Loerand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Starta med Liberation jeg, ble ikke videre imponert egentlig. Et par kule låter, det var alt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei.Beyond the Apocalypse, Liberation, så Hellfire. 7652519[/snapback] Roger that! --- Gleder meg som en unge til nye Àsmegin albumet! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg "oppdaga" Korpiklaani i dag, hehe. Syns det var fettt og fengende. Noen andre som liker dem? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen her som hører på Dragonforce? Det er vell et litt sjeldent band. Gitaristen der må ha skills, noen som har hørt hvor fort gitaren går i "Trough the Fire and Flames"? Men yndlingsbandet mitt for tiden tror jeg er Manowar! "The Gods Made Heavy Metal" er sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen her som hører på Dragonforce? Det er vell et litt sjeldent band.Gitaristen der må ha skills, noen som har hørt hvor fort gitaren går i "Trough the Fire and Flames"? Men yndlingsbandet mitt for tiden tror jeg er Manowar! "The Gods Made Heavy Metal" er sinnsykt bra! 7652982[/snapback] Mæææh.. Liker ingen av dem.. Spess etter jeg leste at alle soloer og sånn dragonforce gjør i studio blir fiksa på så det høres heeeelt sinnsykt ut :-/ Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 "The Gods Made Heavy Metal" er sinnsykt bra! 7652982[/snapback] Soloen er skamfet. Ellers syns jeg teksten er en smule...harry? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 "The Gods Made Heavy Metal" er sinnsykt bra! 7652982[/snapback] Soloen er skamfet. Ellers syns jeg teksten er en smule...harry? 7653138[/snapback] No way? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.ori0n.it/files/copertine/cover-manowar-anthology.jpg Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Rykte: Manowar har fått ny gitarist og backup-vokalist. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Loerand: lurer på om det blir godt mottat av fansen. Og om det blir store forskjeller på musikken deres, ta for.eks. Judas Priest. Da han Ripper fyren tok over for Halford ble musikken veldig heavy i forhold til det den vår før. Men siden han blir gitarist og backup-vokalist tviler jeg på store forandringer. Endret 5. januar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 1349 ja. Jeg har bare ett album, Beyond the Apocalypse! Det er sykt fett. Hvordan er de andre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg "oppdaga" Korpiklaani i dag, hehe. Syns det var fettt og fengende. Noen andre som liker dem? 7652953[/snapback] Korpiklaani er gøy, blir som å leke Ringenes Herre mens man er høy på crack. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Men yndlingsbandet mitt for tiden tror jeg er Manowar!"The Gods Made Heavy Metal" er sinnsykt bra! 7652982[/snapback] Manowar er svinebra! Den nye EPen er genial og jeg gleder meg som et barn til den nye skiva kommer! Rykte: Manowar har fått ny gitarist og backup-vokalist. Loerand: lurer på om det blir godt mottat av fansen.Og om det blir store forskjeller på musikken deres, ta for.eks. Judas Priest. Da han Ripper fyren tok over for Halford ble musikken veldig heavy i forhold til det den vår før. Men siden han blir gitarist og backup-vokalist tviler jeg på store forandringer. Uhm, Andeby.. Du skjønner at han kødda? Det var tross alt et bilde av Conan han linket til. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Uhhm..... Det er ikke noe viktig det -Nyhus- Det har aldri skjedd sier vi Men som jeg sa, hvis det kommer en ny vokalist o.l. i et band kan det bli store forandringer! Endret 5. januar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Loerand: lurer på om det blir godt mottat av fansen.Og om det blir store forskjeller på musikken deres, ta for.eks. Judas Priest. Da han Ripper fyren tok over for Halford ble musikken veldig heavy i forhold til det den vår før. Men siden han blir gitarist og backup-vokalist tviler jeg på store forandringer. 7653241[/snapback] Gullkorn Jeg "oppdaga" Korpiklaani i dag, hehe. Syns det var fettt og fengende. Noen andre som liker dem? 7652953[/snapback] Korpiklaani er gøy, blir som å leke Ringenes Herre mens man er høy på crack. 7653408[/snapback] Har ikke så mye erfaring med den aktiviten der, men skjønner tankegangen din Endret 5. januar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Gleder meg som en unge til nye Àsmegin albumet! 7652827[/snapback] Noe nytt om plata? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Står fortsatt kun dette på siden deres: "There haven't been a lot of news lately. We're done with the distortion guitars and will continue with clean and accoustic guitars very soon." Har bestilt meg ny hettegenser nå ^^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nytt design på Arcturus.no, håper de skal gjøre opp for at de ikke fikk til å spille i Hamar snart! _________ Head Control System - Kill Me Akkurat den låta er helt Ulver. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil anbefale Fu Manchu her, herlig tøft band. Evil Eye fra The action is Go, knall låt. Module Overload, fra Eatin Dust Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nytt design på Arcturus.no, håper de skal gjøre opp for at de ikke fikk til å spille i Hamar snart! _________ Head Control System - Kill Me Akkurat den låta er helt Ulver. 7654717[/snapback] Da skal jeg dra hvertfall! Tror nok Àsmegin snart har spillt inn alt, for de har ikke oppdatert sida på uendelig lenge.. Dette MÅ bli bra =DDDD Lenke til kommentar
drood Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg "oppdaga" Korpiklaani i dag, hehe. Syns det var fettt og fengende. Noen andre som liker dem? 7652953[/snapback] hehe digger dem, selv om vokalisten har litt "sur" stemme synes jeg den passer godt inn. "Tales Along This Road" er et genialt album liker alle sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg