Mirror Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Håper resten av skiva blir like god, da kan den måle seg med Pariah. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) 'Tallica på turne!. Seriøst, hvis Metallica kommer i nærheten av Norge (eller i det hele tatt til Europa), så skal jeg se dem. Endret 10. februar 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hva er greia med Metallica egentlig? Antar det er flust med Metallica fans her så...Hvilket som helst av de andre store thrash banda er jo mer spennende enn dem. Dog det er jo selvfølgelig kun min subjektive mening, hehe. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hør på dei 4 første studioalbuma så skjønner du "greia". Black Album er forøvrig eit genialt album, men det er ikkje thrash. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Slayer er bedre innenfor Thrash Metal, men Slayer er så brutalt at det ikke fenger så mange som Metallica sin musikk gjør. Det er det jeg tror. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En saftig blanding av Thrash og Heavy Metal. Lange sanger, melodiøst, godt håndtverk, knallbra vokalist. Tidenes beste bassist. (frem til 86). Snakker om de fire første nå. Jeg liker annen thrash også. Slayer er blant favorittbanda mine, og den beste sangen de har; Seasons in the Abyss, er den sangen som er mest lik Metallica. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har hørt dem. Synes bare at det rart at band f.eks. Slayer, Exodus og Testament får mindre oppmerksomhet, selv om de alle er rimelig velkjente. Vokste opp med metal, og har hørt aktivt på metal i 7-8 år nå, og begynner bare å bli litt lei Metallica styret. Tror mange liker dem fordi det var ett av de første metal banda de hørte. Og selvsagt er det gode skiver, men... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tror det henger godt sammen med at det var noe av den første metallen vi hørte. Hørte mye på metallica før, men fikk etterhvert øynene opp for andre band . Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da har en låt fra det nyeste albumet til Naglfar blitt sluppet på Myspace-sida deres. Link Det lover jo godt. 7913355[/snapback] Naglfar er rått. Liker fortsatt Vittra best Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Metallica lager sånn musikk jeg liker max en uke så hører jeg aldrig på det lenger. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Da har en låt fra det nyeste albumet til Naglfar blitt sluppet på Myspace-sida deres. Link Det lover jo godt. 7913355[/snapback] Naglfar er rått. Liker fortsatt Vittra best 7914913[/snapback] Må skaffe meg de eldste albumene. Det eneste jeg har hørt fra perioden med Jens Rydén som vokalist er jo Ex Infernis EP-en og noe fra Sheol. 17 dager igjen til "Harvest" nå. Jeg skal fortsatt ha Limited Edition, men ser jo at 500 LP-er skal også selges. Vet noen om noen norske nettbutikker som selger Harvest LP og LE? Endret 10. februar 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Blir fett med den nye Naglfar. Jævlig bra! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når vi er inne på Naglfar, hva høres først? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Backstage var ikke bare backstage lenger nei. Hvis Metallica kommer til Norge skal jeg se dem kun fordi det var den store drømmen min når jeg var yngre. De har tapt seg. Etter 1991 synes jeg de mista mye av det som var Metallica. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Når vi er inne på Naglfar, hva høres først? 7919445[/snapback] Selv hørte jeg Diabolical først. Likte det veldig godt, og det ga mersmak. Endret 11. februar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hørte først noe fra Sheol, og skaffet meg Ex Infernis EP-en. Fikk tak i Pariah og det var tøft det også. Så nå skal Harvest høstes. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hører på Vittra nå, jeg liker det jeg hører. Ganske likt dissection . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Å nevne metallica og "knall bra vokalist" i samme setning blir for meg ganske ufattelig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Å nevne metallica og "knall bra vokalist" i samme setning blir for meg ganske ufattelig. 7920699[/snapback] Ok. "En saftig blanding av Thrash og Heavy Metal. Lange sanger, melodiøst, godt håndtverk, knallbra vokalist. Tidenes beste bassist. (frem til 86). Snakker om de fire første nå." Ser ikke noe gærnt i det jeg, på de fem første hadde James Hetfield den råeste metal-cleanvokalen ever. Synd han sprakk vokalen på det svarte albumet. Skal ikke ta litt mer i da? Syntes "ufattelig" var litt mildt. Endret 11. februar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg