Loerand Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når er Hove-festivalen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når er Hove-festivalen? 7742868[/snapback] 25 - 29 Juni. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Fleurety (de skal kanskje lage en sang i året dog) 7727298[/snapback] Zweizz var bra sært. Morsom musikk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Fleurety (de skal kanskje lage en sang i året dog) 7727298[/snapback] Zweizz var bra sært. Morsom musikk. 7743207[/snapback] Angående Fleurety, han skriver at han andre i bandet bor i England, og når han var og besøkte familie i Norge i julen så re-recorda de en gammel sang og vurderer og forsette med dette. Så om 8år har vi kanskje en ny skive, hehe..... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=OPQo6z4jALM deilig Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Immolation er digg Opptak av ene bandet til de som vil høre Holder på med eget matriale. Panzer_Division_Marduk.mp3 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Føler det bare er gammalrock og annen sinnsyk syremusikk som diskuteres her, () så jeg prøver å bringe litt annet inn på banen. Såeh, noen som har nyeste Mixmag? Hvordan var SVD-Cden som fulgte med der? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Immolation er digg Opptak av ene bandet til de som vil høre Holder på med eget matriale. 7746032[/snapback] Synes vokalen var veldig svak og pinglete, bra låt den heller ikke. Endret 17. januar 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Sitter og råkoser meg med en liveskive fra Megadeth fra 1994. Mye godsaker som In my Darkest Hour, Holy Wars, Peace sells... og gamle saker. Snerrestemmen til Mustaine er faktisk herlig. Når en liveskive åpner med Lucretia er det gode greier på gang. De hadde da enda ikke sluppet Countdown to Extinction-skiva ("we're releasing a new album in June. This is a song about how many times I've tried to kill myself and coudn't get the fucking job done!" sier Dave før Skin o my Teeth), så det er bare et par låter derfra. *Skriker* COME ON LONDON! CAN YOU PUT A PRICE ON PEEEAACEEEEEEEEEEEEE? Endret 18. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) http://www.myspace.com/professorfate1 noen so har hørt om professor fate? Mick Kenney fra Anaal Nathrakh og Kristoffer Garm Rygg på guest vocals Professor Fate is Mick Kenneys (Anaal Nathrakh/Exploder/Mistress) Solo project that produces cinematic style music. It is a form of epic classical that fuses intertwined drum beats with orchestral Rock and electronic sounds. Endret 18. januar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 AHahahha, SLayer og Mastodon på Hovefestivalen!! 7742283[/snapback] Jess, også Neurosis da! Det er stort. Anbefales og sjekkes ut til alle her foresten, spesielt til folk som liker Isis. De kommer garantert til å like Neurosis. Albumene The Eye of Every Storm og Times at Grace. Hør feks sangen på myspace som heter "Burn" http://www.myspace.com/officialneurosis Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 http://www.myspace.com/professorfate1 noen so har hørt om professor fate? Mick Kenney fra Anaal Nathrakh og Kristoffer Garm Rygg på guest vocals Professor Fate is Mick Kenneys (Anaal Nathrakh/Exploder/Mistress) Solo project that produces cinematic style music. It is a form of epic classical that fuses intertwined drum beats with orchestral Rock and electronic sounds. 7747646[/snapback] Limbo var digg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 http://www.myspace.com/professorfate1 noen so har hørt om professor fate? Mick Kenney fra Anaal Nathrakh og Kristoffer Garm Rygg på guest vocals Professor Fate is Mick Kenneys (Anaal Nathrakh/Exploder/Mistress) Solo project that produces cinematic style music. It is a form of epic classical that fuses intertwined drum beats with orchestral Rock and electronic sounds. 7747646[/snapback] Hm, det der var ikke så værst. Er Ulver noenlunde likt som det der? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hm, det der var ikke så værst. Er Ulver noenlunde likt som det der? 7750247[/snapback] Det vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 noen som har tenkt seg på incubus konsert ? fikk sinnsykt lyst til å dra på konserten i berlin 13.3, men det blir dyyrt Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hot sex 7753421[/snapback] Nesten dårlig gjort å poste noe slik... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fett lytterom! Når jeg blir rik skal jeg ha meg et sånt et. La merke til plankene i taket og innredningen ellers, er vel lagd mtp akustikk? Han må vel ha lest en del for å få det optimalt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hot sex 7753421[/snapback] Nesten dårlig gjort å poste noe slik... 7753632[/snapback] Skuffet over at det ikke var adult entertaining huh? Fett lytterom! Når jeg blir rik skal jeg ha meg et sånt et. La merke til plankene i taket og innredningen ellers, er vel lagd mtp akustikk? Han må vel ha lest en del for å få det optimalt. 7753669[/snapback] Jeg skal ha noe slikt jeg og, med en rund seng som snurrer rundt i midten. Hoho, har vel noe med akustikken det ja, design er det ikke! Lenke til kommentar
sekt Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bare minner om Cumshots konsert på amplifier på lørdag :] Blir vel kanskje ikke noe live-pulings, men sikkert kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg