Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er Synne Larsen? Vil høre..

 

Syns sangstilen til The Gathering er 10 ganger bedre enn alle sopran-hyledamene i metallen, hvertfall. Dette er skikkelig power-synging.

7705071[/snapback]

Siden hun går under navnet Synne Soprana så skal jeg la være å nevne henne mer, virker ikke som det var det du var ute etter. Selv om hun ikke bare synger sånn opera saker.

Lenke til kommentar
What will follow after this first part of the play? Will there be any live gigs?

 

The next album is based on the Mezzerschmitt Empire. The "motorized" and slave bound Empire with the head-dictator; Herr Schmitt. It will deal with the "new world", his regime. The building of it and the mechanism behind it. Whereas "Weltherrschaft" mainly deals with the destruction of what is (Siren-attack-invasion-destruction-ruins), the follow up will be the raising of the Machine/Empire.

 

Og jeg som trudde Mezzerschmitt var over og ut. Håper det kommer snart, nå er det fra ett 2-3år gammelt intervju men whatever.

Lenke til kommentar

Backstage har vel stort sett vært "eid" av metalfolka siden den startet.

Forsøk på å forlede massene har vært iverksatt, uten hell.

 

Edit: skal ta en titt på Synne anyways, jeg. Er bare så lei av sånne opera-sopran-berter i goth metal. Det er så sabla mange av dem. Men Anneke i The Gathering har helt unik stemme. Og TG kan ikke akkurat kalles metal lengre anyways. Men de var veldig metal frem til "How to measure a Planet?"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Backstage har vel stort sett vært "eid" av metalfolka siden den startet.

Forsøk på å forlede massene har vært iverksatt, uten hell.

 

Edit: skal ta en titt på Synne anyways, jeg. Er bare så lei av sånne opera-sopran-berter i goth metal. Det er så sabla mange av dem. Men Anneke i The Gathering har helt unik stemme. Og TG kan ikke akkurat kalles metal lengre anyways. Men de var veldig metal frem til "How to measure a Planet?"

7709518[/snapback]

Hun er på Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke behovet for et underforum for metall. Støtter ikke slik "forskjellsbehandling" av sjangre. I tillegg ville andre krevd særbehandling av "sin" sjanger også, og det ville blitt for mange underforum.

 

Hvis det virkelig er ønskelig, kan det jo bli lagd en tråd om det i Tilbakemeldinger om forumet. Angående å bytte navn på denne tråden til Metallkafeen, stiller jeg meg ikke negativ. Kanskje det er en idé for de interesserte å ta det opp med trådstarter?

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke behovet for et underforum for metall. Støtter ikke slik "forskjellsbehandling" av sjangre. I tillegg ville andre krevd særbehandling av "sin" sjanger også, og det ville blitt for mange underforum.

 

Hvis det virkelig er ønskelig, kan det jo bli lagd en tråd om det i Tilbakemeldinger om forumet. Angående å bytte navn på denne tråden til Metallkafeen, stiller jeg meg ikke negativ. Kanskje det er en idé for de interesserte å ta det opp med trådstarter?

7710692[/snapback]

Nei, Backstage er skrevet i sten. Hva er kulest, å gå bak scnea, altså backstage. (ahah) eller sitte på en metalkafèe? Metal? Kafee? Blasfemi.

Lenke til kommentar
Men det er kanskje et litt misvisende navn for alle som ikke er kjent i musikkforumet fra før?

7710715[/snapback]

Man finner fort veien til musikkkafeen, men man kunne jo hatt en undertittel, men forumet har jo stoppet med dette. Men jeg syns virkelig Backstage skal forbli Backstage, er ett herlig navn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...