Gaston Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Under hvilken konsert på NattQuart ifjor ble mange avisst inngang? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Wow, de "Geist ist Teufel" låta var smellkul. Resten var ikke like fett. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nye Manes skiva blir garantert bra! Fått tak i den låta som ligger ute på en Candlelight complication promo nå og fy faen, overgår Vilosphe. Alper, hører du? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Wow, de "Geist ist Teufel" låta var smellkul. Resten var ikke like fett. 7856671[/snapback] Choprekamini! Urfaust er jo... helt.... rått....... Skulle ønske jeg hadde mulighet for å være på Urfaust konserten, siden de er sånn ca. det eneste spennende black metal bandet for tiden. Men er uheldigvis i Frankrike da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Parlamentarisk Sodomi - Vakl, Folkevalgt ARGHH, så forbannet fett Parlamentarisk Sodomi er! Beste norske grind...noensinne? Demoen deres er helt vanvittig rå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) For meg, en stakkars hiphopper, hørtes det der fullstendig ut som svartmetall, men det er det visst ikke. Hva er forskjellen? Endret 2. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 For meg, en stakkars hiphopper, hørtes det der fullstendig ut som svartmetall, men det er det visst ikke. Hva er forskjellen? 7857331[/snapback] Det lurer jeg også på. Hva er egentlig den store forskjellen på death/black/black melodic/black symphonic bsadabd metal, og alt det der? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Wikipedia.org har fine svar om sjangrene. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 O' Yeah! *Gjøre klar kamerabag for gig* Vesen, DHG og Shining.. blir sweet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Urfaust er så utrolig dårlig! Forferdelig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ah, da stikker jeg på releaseparty. Digg å se Ansur og Silent Vanquish. Noen som vet hva "Host" er for noe? Ser skikkelig crap ut på siden deres. http://www.hostband.no/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ah, da stikker jeg på releaseparty. Digg å se Ansur og Silent Vanquish. Noen som vet hva "Host" er for noe? Ser skikkelig crap ut på siden deres. http://www.hostband.no/ 7857842[/snapback] AMG Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Backstage er endret fra formelt sett å være en generell pratetråd om musikk til generell diskusjonstråd om metal og alt som har med det å gjøre. Grunnen til dette er fordi Backstage har vært metalfolkets tilholdssted de facto, selv om det var "alles" tilholdssted de jure. Nå har det altså blitt metalfolkets tilholdssted de jure i tillegg. All musikk kan diskuteres i Musikkafeen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Backstage er endret fra formelt sett å være en generell pratetråd om musikk til generell diskusjonstråd om metal og alt som har med det å gjøre. Grunnen til dette er fordi Backstage har vært metalfolkets tilholdssted de facto, selv om det var "alles" tilholdssted de jure. Nå har det altså blitt metalfolkets tilholdssted de jure i tillegg. All musikk kan diskuteres i Musikkafeen. 7858419[/snapback] __________ Hva syns folket om Vendetta Assasin, nye låta fra Dødheimsgard som kommer på skiva i mars. Hør Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva syns folket om Vendetta Assasin, nye låta fra Dødheimsgard som kommer på skiva i mars. Hør 7858444[/snapback] Hmm, den starter veldig bra, men ble litt kjedelig lenger uti. Jeg ble forresten veldig glad i 666 International jernlov, <3. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Backstage er endret fra formelt sett å være en generell pratetråd om musikk til generell diskusjonstråd om metal og alt som har med det å gjøre. Grunnen til dette er fordi Backstage har vært metalfolkets tilholdssted de facto, selv om det var "alles" tilholdssted de jure. Nå har det altså blitt metalfolkets tilholdssted de jure i tillegg. All musikk kan diskuteres i Musikkafeen. 7858419[/snapback] Yay. Vi er metal-folk er tr00. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva syns folket om Vendetta Assasin, nye låta fra Dødheimsgard som kommer på skiva i mars. Hør 7858444[/snapback] Hmm, den starter veldig bra, men ble litt kjedelig lenger uti. Jeg ble forresten veldig glad i 666 International jernlov, <3. 7858510[/snapback] Svein er jo tross alt ute av spillet og da kan man ikke forvente all verden. Selv syns jeg den funker, men noe svak ja. Flott at du likte den, herlig skive. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Denne fikk nytt navn ja. np: Craddle of Filth - Cemetery and Sundown Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det lurer jeg også på. Hva er egentlig den store forskjellen på death/black/black melodic/black symphonic bsadabd metal, og alt det der? 7857352[/snapback] Hvis det er noen trøst så vet jeg heller ikke, og jeg hører på sånn musikk. Tror jeg hvertfall Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lest Wikipedias artikkel om dette, siden jeg ikke er gamle karen så er dette rimelig tungt lesestoff. Haugevis av ord jeg ikke en gang visste at eksisterte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg