sekt Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fine logoer på den flyeren da. Hadde jeg bare forstått hva det skulle forestille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Navnene står under logoen i parentes Ingen greier å skjønne hva som står i en skikkelig death/black metal logo uten å vite hva bandet heter på forhånd. Det skal være sånn. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Navnene står under logoen i parentes Ingen greier å skjønne hva som står i en skikkelig death/black metal logo uten å vite hva bandet heter på forhånd. Det skal være sånn. 7877263[/snapback] Yeah, men "zoomet" ikke, så sleit med det også. Seff skal det være hardt å lese, the tr00 shitzor. :] Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Da var følgende bestilt: Angel of Retribution T-skjorte(Judas Priest) og Dragonforce - Inhuman Rampage CD. Det kom på 377,-! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Beste Meshuggah-album folks? Sitter her og hører på svenskene nå, imponerende gode teknisk, fytte katta for noen riff de pumper ut. Trommisen, Haake er god han og Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Beste Meshuggah-album folks? Sitter her og hører på svenskene nå, imponerende gode teknisk, fytte katta for noen riff de pumper ut. Trommisen, Haake er god han og 7879651[/snapback] Jeg har bare hørt nothing, syns det var ganske fett Lenge siden jeg har hørt på Meshuggah nå, får ta de opp igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Meshuggah er fett som fy! Ahh.. har en av verdens feteste musikkvideoer og.. skal se om jeg finner den.. Edit: Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ/URL] Endret 5. februar 2007 av King_P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hehe ja, hvorfor bruke tusenvis av kroner på en musikkvideo når man kan ta den opp i turnebussen med handycam? Spørsmål: hvordan holder solbrillene seg på hodet når de headbanger? Lim? Endret 5. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Spørsmål: hvordan holder solbrillene seg på hodet når de headbanger? Lim? 7880787[/snapback] Godt spørsmål. Da jeg var på SV konsert sto kameraten min vedsiden av meg og headbanga som faen, m. briller. Aner ikke hvordan han klarte å holde de på plass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dobbelsidig tape kanskje Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 5. Judas Priest - You Gotta Another Thing Coming 4. ACDC - Back in Black 3. Metallica - Masters of Puppets 2. Guns N' Roses - Welcome to the Jungle 1. Black Sabbath - Iron Man Topp 5 fra den 40 beste metal låter lista. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Nr. 1 kan jeg si meg godt enig i. Endret 5. februar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Nr. 1 kan jeg si meg godt enig i. 7881196[/snapback] På min liste ville den mest sannsynlig ikke vært nr. 1, men det er den eneste av top 5. låtene jeg i det hele tatt ville hatt på lista. edit: Noen andre som skal på Cult of Luna nå snart da? Vurderer det selv. Endret 6. februar 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Lister er pur ondskap, ingenting skaper mere krangel enn LISTER. For folk er alltid uenige i plassering av sine favorittband, som er noe helt subjektivt. Lister er faenskap. Basta. Aaand I'm out. Endret 6. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sigh - Death Before Dishonour Hahahaha, fytterakkern så cheesy. Cradle of Filth møter Zelda i Final Fantasy. Låta suger, men synthen er fantastisk i all sin vanvittige harryness. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sigh - Death Before Dishonour Hahahaha, fytterakkern så cheesy. Cradle of Filth møter Zelda i Final Fantasy. Låta suger, men synthen er fantastisk i all sin vanvittige harryness. 7881732[/snapback] Jøss eg pisser blod. At du bruker musikken i Zelda som referanse til slikt makkverk er utilgivelig Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spørsmål: hvordan holder solbrillene seg på hodet når de headbanger? Lim? 7880787[/snapback] Briller kan sitte ganske godt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Briller kan sitte ganske godt. 7884376[/snapback] Men ikke så godt som på vokalisten Han har jo ikke hår som er motstand heller. De andre beveger ikke så mye på seg, tror ikke de har stramma brillene eller noe. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sigh - Death Before Dishonour Hahahaha, fytterakkern så cheesy. Cradle of Filth møter Zelda i Final Fantasy. Låta suger, men synthen er fantastisk i all sin vanvittige harryness. 7881732[/snapback] Dette var jo grisefett? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Briller kan sitte ganske godt. 7884376[/snapback] Men ikke så godt som på vokalisten Han har jo ikke hår som er motstand heller. De andre beveger ikke så mye på seg, tror ikke de har stramma brillene eller noe. 7884422[/snapback] Går an å ha sånn snor bak brillene da :--------ØØØ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg