Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt dem. Synes bare at det rart at band f.eks. Slayer, Exodus og Testament får mindre oppmerksomhet, selv om de alle er rimelig velkjente. Vokste opp med metal, og har hørt aktivt på metal i 7-8 år nå, og begynner bare å bli litt lei Metallica styret. Tror mange liker dem fordi det var ett av de første metal banda de hørte. Og selvsagt er det gode skiver, men...

Lenke til kommentar
Da har en låt fra det nyeste albumet til Naglfar blitt sluppet på Myspace-sida deres. Link

 

Det lover jo godt. :)

7913355[/snapback]

 

Naglfar er rått. Liker fortsatt Vittra best :)

7914913[/snapback]

Må skaffe meg de eldste albumene. Det eneste jeg har hørt fra perioden med Jens Rydén som vokalist er jo Ex Infernis EP-en og noe fra Sheol.

 

17 dager igjen til "Harvest" nå. Jeg skal fortsatt ha Limited Edition, men ser jo at 500 LP-er skal også selges.

 

Vet noen om noen norske nettbutikker som selger Harvest LP og LE?

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Å nevne metallica og "knall bra vokalist" i samme setning blir for meg ganske ufattelig.

7920699[/snapback]

 

Ok.

 

"En saftig blanding av Thrash og Heavy Metal. Lange sanger, melodiøst, godt håndtverk, knallbra vokalist. Tidenes beste bassist. (frem til 86). Snakker om de fire første nå."

 

Ser ikke noe gærnt i det jeg, på de fem første hadde James Hetfield den råeste metal-cleanvokalen ever. Synd han sprakk vokalen på det svarte albumet.

 

Skal ikke ta litt mer i da? Syntes "ufattelig" var litt mildt.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...