Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars unge...

Skrevet av: Lena, 2007-02-16 14:09

 

Synes virkelig synd på denne gutten. Hva slags verdier er det de lærer denne gutten mon tro...? Hva slags foreldre er det som hører må metal musikk i guttens nærvær. Tror ikke de er godt egnet som foreldre...

 

Nei, gi barna god, trygg og sunn barnemusikk, med gode tekster de kan lære noe av!

 

Likte ikke dette. Huff....

 

 

Haha, en kommentar jeg leste. Gå å dø Lena.

Lenke til kommentar
Siden Necrophagist er min ukens anbefaling vil jeg selvfølgelig dele deres eminente tech-metall med dere: To kutt fra Epitah (2004) på Relapse:

 

http://shop.relapse.com/store/product.aspx?ProductID=19608

 

6628_216.jpg

7965160[/snapback]

 

Fine bandet! Digger begge skivene! Utrooolig gode musikere!

7967352[/snapback]

 

Knallband. Litt overkill i lengda, men å høyre gjennom eit album ei gong i blant gjer ikkje noko. Ignominious and Pale er beste låta, og Epitaph er albumet. Synd at Onset of Putrefaction har programmerte trommer, trur kanskje det kan ha vore bedre enn Epitaph om Muhammed hadde hatt ein ekte trommis der.

Lenke til kommentar

 

Knallband. Litt overkill i lengda, men å høyre gjennom eit album ei gong i blant gjer ikkje noko. Ignominious and Pale er beste låta, og Epitaph er albumet. Synd at Onset of Putrefaction har programmerte trommer, trur kanskje det kan ha vore bedre enn Epitaph om Muhammed hadde hatt ein ekte trommis der.

7968600[/snapback]

 

Grunnen til at det er programmerte trommer er at Muhammed lagde hele albumet aleine, fordi alle de andre medlemmene slutta.. Dyktig kar :)

Lenke til kommentar
Sitter å kjeder meg med et visst program her, noen anbefalinger? Trenger noe nytt stæsj.

 

Mine favoritt metal band akkurat nå er: trivium, lamb of god, shadows fall, slayer, tool, pantera, dream theater og opeth.

 

Forslag?

7968741[/snapback]

 

Sjekk ut band som All That Remains og Killswitch Engage. Tror du kommer til å like det. De er ifra samme sjanger som Shadows Fall. ;)

 

Ellers kan du jo sjekke ut band som As I Lay Dying og Scar Symmetry. Kanskje de faller i smak. :thumbup:

Lenke til kommentar
Skrevet av: Lena, 2007-02-16 14:09

 

Synes virkelig synd på denne gutten. Hva slags verdier er det de lærer denne gutten mon tro...? Hva slags foreldre er det som hører må metal musikk i guttens nærvær. Tror ikke de er godt egnet som foreldre...

 

Nei, gi barna god, trygg og sunn barnemusikk, med gode tekster de kan lære noe av!

 

Likte ikke dette. Huff....

 

7967887[/snapback]

Håper virkelig at denne Lena faller ned trappa og slår hode skikkelig i en bordkant eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...