Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Rart. Ikke noe av det jeg har hørt av death kan kalles utrolig progressivt eller teknisk i forhold til annen death, og det har ihvertfall ikke noen sammenheng meg jazz.

7678738[/snapback]

 

Da har du ikke hørt mye Death...

 

 

Liker ikke vokalen jeg.. Er litt masete :ermm:

 

Rå spelling da :)

7682187[/snapback]

Likte faktisk ikke vokalen noe særlig i starten jeg heller, men digger den hardt nå. Du kan jo prøve Control Denied hvis du ikke liker Chucks synging. Er jo så å si Death, bare med clean vokal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TLZ, tør jeg spørre om hvor høy du er? Jeg er 1,88m høy, men ikke så bredskuldret, så derfor passer L veldig bra (i hvertfall i t-skjorter).

 

EDIT: Fant dette på websiden deres:

"Alle klær du kjøper hos Rockshop.no har amerikanske merkelapper og størrelser. Disse er store i forhold til norske størrelser. Kjøper du ellers Large i Norge, bør du vurdere å bestille Medium fra oss."

 

Tror jeg holder meg til large :)

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Rart. Ikke noe av det jeg har hørt av death kan kalles utrolig progressivt eller teknisk i forhold til annen death, og det har ihvertfall ikke noen sammenheng meg jazz.

7678738[/snapback]

 

Da har du ikke hørt mye Death...

 

 

Liker ikke vokalen jeg.. Er litt masete :ermm:

 

Rå spelling da :)

7682187[/snapback]

Likte faktisk ikke vokalen noe særlig i starten jeg heller, men digger den hardt nå. Du kan jo prøve Control Denied hvis du ikke liker Chucks synging. Er jo så å si Death, bare med clean vokal.

7683410[/snapback]

 

Det er greit i små doser :p

Lenke til kommentar
Hør senre death, tidlig death er ganske "rett frem" death metall, mens de senere er mer komplisert. (og drar inn litt mer thrash elementer).

7679127[/snapback]

Nja, mer kompliserte ja, men de tidligste er ganske thrasha de også. Hør f.eks. "Baptized in Blood" fra Scream Bloody Gore, den er veldig thrasha, og i min mening helt klart bandets råeste låt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...