Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har hørt "Ulver - Synen"?

7807940[/snapback]

Har hørt den noen ganger. Kan ikke helt skjønne hvorfor de ikke har tatt den med på Kveldssanger, men sånn er livet ;)

 

Liker ikke helt gitarklimpringa på introen, men når strykerne kommer, blir låta vakker og eventyraktig. Ryggs vokal er vel ikke helt i topplag heller. Koringa er flott. Marsjtaktene og andre elementer er finfint :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har hørt "Ulver - Synen"?

7807940[/snapback]

Har hørt den noen ganger. Kan ikke helt skjønne hvorfor de ikke har tatt den med på Kveldssanger, men sånn er livet ;)

 

Liker ikke helt gitarklimpringa på introen, men når strykerne kommer, blir låta vakker og eventyraktig. Ryggs vokal er vel ikke helt i topplag heller. Koringa er flott. Marsjtaktene og andre elementer er finfint :thumbup:

7808581[/snapback]

Den ble laget spesielt for en komplikasjons cd seh, jeg har ikke hørt den :( jeg vil!
Lenke til kommentar
Noen som har noen band anbefalinger til meg? Jeg har gått lei av det meste jeg har.

Sjangere jeg hører mest på er: heavy metal, power metal o.l. men jeg kan godt tenke meg å høre noe fra andre sjangere(innen metal), bare ikke black metal eller death metal.

Takker til alle som har anbefalinger

7806945[/snapback]

 

Hmm, du kunne jo prøvd ut Pantera og Slayer. To gode band som er i en liten annen sjanger :)

Lenke til kommentar
Den er kjedelig å spille fordi du ikke legger kuk i spillinga!

7807354[/snapback]

Og hvordan skal jeg "legge kuk" i en så lett låt? Riffene er jo kule nok fordi de lyder bra, men jizz, same shit over and over again.

 

edit:

Den ble laget spesielt for en komplikasjons cd seh, jeg har ikke hørt den :( jeg vil!

7808632[/snapback]

Høh? Finnes det en skive til som ligner på kveldssanger, eller er det kun den ene låta. Uansett hvilke det er, hva heter skiva og hvor får jeg kjøpt den?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Ser nå at prisene på rockshop.no ikke var så altfor gærne... Lurer på om jeg skal handle inn et par...  :)

 

 

Hvilke andre nettsteder driver og selger musikkkriterier? Hvilket nettsted har størst utvalg?

7808291[/snapback]

Hvis du er interessert kan du kommunisere/få bestilt spesielle ting fra eieren av rockshop.no i tilleg til å stille han spørsmål i denne tråden på riff.no sitt forum.

http://www.riff.no/forum/viewtopic.php?t=5019

Lenke til kommentar
Da spiller moi og resten av bandet mitt verdens letteste og darkthrones feteste låt(etter snø og granskog :-|)! Yes, eyvindr få ståpikk, vi snakker selvfølgelig om Hans Siste Vinter.

 

Og fyfaen så kjedelig den er å spille! Same shit again and again.

7804091[/snapback]

 

Best å ikke ta seg vann over hodet uansett så...

7805187[/snapback]

Morsom du. Har du sett tabsa?

7807002[/snapback]

 

Hva mener du med det? Jeg mente at det er bedre å spille noe man kan klare å spille, og ikke prøve seg på no Sleep Terror med en gang..

Lenke til kommentar
Høh? Finnes det en skive til som ligner på kveldssanger, eller er det kun den ene låta. Uansett hvilke det er, hva heter skiva og hvor får jeg kjøpt den?

7808915[/snapback]

Den er med på kompilasjonen Souvenirs From Hell, med flere artister.

7809729[/snapback]

Fanken, det er jeg usikker på om jeg gidder å betale for.

7809778[/snapback]

Du finner nok ikke den lett uansett.

_______

Faen så bra den var, den var seriøst enormt digg cun. Hadde en feeling som ikke er å finne på Kveldssanger, hadde denne vært med så hadde den fått 11/10.

Lenke til kommentar
Da spiller moi og resten av bandet mitt verdens letteste og darkthrones feteste låt(etter snø og granskog :-|)! Yes, eyvindr få ståpikk, vi snakker selvfølgelig om Hans Siste Vinter.

 

Og fyfaen så kjedelig den er å spille! Same shit again and again.

7804091[/snapback]

 

Jeg får ikke ståpikk av at du og bandet ditt ødelegger en så perfekt låt, noe dere tydeligvis gjør siden det er "kjedelig" å spille den.

Lenke til kommentar
Da spiller moi og resten av bandet mitt verdens letteste og darkthrones feteste låt(etter snø og granskog :-|)! Yes, eyvindr få ståpikk, vi snakker selvfølgelig om Hans Siste Vinter.

 

Og fyfaen så kjedelig den er å spille! Same shit again and again.

7804091[/snapback]

 

Jeg får ikke ståpikk av at du og bandet ditt ødelegger en så perfekt låt, noe dere tydeligvis gjør siden det er "kjedelig" å spille den.

7810680[/snapback]

 

KOZ!!1!

Lenke til kommentar

Darkthrone handler ikke om teknisk genialitet på instrumentene, det handler om å formidle den rette stemningen. Er man ute etter enorme ferdigheter på instrumentene er ikke Darkthrone det rette bandet (de kan sine saker, for all del), da burde man heller kikke på Dream Theater eller lignende.

Lenke til kommentar
Darkthrone handler ikke om teknisk genialitet på instrumentene, det handler om å formidle den rette stemningen. Er man ute etter enorme ferdigheter på instrumentene er ikke Darkthrone det rette bandet (de kan sine saker, for all del), da burde man heller kikke på Dream Theater eller lignende.

7812064[/snapback]

 

Sleep Terror og Necrophagist

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...