Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde.

7864263[/snapback]

Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde.

7864263[/snapback]

Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter.

7867000[/snapback]

 

Yes du har peiling du! :no:

Lenke til kommentar
Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde.

7864263[/snapback]

Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter.

7867000[/snapback]

 

Yes du har peiling du! :no:

7870625[/snapback]

Så jeg kan ikke mene at Silent Vanqusih lager bedre musikk, i mine ører, enn opeth? Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde.

7864263[/snapback]

Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter.

7867000[/snapback]

 

Yes du har peiling du! :no:

7870625[/snapback]

Så jeg kan ikke mene at Silent Vanqusih lager bedre musikk, i mine ører, enn opeth? Skjerp deg!

7871520[/snapback]

 

Jeg forsto det som at du mente de grusa Opeth teknisk.. Det tviler jeg så jæææævelig på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...