Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Knallband. Litt overkill i lengda, men å høyre gjennom eit album ei gong i blant gjer ikkje noko. Ignominious and Pale er beste låta, og Epitaph er albumet. Synd at Onset of Putrefaction har programmerte trommer, trur kanskje det kan ha vore bedre enn Epitaph om Muhammed hadde hatt ein ekte trommis der.

7968600[/snapback]

 

Grunnen til at det er programmerte trommer er at Muhammed lagde hele albumet aleine, fordi alle de andre medlemmene slutta.. Dyktig kar :)

7968790[/snapback]

 

Veit. Imponerande.

 

Figure_02: Sjekk ut Sabbat - Dreamweaver og Sodom - M-16. Det er thrashen sin. Mykje bedre enn alt Slayer har gjort.

Lenke til kommentar
Ahh, jeg får ikke nok av Vittra. Makan til genialt album!

7971035[/snapback]

Naglfar? Har lånt albumet og lagt det inn på pc'en, men ikke hørt gjennom det enda. Har bare hørt "The Evil That Men Do", som jeg liker veldig godt. Er vel en fet cover av Kreator også på dette albumet, Pleasure to Kill?

Lenke til kommentar

Naglfar it is. "The Evil That Men Do" er ei fet låt ja. "Pleasure To Kill" er også med. Selv liker jeg best låt nr. 2 og 3, "Enslave The Astral Fortress" og "Through The Midnight Spheres". Uansett, et herlig album :)

 

EDIT: Er last.fm fucka igjen? Jeg har da ikke hørt på Bjørn Rosenstrøm på år og dag :p

Endret av Loerand
Lenke til kommentar
Isis er genialt!  Mer stemningsfull "chill" musikk har jeg ikke klart å finne, fantastisk bra oppbygging av låter, mye instrumentalt snadder. Favorittskiva er "Panopticon", men det meste de har er veldig bra. Kjøpte DVD av de for litt siden, "Clear The Eye", anbefales :yes:.

 

In Fiction

Backlit

7970749[/snapback]

 

Musikken var meget vakker. Men auch, det vokalarbeidet på de live-clippene ødela stort sett alt for meg. skal teste et album nå, håper den er bedre i studio...

Lenke til kommentar
Musikken var meget vakker. Men auch, det vokalarbeidet på de live-clippene ødela stort sett alt for meg. skal teste et album nå, håper den er bedre i studio...

Mye bedre vokal på album/studioinnspillingene, han hadde vel ikke akkurat dagen på dette showet...

 

Har hørt på Red Sparrowes og, men får ikke helt samme god-følelsen som med Isis... Mulig det kommer etter noen flere gjennomlyttinger.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Og "Försvinn Du Som Lyser" er så sinnsykt fet. Begge versjonene tilogmed!

7972203[/snapback]

 

"Försvinn Du Som Lyser" er vel strengt talt Finntroll sitt verk?

7973887[/snapback]

Aldri sagt noe annet, men det var sinnsykt dårlig formulert og et sidespor som passet dårlig inn.

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...