Soundchaser Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 syns produksjonen er ner perfekt. ikke for dårlig, og ikke overprodusert. og det er kanskje et lite ukjent band, men er langt fra et garasjeband. har tilogmed en split med mayhem ^^ i mine ører har de nok av særpreg og. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Siden Necrophagist er min ukens anbefaling vil jeg selvfølgelig dele deres eminente tech-metall med dere: To kutt fra Epitah (2004) på Relapse: http://shop.relapse.com/store/product.aspx?ProductID=19608 7965160[/snapback] Fine bandet! Digger begge skivene! Utrooolig gode musikere! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 5åring synger metal Herregud så tøft Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Stakkars unge... Skrevet av: Lena, 2007-02-16 14:09 Synes virkelig synd på denne gutten. Hva slags verdier er det de lærer denne gutten mon tro...? Hva slags foreldre er det som hører må metal musikk i guttens nærvær. Tror ikke de er godt egnet som foreldre... Nei, gi barna god, trygg og sunn barnemusikk, med gode tekster de kan lære noe av! Likte ikke dette. Huff.... Haha, en kommentar jeg leste. Gå å dø Lena. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Burde heller reagert på at han har blitt at man ikke skal susse, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvorfor er det farlig for små barn å høre på metall?? Var hos en kammerat og da var broren hans der som er 6år og han satt å hørte på Disgorge, Marduk og Emperor med oss han.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vel, alt til sin tid, hva? Hvis han holder på tråden kommer han til å bli helt avsindig tr00 når han blir litt eldre. "Nei, du, jeg hørte f**n meg på Nunslaugther før barne-TV da jeg var liten". Jeg kan se det for meg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Kidsa burde hatt metal på skolen! Endret 18. februar 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kidsa burde hatt metal på skolen! 7968074[/snapback] Simply priceless Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 De må jo lære tidlig, sånn det skal være! Får jeg unge noen gang, SKAL han høre på metal. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Får jeg unge noen gang, SKAL han høre på metal. 7968510[/snapback] Sannsynligheten for at du for unge er stor. Sannsynligheten for at han blir en real headbanger er derimot ikke så stor. Barn tar ofte ikke etter foreldre i musikk. Moren min er veldig glad i Bjørn Eidsvåg, og ikke faen om jeg hører på det. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Siden Necrophagist er min ukens anbefaling vil jeg selvfølgelig dele deres eminente tech-metall med dere: To kutt fra Epitah (2004) på Relapse: http://shop.relapse.com/store/product.aspx?ProductID=19608 7965160[/snapback] Fine bandet! Digger begge skivene! Utrooolig gode musikere! 7967352[/snapback] Knallband. Litt overkill i lengda, men å høyre gjennom eit album ei gong i blant gjer ikkje noko. Ignominious and Pale er beste låta, og Epitaph er albumet. Synd at Onset of Putrefaction har programmerte trommer, trur kanskje det kan ha vore bedre enn Epitaph om Muhammed hadde hatt ein ekte trommis der. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Sitter å kjeder meg med et visst program her, noen anbefalinger? Trenger noe nytt stæsj. Mine favoritt metal band akkurat nå er: trivium, lamb of god, shadows fall, slayer, tool, pantera, dream theater og opeth. Forslag? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Isis, det er herlig musikk lignende Tool. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Knallband. Litt overkill i lengda, men å høyre gjennom eit album ei gong i blant gjer ikkje noko. Ignominious and Pale er beste låta, og Epitaph er albumet. Synd at Onset of Putrefaction har programmerte trommer, trur kanskje det kan ha vore bedre enn Epitaph om Muhammed hadde hatt ein ekte trommis der. 7968600[/snapback] Grunnen til at det er programmerte trommer er at Muhammed lagde hele albumet aleine, fordi alle de andre medlemmene slutta.. Dyktig kar Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Sitter å kjeder meg med et visst program her, noen anbefalinger? Trenger noe nytt stæsj. Mine favoritt metal band akkurat nå er: trivium, lamb of god, shadows fall, slayer, tool, pantera, dream theater og opeth. Forslag? 7968741[/snapback] Sjekk ut band som All That Remains og Killswitch Engage. Tror du kommer til å like det. De er ifra samme sjanger som Shadows Fall. Ellers kan du jo sjekke ut band som As I Lay Dying og Scar Symmetry. Kanskje de faller i smak. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvis du liker slayer liker du thrash? anbefaler Exodus, Kreator, Sodom og Blood Tsunami Lenke til kommentar
sekt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Disse ungene var jo bare råe. Og hva skjer med folk som "lena".. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Takk for svar, laster ned nå Meshuggah er genialt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Skrevet av: Lena, 2007-02-16 14:09 Synes virkelig synd på denne gutten. Hva slags verdier er det de lærer denne gutten mon tro...? Hva slags foreldre er det som hører må metal musikk i guttens nærvær. Tror ikke de er godt egnet som foreldre... Nei, gi barna god, trygg og sunn barnemusikk, med gode tekster de kan lære noe av! Likte ikke dette. Huff.... 7967887[/snapback] Håper virkelig at denne Lena faller ned trappa og slår hode skikkelig i en bordkant eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg