Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det betyr "rynket på nesen" eller noe. Det viser seg at jeg faktisk har hørt 666 International av Dødheimsgard. Syns det var mektig sært første gang jeg hørte det, men ettersom jeg har vendt meg mer til ekstremmetall, gir ikke plata meg en like stor sjokkskade som den en gang gjorde.

Lenke til kommentar
Wow, Ion Storm sugde sånn ca. veldig mye. Det andre hørtes dog ikke så altfor ille ut.

7722007[/snapback]

 

Overrasket? Signaturen din sier alt da..

 

Kan ikke skryte på meg å være kjempe fan av DHG selv men.. Er ok det jeg har hørt :)

7722701[/snapback]

 

Pardon? Hva er det du finner bra med Ion Storm? Har hvertfall ikke mye med bra metal å gjøre. Vokalen er også helt horribel.

Endret av Loerand
Lenke til kommentar
Kult, kanskje de leverer metal igjen.

7725882[/snapback]

Vil du ikke kalle 666 International metal? Greit at du ikke kaller det bra, men metal er jo fakta at det er. Og forresten folkens, Svein startet Zweizz og sluttet i DHG og Fleurety (de skal kanskje lage en sang i året dog) for å lage musikk uten å måtte forholde seg til andre, og det låter jævelig.. ehm kult! Så hvis dere vil høre mer slikt galskap sjekk ut Zweizz@myspace, necrotech bitch!

Lenke til kommentar
Det hørtes uten tvil jævla sært ut! Kult kan jeg ikke si det var.

7727357[/snapback]

Er vel umulig å like ved første snurr dette her. Første fulllengdern hans skal Vendlus Records utgi nå denne måneden! Jeg skal handle for sure. Rett fra kilden (Vendlus), makan til service har jeg aldri vært borti.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Easily the most interesting bonus feature for me is the nearly 20-minute interview with Ulver, regarding their history to date, and how they grew into working with film scores, etc. The two band members present for the interview do seem a little bored by the questions, but it turns out interestingly nonetheless - and even the interview footage is filmed rather artistically!

 

http://www.aversionline.com/reviews/489/

 

Interessant intervju.

Lenke til kommentar
Easily the most interesting bonus feature for me is the nearly 20-minute interview with Ulver, regarding their history to date, and how they grew into working with film scores, etc. The two band members present for the interview do seem a little bored by the questions, but it turns out interestingly nonetheless - and even the interview footage is filmed rather artistically!

 

http://www.aversionline.com/reviews/489/

 

Interessant intervju.

7727566[/snapback]

Åh du kjøpte filmen ja, kult. Lyst til å se den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...