Tuttebobo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hva skulle vi gjort uten svenskene? Må si de har avlet fram noen genialt gode metal band. Opeth, Meshuggah og In Flames for å nevne noen. 7995782[/snapback] Vi hadde klart oss fint uten dem, men ikke uten Bathory! 7995835[/snapback] SACRIFIIIIICE! Bathory er så elsk Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Norge>Finland>Sverige Hva finsk er bra egentlig da? Endret 21. februar 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) EDIT: Æsj, det ble litt mye piss om akkurat det samme. Kan slenge på noen band jeg liker da. Norge: Dimmu Borgir, Satyricon, Old Man's Child, Enslaved, Einherjer, Gehenna, Windir Sverige: Naglfar, In Flames, Arch Enemy, Amon Amarth(?), TJM Finland: Amorphis, Barathrum, Impaled Nazarene, Finntroll, Korpiklaani, Ensiferum, Turisas Endret 21. februar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sitter og roter litt rundt på urørt. Mörkegjemsel var utolig fett, sjekk det ut 7993360[/snapback] takk 7993383[/snapback] Hø? Er du i et metal band? Virkelig, dette viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 The Big Q: Metallica - doomed eller håp? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Metallica er desverre doomed. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Metallica er desverre doomed. 7995923[/snapback] 4gr33d Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Metallica er desverre doomed. 7995923[/snapback] 4gr33d 7995962[/snapback] De begynte veldig bra. Kill'em All, Master of Puppets og Ride The Lightning var noen knall album. Etter det det gikk det litt nedover. De hadde sine oppturer til tider, og S&M er et flott album i mine ører. Men St. Anger ødelagte alt for Metallica! Forbanna nu-metal som påvirker gode artister. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Norge>* 28 av top 50 artistene mine er norske. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jepp, gammel metal er fortsatt tingen http://www.youtube.com/watch?v=kHeBvSuJab8 Fortsetter Alice Cooper-leksjonen. Her med et herlig sinnsykt liveopptak fra 1977 av Steven. I showet (og på plata) spiller Alice en rolle som en sinnssyk kar som fremdeles tror han er liten gutt. Han har akkurat drept mora si. Showet er basert på marerittene til gutten og heter "Welcome to my Nightmare". Klassisk shock-rock med hele pakken. monstre som halshugges m.m. Marilyn Manson go screw yourself, sier jeg bare. Måten han veksler mellom "lille gutt"-stemmen og "onde-alice" stemmen er bare rå. Endret 21. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Metallica er desverre doomed. 7995923[/snapback] 4gr33d 7995962[/snapback] De begynte veldig bra. Kill'em All, Master of Puppets og Ride The Lightning var noen knall album. Etter det det gikk det litt nedover. De hadde sine oppturer til tider, og S&M er et flott album i mine ører. Men St. Anger ødelagte alt for Metallica! Forbanna nu-metal som påvirker gode artister. 7996003[/snapback] Likte også The Black Album og ...And Justice for All. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Mainstream er rene giften for gode artister. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Likte også The Black Album og ...And Justice for All. 7996623[/snapback] ...And Justice for All er veldig bra. The Black Album er bra, men den er også oppskrytt etter mine meninger. Metallica har produsert bedre plater enn det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ang. Metallica, de er på vei opp igjen. Mye ligger til rette for at den kommende skiven blir den beste de har laget siden Black Album. Har lest endel intervjuer med Lars og Rick Rubin, og det virker lovende. Jeg syntes også The New Song er fantastisk, minner meg om Justice, beinharde riff og den beste soloen Kirk Hammet har laget siden....ja, lenge siden Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ang. Metallica, de er på vei opp igjen. Mye ligger til rette for at den kommende skiven blir den beste de har laget siden Black Album. Har lest endel intervjuer med Lars og Rick Rubin, og det virker lovende. Jeg syntes også The New Song er fantastisk, minner meg om Justice, beinharde riff og den beste soloen Kirk Hammet har laget siden....ja, lenge siden 7997122[/snapback] Klar for en ny hype.... Endret 22. februar 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeje. Samma faen Hyll Chuck Shuldiner for faen. Symbolic eier så forbanna hardt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå har jeg nærmest hørt uavbrutt på Vader i fem timer, STOR takk til Ustedalen som luftet det bandet Men lurte på en liten ting, hvilken versjon av This Is The War spilles i denne videoen? Finner 2 sanger som heter This Is The War blant mine filer, men ingen av dem matcher introen. Den ene fila min er 05:31 og den andre er 02:10 lang, de matcher altså ikke lengden på den som er i videoen. Fant begge på The Art of War-albumet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå har jeg nærmest hørt uavbrutt på Vader i fem timer, STOR takk til Ustedalen som luftet det bandet 7997314[/snapback] Bare hyggelig. Ang. den musikkvideoen du fant så tror jeg hele sangen er modifisert til å passe inn med videoen. Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er slik. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) It sure is. Uansett, spiller dere fortsatt eller? Hva spiller du? 7995472[/snapback] Vi er fortsatt et band, men vi har tatt litt pause da veldig mye plutselig skjedde på en gang. Trommisen måtte vi kvitte oss med, så vi måtte få ny. Gitaristen i bandet, aka han som har studio, fokuserer veldig på andre musikkprosjekter for tida. Jeg prøver å få igang noe igjen snart, ny hjemmeside skal ut, t-skjorter skal kanskje lages og jeg vurderer å gi ut en håndnummerert demo (type brent cd) i et x-antall eksemplarer med uutgitt materiale. Jeg er han som kom med idéen til bandet, han som sammen med gitaristen skrev ned den "i hvert fall ikke oppdiktede" biografien og jeg er vokalist. Det nye kommer sannsynligvis til å høres mer "black metal" ut, da vi syns at den sounden vi har nå er for varm og bred Hø? Er du i et metal band? Virkelig, dette viste jeg ikke. 7995892[/snapback] I tillegg til å være et romskip er jeg altså en grim jævel Jeg er vel egentlig "med" i fler. Jeg har vært medhjelpende i endel pre-prod av gitaristens andre prosjekter, som Evolution Denied og Troll-Myr (Hvor man på sangen "Slaget" kan høre en svært fascinerende rap helt på slutten levert av undertegnede, samt meget innlevd "skål") [/skryt] Endret 22. februar 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Er det noen som kan redde Metallica så er det Rubin, håper så klart at Trujillo på en aller annen subtil måte påvirker Hetfield (egentlig de eneste oppegående i bandet). Endret 22. februar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg