Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere snakker om at disse Sataniske greiene bare er "Image" og lignende. Hva får dere til å tro at å "Se ned på damer" er så mye verre, og at det er all sannhet.

 

Tror Hiphoppere har mer respekt for kvinner enn mange av metallrock-nerdene som lever nede i undergrunns kjellerene. Dere må lære dere å "Lese" tekstene som dere selv sier er så viktig, jeg derimot greier ikke å forstå eller studere "Skriking eller growling" som dere kaller det.

 

Finn en tekst som er rettet mot kvinner på en nedverdigende måte, der han virkelig mener det. Dere må ikke tro at hvis alle hiphoppere hadde sett ned på kvinner, at folk hadde hørt på det. Dere er ikke de eneste i verden som har "Hørt hiphop".

 

Hip-Hop er USA største musikkbransje, det er smartere folk innen Musikkbransjen enn et par meninger på et Wrestlingforum. Så tror dere tar ganske feil, dessverre.

 

Jeg tror faktisk jeg dør av latter. Det han altså har svart på her var:

- Mye rap har et nedverdigende syn på kvinner, ved å kalle de horer relativt ofte osv.

 

Jeg tror også at han prøver å si at main stream rap er smart og tenkende" musikk :ermm:

 

Snakk om å rote seg bort i et fattig forsøk av et ballespark mot metall.

Lenke til kommentar
Hip Hop vs Metal er en diskusjon som aldri tar slutt. Huff, så kjedelig.

7845051[/snapback]

Enig. Jeg blir stadig like irritert av at det ikke er mulig å ha en vanlig diskusjon om en av sjangerne uten at en eller annen må fucke det til. Den tråden handlet altså om myter rundt metall. Hva har rap med det å gjøre? Absolutely nothing!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...