt et band, men vi har tatt litt pause da veldig mye plutselig skjedde på en gang. Trommisen måtte vi kvitte oss med, så vi måtte få ny. Gitaristen i bandet, aka han som har studio, fokuserer veldig på andre musikkprosjekter for tida.

 

Jeg prøver å få igang noe igjen snart, ny hjemmeside skal ut, t-skjorter skal kanskje lages og jeg vurderer å gi ut en håndnummerert demo (type brent cd) i et x-antall eksemplarer med uutgitt materiale.

 

Jeg er han som kom med idéen til bandet, han som sammen med gitaristen skrev ned den "i hvert fall ikke oppdiktede" biografien og jeg er vokalist.

 

Det nye kommer sannsynligvis til å høres mer "black metal" ut, da vi syns at den sounden vi har nå er for varm og bred

 

Hø? Er du i et metal band? Virkelig, dette viste jeg ikke.  :D

7995892[/snapback]

I tillegg til å være et romskip er jeg altså en grim jævel :p

 

Jeg er vel egentlig "med" i fler. Jeg har vært medhjelpende i endel pre-prod av gitaristens andre prosjekter, som Evolution Denied og Troll-Myr (Hvor man på sangen "Slaget" kan høre en svært fascinerende rap helt på slutten levert av undertegnede, samt meget innlevd "skål")

 

[/skryt]

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...