Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen form for sample av Diagnose: Lebensgefahr? Lyden på sida sa meg ikke mye.

 

EDIT: Wow, cun er nazi med stenging i dag ;)

7835611[/snapback]

Nei dessverre, kan sikkert laste opp ett lite utsnitt senere men inntil det må du klare deg med beksrivelsen fra Ominous Recordings sine nettsider.

It started with a demo wrapped in bloodstained bandages. The bleeder was no-one else but Nattramn from the worshipped act Silencer. The demo contained the worst case of mental decay Ominous Recordings had ever heard. Ambiental soundscapes, combined with harsh noise, and Nattramns uneasy voice. Chanting his painful lyrics with a voice that is submissive, but at the same time demanding. A voice filled with fear, but at the same time controlled. As the cooperation evolved Ominous Recordings got a peek into one of Swedens darkest souls.
Lenke til kommentar

Ang. denne "festival krigen" så mener jeg at vinneren akuratt nå av alle festivaler i skandinavia er Norwegian Wood. Med Korn og Wolfmother allerede ser det veldig lyst ut.

 

Det skal da sies at verken Roskilde eller Quartfestivalen har kommet med mange navn. RHCP skal til Roskilde, men Korn syns jeg er iallefall nesten like bra. Wolfmother var på quarten ifjor (helsikke for at jeg ikke så de!!).

Lenke til kommentar
Har du noen form for sample av Diagnose: Lebensgefahr? Lyden på sida sa meg ikke mye.

 

EDIT: Wow, cun er nazi med stenging i dag ;)

7835611[/snapback]

Nei dessverre, kan sikkert laste opp ett lite utsnitt senere men inntil det må du klare deg med beksrivelsen fra Ominous Recordings sine nettsider.

It started with a demo wrapped in bloodstained bandages. The bleeder was no-one else but Nattramn from the worshipped act Silencer. The demo contained the worst case of mental decay Ominous Recordings had ever heard. Ambiental soundscapes, combined with harsh noise, and Nattramns uneasy voice. Chanting his painful lyrics with a voice that is submissive, but at the same time demanding. A voice filled with fear, but at the same time controlled. As the cooperation evolved Ominous Recordings got a peek into one of Swedens darkest souls.

7835876[/snapback]

Jeg dropper å legge ut sample i å med at denne skiven bør høres i sin helhet for at den skal funke. En liten sample klarer ikke å "skremme" deg, så hele vitsen/brae ved det blir borte. Trenger tid for å bygge opp. Sorry

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at jeg har bestilt 9 cd'er den siste uka, så skulle jeg slått til med ei Tristania-skive. Får vel kjøpe noe neste gang jeg stikker til byen.

7836355[/snapback]

 

Da må du for guds skyld ikke kjøpe feil skive! De har blitt helt fryktelig kjedelig i det siste.

 

Gå for Widow's Weeds eller Beyond the Veil. Widows Weeds er fantastisk metal.

(selv om jeg ikke tviler på at Eyvindr sitter klar til å hugge til med "mongo" eller "homo" nå :tease: )

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hadde du hørt litt mer på det så hadde du ikke sagt det siste der. Er mye mer enn støy der om du lytter etter, hør på Destroy The Body.

7833724[/snapback]

 

Hva er det jeg lytter etter? Syns bare dette var vanvittig platte saker. Fyren lager ikke ekstrem musikk, men støyende musikk. Verken låter eller programmering imponerer på noe vis.

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at jeg har bestilt 9 cd'er den siste uka, så skulle jeg slått til med ei Tristania-skive. Får vel kjøpe noe neste gang jeg stikker til byen.

7836355[/snapback]

 

Da må du for guds skyld ikke kjøpe feil skive! De har blitt helt fryktelig kjedelig i det siste.

 

Gå for Widow's Weeds eller Beyond the Veil. Widows Weeds er fantastisk metal.

(selv om jeg ikke tviler på at Eyvindr sitter klar til å hugge til med "mongo" eller "homo" nå :tease: )

7836845[/snapback]

 

Haha... nja, kan godt hende, men har til gode å sjekke ut Tristiania. Bør jeg gjøre det? Er det potensiale for å finne et nytt band jeg kan bruke hver eneste mulighet til å gjøre narr av?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...