Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg si at det bør være åpent for punk, rock av den litt hardere typen, prog og andre ting som er beslektet metallen der. :p

(Er jo ikke BARE metallsnakk der. Mye rock, en del punk og prog der og...) Kanskje det kan være et sted for rock og det's undersjangere. (Metal, prog rock, grunge, garage rock, punk, emo, goth rock, osv osv...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet med en slik inndeling er jo at alle har hver sin oppfatning av hva "metal" er. Så blir det masse syting og krangling om hva man har lov til å poste i den nye tråden istedet.

 

"Uuu næi Dimmur Brogir er faen ikke metal!1!" osv.

7713511[/snapback]

Det er jo nettopp det som er så greit med den inndelingen jeg har. En tråd for all rockbasert og rock-relatert musikk. (og atpåtil punk for de som ikke synes det går under rocken.) Altså.,.. all musikk med en gitar, bass, trommer og folk som skriker/synger/whatever.

Lenke til kommentar

Men musikkforumet skal også være innlysende for de fleste som snubler inn her. Backstage er et villedende og monopolistisk navn, samtidig som det er en slags indikator på at metallfolket har "herredømmet" her, og dermed må ha sin spesielle tråd, som i tillegg bryter med tre-ords-regelen :p

Lenke til kommentar
Nå vil jeg si at det bør være åpent for punk, rock av den litt hardere typen, prog og andre ting som er beslektet metallen der. :p

(Er jo ikke BARE metallsnakk der. Mye rock, en del punk og prog der og...) Kanskje det kan være et sted for rock og det's undersjangere. (Metal, prog rock, grunge, garage rock, punk, emo, goth rock, osv osv...)

7713491[/snapback]

 

Får bedre respons med punk på kafeen. Er altfor mange mætlære som er "lizm, punk r lizm sløvt, jeg har hørt green day jeg, og det likte jeg ikke, lizm"

Lenke til kommentar

Ikke skyt meg om det suger, den skiva krever nok endel innlytting for den har en god del vanskelige biter hvor piano, trommene og gitaren spiller hver sin sang, på likt osv. Tekanner som piper og litt annet snacks, men etterhvert så ser du forbi det og into the never ending awesomeness! Haha, er også mange funky partier på skiva, som f.eks Regno Potiri (4:47) (den klikkelyden der klikker ass!), Sonar Bliss (6:39) osv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...