Bytex Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Nå til noe HELT annet. En av metallens vakreste ballader, framført av en av metallens sykeste menn. Alice Cooper - Only Women Bleed http://www.youtube.com/watch?v=K7AKqCZ3R0g Endret 19. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Tysk trash er fantastisk, Sodom, Kreator og Destruction er et herlig trekløver. Tysk trash har en helt annen brutalitet over seg i forhold til den amerikanske trashen. Pleasure to Kill er noe av det mest brutale jeg har hørt, herlig! Vestlandsfanden kan forresten være herlig til tider, selv om det ikke akkurat er tysk trash. Endret 19. februar 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Okei, Moonsorrow var elskbart. Er de eldre utgivelsene i samme sjanger som den nye CD-en? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Okei, Moonsorrow var elskbart. Er de eldre utgivelsene i samme sjanger som den nye CD-en? 7981010[/snapback] Kivenkantaja er, bare bedre. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som så Pain of Salvation på lørdag? Koselig konsert. Stort mer er det vel ikke å si.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Winters Bane vs Nevermore? Hva sier dere? Er ikke de veldig lik i stil? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nevermore så det er sagt Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som har lyst til å nevne noen fete band i Mudvayne gata? Legger forresten stor vekt på vokal... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vestlandsfanden kan forresten være herlig til tider, selv om det ikke akkurat er tysk trash. 7980287[/snapback] Plommer i hardanger Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Livets glade gutter er tidenes festsang Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Profundi, nye bandet til Jens Rydén (Dead Silent Slumber, ex- Naglfar) er fanden meg suverent fet black metal! Check it out fuckers! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Du heiteste som Profundi rocker! Detta liker vi! Minner meg litt om Emperor's glansperiode (første 3 skivene) Flere låter på websida der i en jukebox. De Profundis (latin) betyr forresten "Fra dypet". Endret 20. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Moonsorrow er utrolig fett(sikter til de som har sagt det tidligere). Men personlig har jeg mer sansen for Wintersun, Ensiferum, Falkenbach og Thyrfing. God å se at jeg ikke er den eneste fan'en av Tysk Thrash her forresten. Endret 20. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vader er saa utrolig genialt. Jeg tror jeg har overhort den Vader cden som jeg kjopte paa sondag sikkert 20 ganger. Genialt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvilken skive da? Litany er Vaders beste skive IMO Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Genial cd, og to nye vader cder kommer i posten snart. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Heisann er det noen som kan gi meg noen forslag til samme type musikk som f.eks After Forever? altså litt gotisk, kanskje litt mystisk type musikk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Mark Jansen slutta i After Forever og danna sitt eget band, Epica... prøv å sjekk ut det du! Last ned samples her @Ustedalen: Da håper jeg du får Litany! Den er så genial at det er sykt! Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Mark Jansen slutta i After Forever og danna sitt eget band, Epica... prøv å sjekk ut det du! Last ned samples her @Ustedalen: Da håper jeg du får Litany! Den er så genial at det er sykt! 7986009[/snapback] ah takker, holder meg ikke så oppdater slik, veit bare at jeg liker det når jeg hører det;) men takk var den type musikk da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Vader ja. Fort og gæli' Liker best låtene der basstrommene går som en narkoman på speed. Herlig trøkk i basstromme-lyden på de eldre platene, mye blastbeats også. Litany er sånn, De Profundis også. The Beast er litt mere så som så, mere midtempo. Basstrommene er liksom Vader sitt varemerke. Sjekk f.eks. låten Wings. Du vet at det er en video til This is the War? http://www.youtube.com/watch?v=oDU2F1deIVs Endret 20. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du heiteste som Profundi rocker! Detta liker vi! Minner meg litt om Emperor's glansperiode (første 3 skivene) Flere låter på websida der i en jukebox. Det var absolutt rått! Men synes ikke det minner så mye om Emperor, mer Naglfar (merkerlig nok). Æsj, bestilte Drudkht-skjorte fra Aurora Borealis for en liten tid tilbake, har ventet på den i over en måned nå, men fant først ut nå at de var tomme for den, mor mi hadde glemt å si ifra om mailen hu fikk fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg