Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men altså, er det noen andre her som er tilhengere av tysk trashmetal fra midten av 80'tallet som Kreator og Sodom? Er jo helt urolig genial musikk, med helt ekstremt trykk i.

 

Kreator er faktisk et av få band jeg har kjøpt alle cd'ene til i tillegg.

7976868[/snapback]

 

Njeh, til dels. Skal eg fyrst høyre på thrash så blir det ofte tyskerthrash, Sadus, eller Sabbat (UK). Sodom - M-16 og Agent Orange er knall.

Lenke til kommentar
Og Kreator spiller med Carpathian Forest på betong(?) snart..

7977507[/snapback]

 

De spiller med Celtic Frost, din pikknisse!

 

Guds DØD, jeg vil få med meg den konserten...men må spare penger. Sabla mye gode konserter for tiden, men jeg må nøye meg med Sunn O))), Urfaust og Inferno for denne omgang.

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Og Kreator spiller med Carpathian Forest på betong(?) snart..

7977507[/snapback]

 

De spiller med Celtic Frost, din pikknisse!

 

Guds DØD, jeg vil få med meg den konserten...men må spare penger. Sabla mye gode konserter for tiden, men jeg må nøye meg med Sunn O))), Urfaust og Inferno for denne omgang.

7977535[/snapback]

 

Stemmer :blush: Sorry :dontgetit:

 

 

---------

 

Detta er meg da jeg kjeder meg..

 

Lagde en parodi på metal/emocore

 

Der jeg disser emos... HAHA!

 

JA DET ER MENINGA AT DEN SKAL SUGE! :p

Im_Emo.mp3

Endret av Torpern
Lenke til kommentar

Blastbeats? Hørte ingen jeg. Bare ett programma standard-beat som gikk igjen hele veien. Men litt vanskelig å skjønne humoren i teksten når du ikke hører den ;)

 

-------

 

Angående thrash synes jeg det er rart ingen har nevnt DFA ennå. Det røsker jo ganske heftig!

Lenke til kommentar
Spiller du alle instrumentene? Var sugent opptak så skjønte jo ikke noe....Var det og meninga?

 

Har forsåvidt ikke hørt så mange emo band som bruker blastbeats.

7978630[/snapback]

 

Jeg har lagd alt ja, Kvaliteten har noe med at jeg brukte bare 10 minutter på det og det er ikke blast beats.. Er bare hi-haten som er litt rar lyd i..

 

Uansett er alt bare kødd :p

Lenke til kommentar

LIMBONIC ART – Back from the dead!

Symphonic Black Metal masters LIMBONIC ART return from the dead! 06.06.06 the two members, Daemon and Morfeus, decided to bring back the dark powerful entity LIMBONIC ART.

 

Since then a new album has been written and recorded. The band has re-signed with NOCTURNAL ART PROD/ CANDLELIGHT RECORDS, and the comeback album, “LEGACY OF EVIL”, is set for release summer 2007.

 

LIMBONIC ART strike back with full force, more intense and malevolent than ever. This is a well-crafted Black Metal massacre, with heart and soul!

Lenke til kommentar
LIMBONIC ART – Back from the dead!

Symphonic Black Metal masters LIMBONIC ART return from the dead! 06.06.06 the two members, Daemon and Morfeus, decided to bring back the dark powerful entity LIMBONIC ART.

 

Since then a new album has been written and recorded. The band has re-signed with NOCTURNAL ART PROD/ CANDLELIGHT RECORDS, and the comeback album, “LEGACY OF EVIL”, is set for release summer 2007.

 

LIMBONIC ART strike back with full force, more intense and malevolent than ever. This is a well-crafted Black Metal massacre, with heart and soul!

7979212[/snapback]

Satan! Rått! :w00t:

 

*seiersdans på senga*

 

Blir spennende å se hva de har kokt sammen denne gangen.

Lenke til kommentar
Men altså, er det noen andre her som er tilhengere av tysk trashmetal fra midten av 80'tallet som Kreator og Sodom? Er jo helt urolig genial musikk, med helt ekstremt trykk i.

 

Kreator er faktisk et av få band jeg har kjøpt alle cd'ene til i tillegg.

7976868[/snapback]

 

Pleasure to kill og Extreme Aggression + Agent Orange (single). Det var det. Tysk 80 talls thrash oppsummert i en håndvending.

 

( :hmm: Sodom tyske? :hmm: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...