Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

SuidAkrA var herlige greier. For dere som ikke har hørt det, sjekk ut
fra nyeste skiva.

7658397[/snapback]

Nesj, dette var grusomt. Minner meg litt om Blind Guardian.

7663943[/snapback]

Eyh, hva mener du med det? :(

 

Edit: Og fikk neimenn ikke mye Blind Guardian-feeling av dette. Mer som Wintersun eller Ensiferum, imo.

7665463[/snapback]

Ikke hør på larsp. Han har røyka sokkene sine igjen og klarer ikke gjenkjenne god musikk da han hører den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skummelt. Jeg satt akkurat og tenkte at jeg skulle høre litt på Zelda-sounctracket.

7665739[/snapback]

Herlig det.

 

_______

 

Angående Peccatum, så flott som de bruker strykere på Oh, My Regrets EP'n tyder jo bare på at prosjektet med Knut Buen kan bli dritbra. Men nå er det slotter eller hva det er han spiller. Hva nå enn det er. Spennende er det i hvertfall.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Skummelt. Jeg satt akkurat og tenkte at jeg skulle høre litt på Zelda-sounctracket.

7665739[/snapback]

 

Om det finnes eit soundtrack eg plystrer mye på sånn tilfeldig jevt og trutt er det nettopp gamle flotte Zelda låter :wee:

 

Deilig feeling over det heile.

 

Men når det kommer til spill-OST må eg trekke fra Shadow of the Colossus...overlegent og fullstendig gåsehud faktor over samtlige linjer.

Lenke til kommentar

Contrary to popular belief, Children of Bodom has never covered the songs "The Trooper" by Iron Maiden or "The Final Countdown" by Europe. "The Trooper" was actually covered by the band Sentenced, and 'The Final Countdown' has been done by the bands Norther and Dispatched.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...