Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer mer på hva pokker "Benea Reach" er for noe. Ansèr meg som ganske interessert i tungmetall, men de har jeg ALDRI hørt om.

 

Jeg har forresten blitt totalt hektet på "From a Second Story Window", et slags mathcoreband som mikser deathmetal, hardcore og blackmetal. Jævlig brutalt! Minner meg om krysning mellom Blood Red Throne og The Dillinger Escape Plan (i mangel av en bedre sammenligning).

 

Slenger med en mp3, ikke la dere skremme av clean vocalen på slutten, den brukes veldig sjeldent.

From a Second Story Window - a Piece of History Written in English

 

Jeg vil høre hva dere synes. :)

7638127[/snapback]

Kjipt og kjedelig. Noe fet growling her og der, men ikke noe å hoppe i taket for.

Lenke til kommentar

Hvem hér skal på Inferno? Har så jævlig lyst men har ingen å dra med, er lite folk med samme musikksmak som meg utti her som jeg kjenner! Så hvis du skal til inferno og vil

bli "kjent" med meg (lol) let me know! Er By:Larm og Inferno det står mellom, en kompis og meg tenkte oss på bylarm, men har så mye mere lyst på inferno pga musikken :shrug: .

Lenke til kommentar
BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS)

ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS)

GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS)

KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS)

7633886[/snapback]

 

3 TABU-bands? For noen lobbyhorer...

7633993[/snapback]

Hehe, det første jeg tenkte også, men det er ikke å skyve under en stol at både Keep of Kalessin og Enslaved har levert ektremt bra i år.

Lenke til kommentar
BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS)

ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS)

GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS)

KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS)

7633886[/snapback]

 

3 TABU-bands? For noen lobbyhorer...

7633993[/snapback]

Hehe, det første jeg tenkte også, men det er ikke å skyve under en stol at både Keep of Kalessin og Enslaved har levert ektremt bra i år.

7642116[/snapback]

 

Sant, selvom jeg liker de gamle Enslaved albuma bedre :) Spess Blodhemn!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...