Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, ja clean vokalen bringer liksom frem ekle assosiasjoner om amerikanske teenagers med gitaren på knærne som prøver å leke hardcore metall. Men resten var faktisk fornøyelig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg lurer mer på hva pokker "Benea Reach" er for noe. Ansèr meg som ganske interessert i tungmetall, men de har jeg ALDRI hørt om. Jeg har forresten blitt totalt hektet på "From a Second Story Window", et slags mathcoreband som mikser deathmetal, hardcore og blackmetal. Jævlig brutalt! Minner meg om krysning mellom Blood Red Throne og The Dillinger Escape Plan (i mangel av en bedre sammenligning). Slenger med en mp3, ikke la dere skremme av clean vocalen på slutten, den brukes veldig sjeldent. From a Second Story Window - a Piece of History Written in English Jeg vil høre hva dere synes. 7638127[/snapback] Kjipt og kjedelig. Noe fet growling her og der, men ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvem hér skal på Inferno? Har så jævlig lyst men har ingen å dra med, er lite folk med samme musikksmak som meg utti her som jeg kjenner! Så hvis du skal til inferno og vil bli "kjent" med meg (lol) let me know! Er By:Larm og Inferno det står mellom, en kompis og meg tenkte oss på bylarm, men har så mye mere lyst på inferno pga musikken . Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg og Glint skal på Inferno, men har nok ikke lyst til å bli kjent med deg. ^^ Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Slipper det da, men du og Glint har vel mer en nokk med dere selv . Endret 4. januar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prioriteringslista mi under årets Inferno blir nok ca. slik: 1. Anaal Nathrakh 2. Pule dama 3. Drikke øl med LarsP 4. Sjekke ut resten av banda som spiller [...] 82. Henge sammen med Veitafan Lenke til kommentar
Axes Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fy aslhaug å dominerende CC virket på wacken, bare se Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Eineste eg såg vare bare ein nakke Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prioriteringslista mi under årets Inferno blir nok ca. slik: 1. Anaal Nathrakh 2. Pule dama 3. Drikke øl med LarsP 4. Sjekke ut resten av banda som spiller [...] 82. Henge sammen med Veitafan 7640429[/snapback] Pule mens Anaal spiller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mens han drikker pils Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS)ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS) GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS) KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS) 7633886[/snapback] 3 TABU-bands? For noen lobbyhorer... 7633993[/snapback] Hehe, det første jeg tenkte også, men det er ikke å skyve under en stol at både Keep of Kalessin og Enslaved har levert ektremt bra i år. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS)ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS) GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS) KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS) 7633886[/snapback] 3 TABU-bands? For noen lobbyhorer... 7633993[/snapback] Hehe, det første jeg tenkte også, men det er ikke å skyve under en stol at både Keep of Kalessin og Enslaved har levert ektremt bra i år. 7642116[/snapback] Sant, selvom jeg liker de gamle Enslaved albuma bedre Spess Blodhemn! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har fått litt sansen for denne her Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har fått litt sansen for denne her 7644155[/snapback] PLZ! Så bare at det var Limp GBizkit jeg! Fyf.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hør låta. Vanligvis er Bizkit crap, men denne er ganske tøff. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hør låta. Vanligvis er Bizkit crap, men denne er ganske tøff. 7644375[/snapback] NEVAR! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørte litt på låten, ikke nokk til å dømme selve låten, men klarte no hvertfall å konstatere at vokalen suger like mye som alltid, synd. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 1349 Bring it on bitches! Er Hellfire et godt sted å begynne? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei. Beyond the Apocalypse, Liberation, så Hellfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg