Tuttebobo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Digg Glintiboi! Vurderer å dra en tur sjæl! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Reactivated San Francisco Bay Area metal legends POSSESSED — consisting of original frontman Jeff Becerra backed by members of California's SADISTIC INTENT — will reportedly embark on "The Unholy Trinity" European tour in July/August 2007. Support at the shows will come from SADISTIC INTENT, MORTEM (Peruvian death metal), and PENTACLE (Dutch death metal). A limited-edition POSSESSED seven-inch single on multi-colored vinyl was released last year on Boneless Records in association with B.A.D.M./N.Y.D.M. Entitled "Ashes from Hell", the first 100 copies of the single came with a collector's pick. Formed in the early '80s, POSSESSED released "Seven Churches" via Combat Records in 1985. They would follow with "Beyond the Gates" and the five-song EP "The Eyes of Horror" before disbanding several years later. A best of was released, "Victims of Death", in 1993 HELVETE Snakker om nedtur. Her skal det cashes inn på Possessed sitt gode navn og rykte... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 http://i57.photobucket.com/albums/g201/KVOHST/DSC_0041.jpg Hæhæ, DHG må rule live. 7888344[/snapback] Ballerå finish på den Paulen! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen flere som skal på In Flames konsert i mars da? Jeg skal til Trondheim å se dem. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har kjøpt billett til Stavanger-konserten 19. mars. Liker egentlig best det gamle In Flames, så satser på at de spiller noe annet enn kun fra Come Clarity. Kunne uansett ikke la sjanse gå fra meg, selv om det er på en mandagskveld. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Come Clarity kan brenne for min del, satser på slagerne jeg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde vært überfett med en Whoracle/Jester Race-konsert. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper på låter fra Lunar Strain også jeg, men det er vel kanskje litt vel optimistisk? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper på låter fra Lunar Strain også jeg, men det er vel kanskje litt vel optimistisk? 7892931[/snapback] Ditto . Vi får leve i håpet, amen. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor ikke ta med Subterranean? Tittellåta der er himmelsk Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så sant, så sant. Biosphere er også en virkelig perle, kanskje den beste In Flames-låten i mine øre. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har sett In Flames live 4 ganger nå, og er egentlig klar for en pause, så like greit de ikke kommer innom oslo. :] 1 gang med devildriver og caliban på rockefeller, 2. gang på rockefeller med sepultura, 3. gang på downloadfestival, donnington park, og siste gang på unholy alliance nå. Gutta kan det med live da, så show er det alltids! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det som er deilig med Folken er at det blir passe intimt. Hadde ikke vært klar for å se In Flames på en diger plass der man må stå 20 meter fra artistene på det nærmeste. Var herlig på Enslaved; stå en halv meter i fra Grutle mens han stirrer intenst i øynene mine, herlig kar det der Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 http://i12.photobucket.com/albums/a218/Glintern/DSC00292.jpg[/imgxxx] Et vakkert skue. 7892135[/snapback] Hvor bor du? Jeg vil drepe deg og stjele billettene dine. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvor bor du? Jeg vil drepe deg og stjele billettene dine. 7895271[/snapback] Sylteråket i Tresfjord, det røde huset rett over det som var presteboligen før. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sammen med sandra sylte eller? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) I don't wanna sound like a queer or nothing, but Simen Hestnæs is kind of hot Endret 8. februar 2007 av Torpern Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I don't wanna sound like a queer or nothing, but Simen Hestnæs is kind of hot 7898337[/snapback] ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) He's one sexy motherfucking viking. Grutle i Enslaved også. Endret 8. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hørte akkurat på Norther - Last Breath. Er ikke starten der en direkte rip-off av Fear of the Dark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg