Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og da har jeg fått Arcturus t-shirten med den gamle logoen på brystet! Falsk fra mexico, men jeg trur faktisk det er det beste for Plastichead har alltid så små trykk, logoen hadde vært halvparten så stor bare. Pluss at Plastichead bare tilbyr den gamle logoen som girlie. SEXY

7800646[/snapback]

 

*stjæle* :D

Lenke til kommentar
Og da har jeg fått Arcturus t-shirten med den gamle logoen på brystet! Falsk fra mexico, men jeg trur faktisk det er det beste for Plastichead har alltid så små trykk, logoen hadde vært halvparten så stor bare. Pluss at Plastichead bare tilbyr den gamle logoen som girlie. SEXY

7800646[/snapback]

 

*stjæle* :D

7802588[/snapback]

Prøv deg. Men seriøst, den er hot sex. Ble favoritt shirten min før jeg hadde pakka den ordentlig opp.

Lenke til kommentar
Og da har jeg fått Arcturus t-shirten med den gamle logoen på brystet! Falsk fra mexico, men jeg trur faktisk det er det beste for Plastichead har alltid så små trykk, logoen hadde vært halvparten så stor bare. Pluss at Plastichead bare tilbyr den gamle logoen som girlie. SEXY

7800646[/snapback]

 

*stjæle* :D

7802588[/snapback]

Prøv deg. Men seriøst, den er hot sex. Ble favoritt shirten min før jeg hadde pakka den ordentlig opp.

7802594[/snapback]

 

Må ha en sånn :ph34r:

Lenke til kommentar
Og da har jeg fått Arcturus t-shirten med den gamle logoen på brystet! Falsk fra mexico, men jeg trur faktisk det er det beste for Plastichead har alltid så små trykk, logoen hadde vært halvparten så stor bare. Pluss at Plastichead bare tilbyr den gamle logoen som girlie. SEXY

7800646[/snapback]

 

*stjæle* :D

7802588[/snapback]

Prøv deg. Men seriøst, den er hot sex. Ble favoritt shirten min før jeg hadde pakka den ordentlig opp.

7802594[/snapback]

 

Må ha en sånn :ph34r:

7802601[/snapback]

Hehe, jeg skal ha meg en til, så det er dobbel så stor sjanse for at det ligger en Arcturus t-shirt i skuffen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...