Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Skal ikke tr00 svartmetall være nekro da? Sånn "tatt-opp-i-skogen-i-4-minusgrader-på-4-spors-kassettspiller"-nekro? kanskje de søker tilbake til (tre)røttene. Ahahahaha. *klaske på låret*

7777491[/snapback]

*Klaske på kinnet*

 

Men nå har de jo gått en ganske pen produksjonssti med de siste platene så da kan de holde på sånn når det funker så bra. Bedre produksjon kunne kledd den låta mer, vet ikke om resten av skiva. Blasphemer riff skal det være bra prod på mener jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke tr00 svartmetall være nekro da? Sånn "tatt-opp-i-skogen-i-4-minusgrader-på-4-spors-kassettspiller"-nekro? kanskje de søker tilbake til (tre)røttene. Ahahahaha. *klaske på låret*

7777491[/snapback]

*Klaske på kinnet*

 

Men nå har de jo gått en ganske pen produksjonssti med de siste platene så da kan de holde på sånn når det funker så bra. Bedre produksjon kunne kledd den låta mer, vet ikke om resten av skiva. Blasphemer riff skal det være bra prod på mener jeg.

7777547[/snapback]

 

Du slår som ei jente. Snur andre kinnet til *jeg er masochist*

Lenke til kommentar
Hmm ... Venter på svar fra Stonegard om at jeg kan bruke to av låtene deres i en kortfilm jeg og noen venner lager på skolen. Trenger tillatelse siden filmene skal vises offentlig.

 

Ellers må jeg si at det nyeste albumet til MDB bare blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på det.

7776237[/snapback]

Er vel strengt tatt TONO (evt andre rettighetsorganisasjoner) du må snakke med, hvertfall om filmen skal distruberes for salg.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, men når en snakker om betydningen må betydningen nevnes, ikke slenguttrykkene. ;)

7781646[/snapback]

 

Nå er jo selvsagt slengbetydningen og hovedbetydningen begge å regne som betydninger. Bare å sjekke orboken, jeg er temmelig sikker på at begge betydningene står oppført der. Dog kan det muligens stå som en "sideform av ordets hovedbetydning" i ordboken.

 

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Hmm ... Venter på svar fra Stonegard om at jeg kan bruke to av låtene deres i en kortfilm jeg og noen venner lager på skolen. Trenger tillatelse siden filmene skal vises offentlig.

7776237[/snapback]

Er vel strengt tatt TONO (evt andre rettighetsorganisasjoner) du må snakke med, hvertfall om filmen skal distruberes for salg.

7777708[/snapback]

Vel, filmen skal ikke selges, men kanskje vises offentlig og meldes på Amandus-festivalen. Vi fikk også lov av bandet selv, fikk positivt svar fra Erlend (Trommisen) i dag, så jeg tror det vil gå veldig fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...