Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde. 7864263[/snapback] Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sitter å hører på Arisin Realm-skiva til Ragnarok, må si det er bra saker. Har aldri sjekket ut dette bandet før, men det virker som det er verdt det. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen som var på VM i rock på gamla igår da? Var endel ok ukjente band der, alt fra heavy til hardcore der. Bra kvalitet må jeg si. Selv om lyden var elendig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Iflg dette pene livebildet er Ragnarok tr00. Får vel teste dem ut. Her har vi BÅDE blod, 4-toms spiker OG pandasminke (gitaristen) Synes godt de kunne gjort logoen sin mere uleselig (mere nekro) Endret 4. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Windir - 1184 dukket opp i posten i dag. Fantastisk cd. Hvilken cd av Windir er deres favoritt? 7866094[/snapback] 1184. Dance of Mortal Lust er svinbra Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 1184 er virkelig en kanonskive, The Spiritlord og Black New Age er bortimot orgasmiske. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde. 7864263[/snapback] Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter. 7867000[/snapback] Yes du har peiling du! Lenke til kommentar
sekt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ikke helt enig at de gruser opeth, men at det var veldig opeth inspirert skal jeg ikke si noe på. Men som sagt, har ikke sett/hørt noe fra de på en god stund.. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Typisk. De to mest interessante bandene på inferno i år (unnatt Immortal), Tiamat og Blood Tsunami, måtte jo legges rett oppå NIN konserten som går på Sentrum Scene. )?(¤"#/ )(#"¤() Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde. 7864263[/snapback] Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter. 7867000[/snapback] Yes du har peiling du! 7870625[/snapback] Så jeg kan ikke mene at Silent Vanqusih lager bedre musikk, i mine ører, enn opeth? Skjerp deg! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen norske butikker som selger Finntroll-hoodies? Fant noen hos NWShop, men hadde vært fint å få slippe MVA'en. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde. 7864263[/snapback] Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter. 7867000[/snapback] Yes du har peiling du! 7870625[/snapback] Så jeg kan ikke mene at Silent Vanqusih lager bedre musikk, i mine ører, enn opeth? Skjerp deg! 7871520[/snapback] Jeg forsto det som at du mente de grusa Opeth teknisk.. Det tviler jeg så jæææævelig på... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan føles det å bokstavlig talt kapre en tråd? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg forsto det som at du mente de grusa Opeth teknisk.. Det tviler jeg så jæææævelig på... 7871968[/snapback] Nei, det tviler jeg sterkt på. Men flinke er de. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Teknisk you say? Death - Symbolic. Teknisk, og samt det beste deathmetalalbumet evar. Hvorfor må de virkelig store dø så brått og tidlig? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Om dette bare er i nærheten av Skandinavia så er jeg der! Å fy faen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har aldri hørt om noen av de bandene tror jeg. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Possessed er jo legendariske, hadde vært fett å sett dem live. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvem skal på SwedenRock i år da? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) BILDETISS Om dette bare er i nærheten av Skandinavia så er jeg der! Å fy faen 7874160[/snapback] :-----------OOOOOO POSSESSED!!!! Endret 5. februar 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg