Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BTW, du må vel være glad for at VBE har samlet seg sammen igjen? Kommer med ny skive også skal Kyrck Productions gi ut demoen på vinyl. Den skulle vært til salgs i desember men ting går sakte visst, er vel hos VBE feilen ligger da de skulle lage en bonus track til plata og de tar seg vel bra tid.

 

Er klar over følgende ja. Vinylen ble utsatt fordi Strid lp`n har første prioritet av de to. Men uansett går det rykter om at ikke blir noe ny VBE skive... Noe som er rimelig kjipt! Såvidt meg bekjent blir det ny Virus skive istedenfor, uten Vicotnik. VBE spilte heller ikke inn noen låt til re-utgivelsen av Those i sin korte aktive periode tror jeg, så er spent på om det kommer til å være noe nytt på den. Mulig det order seg likevel...

 

Men-men. Carheart var jo også en fantastisk skive, så da er det vel bare å glede seg til neste Virus...

Lenke til kommentar
BTW, du må vel være glad for at VBE har samlet seg sammen igjen? Kommer med ny skive også skal Kyrck Productions gi ut demoen på vinyl. Den skulle vært til salgs i desember men ting går sakte visst, er vel hos VBE feilen ligger da de skulle lage en bonus track til plata og de tar seg vel bra tid.

 

Er klar over følgende ja. Vinylen ble utsatt fordi Strid lp`n har første prioritet av de to. Men uansett går det rykter om at ikke blir noe ny VBE skive... Noe som er rimelig kjipt! Såvidt meg bekjent blir det ny Virus skive istedenfor, uten Vicotnik. VBE spilte heller ikke inn noen låt til re-utgivelsen av Those i sin korte aktive periode tror jeg, så er spent på om det kommer til å være noe nytt på den. Mulig det order seg likevel...

 

Men-men. Carheart var jo også en fantastisk skive, så da er det vel bare å glede seg til neste Virus...

7933827[/snapback]

 

Det er riktig det.. blir ingen ny VBE... men kommer en ny Virus istedet..

Lenke til kommentar
BTW, du må vel være glad for at VBE har samlet seg sammen igjen? Kommer med ny skive også skal Kyrck Productions gi ut demoen på vinyl. Den skulle vært til salgs i desember men ting går sakte visst, er vel hos VBE feilen ligger da de skulle lage en bonus track til plata og de tar seg vel bra tid.

 

Er klar over følgende ja. Vinylen ble utsatt fordi Strid lp`n har første prioritet av de to. Men uansett går det rykter om at ikke blir noe ny VBE skive... Noe som er rimelig kjipt! Såvidt meg bekjent blir det ny Virus skive istedenfor, uten Vicotnik. VBE spilte heller ikke inn noen låt til re-utgivelsen av Those i sin korte aktive periode tror jeg, så er spent på om det kommer til å være noe nytt på den. Mulig det order seg likevel...

 

Men-men. Carheart var jo også en fantastisk skive, så da er det vel bare å glede seg til neste Virus...

7933827[/snapback]

 

Det er riktig det.. blir ingen ny VBE... men kommer en ny Virus istedet..

7937115[/snapback]

Men nytt virus album har jo vært i planene lenge, Sex ett eller annet.

Lenke til kommentar
BTW, du må vel være glad for at VBE har samlet seg sammen igjen? Kommer med ny skive også skal Kyrck Productions gi ut demoen på vinyl. Den skulle vært til salgs i desember men ting går sakte visst, er vel hos VBE feilen ligger da de skulle lage en bonus track til plata og de tar seg vel bra tid.

 

Er klar over følgende ja. Vinylen ble utsatt fordi Strid lp`n har første prioritet av de to. Men uansett går det rykter om at ikke blir noe ny VBE skive... Noe som er rimelig kjipt! Såvidt meg bekjent blir det ny Virus skive istedenfor, uten Vicotnik. VBE spilte heller ikke inn noen låt til re-utgivelsen av Those i sin korte aktive periode tror jeg, så er spent på om det kommer til å være noe nytt på den. Mulig det order seg likevel...

 

Men-men. Carheart var jo også en fantastisk skive, så da er det vel bare å glede seg til neste Virus...

7933827[/snapback]

 

Det er riktig det.. blir ingen ny VBE... men kommer en ny Virus istedet..

7937115[/snapback]

Men nytt virus album har jo vært i planene lenge, Sex ett eller annet.

7939882[/snapback]

Sex and Violence, men jeg snakket nettopp med Kyrck og han sa at sist han snakket med dem så var de på vei til å spille inn bonuslåta, så nå blir jeg usikker her. Offentlig kilde hadde vært sexy.

 

Edit: Og nå fortalte han meg at de har skrevet kontrakt med Season of mist så de har nok ikke gitt opp. Nå ble jeg glad.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Jeg venter på en ordentlig offentlig kilde.

 

Edit: Sier jo heller ikke noe om hvorfor, virker tynt.

7941853[/snapback]

 

Ja det hadde jo vært knall med mer VBE materiale. Kan dog ikke skjønne hvorfor trommisen går ut å sier at det ikke blir mer VBE, hvis dette ikke er tilfellet...

7944614[/snapback]

Er det trommisen som skrev den posten på Scream?

Lenke til kommentar
Jeg venter på en ordentlig offentlig kilde.

 

Edit: Sier jo heller ikke noe om hvorfor, virker tynt.

7941853[/snapback]

 

Ja det hadde jo vært knall med mer VBE materiale. Kan dog ikke skjønne hvorfor trommisen går ut å sier at det ikke blir mer VBE, hvis dette ikke er tilfellet...

7944614[/snapback]

Er det trommisen som skrev den posten på Scream?

7946573[/snapback]

 

Ja.

Lenke til kommentar

CRAP!

 

Edit: Jeg venter på den detaljerte posten fra Czral uansett jeg, lurer på hvorfor det blir slik. Han sa jo på myspace at Ved Buens Ende var så veldig viktig for dem osv. Men Virus får vi uansett, jeg har ikke fått hørt noe spesielt på Carheart for jeg finner den ikke der jeg handler men liker det som ligger på myspace veldig godt.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
CRAP!

 

Edit: Jeg venter på den detaljerte posten fra Czral uansett jeg, lurer på hvorfor det blir slik. Han sa jo på myspace at Ved Buens Ende var så veldig viktig for dem osv. Men Virus får vi uansett, jeg har ikke fått hørt noe spesielt på Carheart for jeg finner den ikke der jeg handler men liker det som ligger på myspace veldig godt.

7946636[/snapback]

Fikk dette fra Kyrckmannen nå

i spoke with yusaf and yes the vbe is over, they will not recoird a new

track for the lp since they splitted but it will have something exclusive.

 

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...