Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da som f... at "favorittsang akkurat i dag" har blitt stengt. :nei:

Fant masse inspirasjon der jeg da.

Tror jeg ombestemmer meg. Kanskje det er best om moderatorene holder seg unna musikkdelen :p

Hvorfor ble den stengt... :cry: Jeg ble så glad i den, spennende å se hva andre likte.

Var det fordi det ikke skulle være ''en post ekstra i postcounten.. hehe :whistle: .'' ?

R.I.P

Lenke til kommentar

Synes tråden fint dekte et behov jeg da. Behovet for å fortelle om en sang du for tiden virkelig liker. Fikk mye tips der fra folk med noenlunde lignende musikksmak som meg.

Tror jeg ombestemmer meg. Kanskje det er best om moderatorene holder seg unna musikkdelen :p
Vel, en moderaror kan da alltids åpne stengte tråder...
Lenke til kommentar

WHAT! :eek: "Favorittsang i dag"-tråden er stengt! Blib, måtte du br...... neida, neida, unnskyld! :whistle::devil:

Seriøst, Blib, om du leser dette, det er en grunn til at tråden har mer enn 8000 innlegg! !!!Den dekker et behov!!! :cry:

Og akkurat nå har jeg behov for å fortelle alle og ingen at jeg, etter at jeg fikk meg rumlekasse til jul, fant frem den gode gamle Fatihless - Reverence. :w00t: Og fy f... som den plata ruler. Og ikke et hakk dårligere blir den med skikkelig trøkk i bassen. :dribble:

Nittitallets beste? (Og plata er ikke engang i noen genre jeg vanligvis høer på. :ohmy:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...