Jernlov Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det lurer jeg også på. Hva er egentlig den store forskjellen på death/black/black melodic/black symphonic bsadabd metal, og alt det der? 7857352[/snapback] Hvis det er noen trøst så vet jeg heller ikke, og jeg hører på sånn musikk. Tror jeg hvertfall 7859274[/snapback] Vel, last.fm profilen din representerte ikke noe spesielt av black metal og lignende nei. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lest Wikipedias artikkel om dette, siden jeg ikke er gamle karen så er dette rimelig tungt lesestoff. Haugevis av ord jeg ikke en gang visste at eksisterte! 7859340[/snapback] Link? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg har lest Wikipedias artikkel om dette, siden jeg ikke er gamle karen så er dette rimelig tungt lesestoff. Haugevis av ord jeg ikke en gang visste at eksisterte! 7859340[/snapback] Link? 7859375[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Black_metal Bla helt ned. EDIT: Bedre link http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heavy_metal_genres Endret 2. februar 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ah, da stikker jeg på releaseparty. Digg å se Ansur og Silent Vanquish. Noen som vet hva "Host" er for noe? Ser skikkelig crap ut på siden deres. http://www.hostband.no/ 7857842[/snapback] Quoter megselv. Ansur var egentlig en kjempeskuffelse. De er visstnok veldig bra på plate, og de var koselige karer, pratet med de etter konserten, men selve opplegget deres var kjedelig. Host derimot, var ganske fet grunge/doom-aktig. Dessverre brøt gitaristen deres stilen helt, men ellers ikke så mye å klage på, bortsett ifra publikum. Silent Vanqusih skuffet ikke! Herlig konsert, med masse bra låter. Fikk 2 plektere fra vokalisten, og det var jo fett, ellers så hilste jeg på han, og pratet masse med trommisen deres. Endte faktisk med at jeg og en kamerat kjørte han og to til hjem til asker for den nette sum av 340,-. Vi hadde gjort det gratis ^^ Lenke til kommentar
sekt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Silent Vanqusih skuffet ikke! Herlig konsert, med masse bra låter. Fikk 2 plektere fra vokalisten, og det var jo fett, ellers så hilste jeg på han, og pratet masse med trommisen deres. Endte faktisk med at jeg og en kamerat kjørte han og to til hjem til asker for den nette sum av 340,-. Vi hadde gjort det gratis ^^ 7863069[/snapback] Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Parlamentarisk Sodomi - Vakl, Folkevalgt ARGHH, så forbannet fett Parlamentarisk Sodomi er! Beste norske grind...noensinne? Demoen deres er helt vanvittig rå. 7857217[/snapback] Frekt som faen jo... Hvor finner jeg mer av dette? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Styggedommen kommer å tar dere alle en dag! Worker on a song now, grim dimension of death bitches! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Parlamentarisk Sodomi - Vakl, Folkevalgt ARGHH, så forbannet fett Parlamentarisk Sodomi er! Beste norske grind...noensinne? Demoen deres er helt vanvittig rå. 7857217[/snapback] Frekt som faen jo... Hvor finner jeg mer av dette? 7864436[/snapback] Send en mail til parlamentarisk[at]hotmail.com og spør etter en kopi av demoen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Årets Inferno-lineup: http://www.heavymetal.no/show.article.asp?menuid=&artid=5682 Med masse fine leifer på kjøpet! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Årets Inferno-lineup: http://www.heavymetal.no/show.article.asp?menuid=&artid=5682 Med masse fine leifer på kjøpet! 7865448[/snapback] SighDødheimsgard Eneste som frister, ikke verdt det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Snakk for deg sjæl, gutt! Suffocation, Brutal Truth, Lobotomized, Anaal Nathrakh, Sabbat, Watain, Fatal Demeanor...HÅHÅH!! Jævla fett med litt grind også. Dødheimsgard blir nok bardisk-tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva syns folket om "The Haunted"? Favorittene mine er helt klart "All Against All" og "99" Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) må inrømme jeg er litt skuffet over lineupen. men jeg skal på ingen måte klage. Fatal Demeanor, Watain, Zyklon, God Dethroned, Hecate Enthroned, Immortal. Sigh, Anaal Nathrakh, Blood Tsunami, Dødheimsgard, Koldbrann og sodom er alle band som er iværtfall litt interesange skal bli spennende å se blood tsunami og fatal demeanor da jeg har hørt på demoene i en stund. tror også sigh kan bli en spennende konsert. da gjennstår det bare å høre på de bandene man ikke kjenner(godt nok) Endret 3. februar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Lobotomized og Brutal Truth blir dritfett. Skal kaste trusa mi når Lobotomized spiller. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 SUFFOCATION!!!111!!!oneoneone!!1! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Windir - 1184 dukket opp i posten i dag. Fantastisk cd. Hvilken cd av Windir er deres favoritt? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Windir - 1184 dukket opp i posten i dag. Fantastisk cd. Hvilken cd av Windir er deres favoritt? 7866094[/snapback] Nevnte Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Windir - 1184 dukket opp i posten i dag. Fantastisk cd. Hvilken cd av Windir er deres favoritt? 7866094[/snapback] Arntor. Eneste jeg liker faktisk. Kong Hydnes Haug er blant de beste BM-låter noensinne. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Windir - 1184 dukket opp i posten i dag. Fantastisk cd. Hvilken cd av Windir er deres favoritt? 7866094[/snapback] 1184. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Which Black Metal musician are You? 7847923[/snapback] Greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg