F.Mackey Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pess.. blabla...pess.... Godt nyttår tøser, håper det nye året bringer diskusjoner hvert å diskutere.... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Yep, godt nyttår folkens Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår, ja! Nå må jeg bare bestemme hva jeg skal kjøpe for de 450 kronene jeg har til overs på Free Record Shop. *valgets kvaler* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 450 spenn på Free Record? Da hadde jeg gått for en heidundrendes bra serie på DVD som jeg ikke har sett før. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hihi, Bjørn Eidsvåg som gjør devil's horns i Stavanger Aftenblad i dag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 450 spenn på Free Record? Da hadde jeg gått for en heidundrendes bra serie på DVD som jeg ikke har sett før. 7625942[/snapback] Som Rome f.eks, og det er bare èn sesong sålangt. Kan jo gå for Sopranos også, men da blir en hekta og må kjøpe de andre sesongene også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 HEI HÅ KJÆRE LANDSMENN! Kom netopp hjem fra Oslo der jeg kjøpte noe veldig fett! Glittertind - Til Dovre Faller Detta er ei heidundranes fest-skive! EPen (som dette egentlig er) er en "folke-metal" skive med både gamle klassikere som "Norge i rødt, hvitt og blått" samt sanger laget av Glittertind. Tekstene omhandler øl, Norge og NORGE! Detta er ei skive jeg ville sjekka ut om jeg er glad i landet mitt, liker metal og en god fest! For Norge, kjæmpers fødeland denne skaal vil tømme! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) 450 spenn på Free Record? Da hadde jeg gått for en heidundrendes bra serie på DVD som jeg ikke har sett før. 7625942[/snapback] Sett Battlestar Galactica (den nye)? Viss ikkje KAN du ikkje gå glipp av denne fantastiske serien! Edit: Til king_of_kong var det ja.. Endret 2. januar 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Torpern jeg elsker deg! Dette skal spilles på 17 mai :!: . Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 450 spenn på Free Record? Da hadde jeg gått for en heidundrendes bra serie på DVD som jeg ikke har sett før. 7625942[/snapback] Sett Battlestar Galactica (den nye)? Viss ikkje KAN du ikkje gå glipp av denne fantastiske serien! Edit: Til king_of_kong var det ja.. 7628244[/snapback] Har ikke sett den. Har faktisk ikke sett på noen serier på en stund utenom Grey's Anatomy, men nok OT. Vurderer å kjøpe Draconian - Where Lovers Mourn for det gavekortet jeg fikk på Platekompaniet. Det dekker CD-en og frakt. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hørte på radioen i går at Enslaved og Gorgoroth var nominert for beste metal. Var det Spellemannsprisen? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Merkelig at ikke Satyricon var nominert, går ikke Spellemannsprisen mye på kommersiell suksess også? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er jo mulig de er nominert. Jeg kom inn midt i sendingen. Skulle tro det var flere enn 2 band som var nominert. Edit: BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS) ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS) GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS) KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS) Endret 3. januar 2007 av stakan Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, men vil tro de velger noe annet enn bare svartmetall som nominerte? Selv om det er det Norge er best på Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS)ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS) GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS) KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS) 7633886[/snapback] 3 TABU-bands? For noen lobbyhorer... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Armada må da vinne, med Enslaved på 2. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg lurer mer på hva pokker "Benea Reach" er for noe. Ansèr meg som ganske interessert i tungmetall, men de har jeg ALDRI hørt om. Jeg har forresten blitt totalt hektet på "From a Second Story Window", et slags mathcoreband som mikser deathmetal, hardcore og blackmetal. Jævlig brutalt! Minner meg om krysning mellom Blood Red Throne og The Dillinger Escape Plan (i mangel av en bedre sammenligning). Slenger med en mp3, ikke la dere skremme av clean vocalen på slutten, den brukes veldig sjeldent. From a Second Story Window - a Piece of History Written in English Jeg vil høre hva dere synes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Litt clean vokal skader vel ingen, med mindre man er tr00 og drikker blod midt i svarte skogen Sitter på jobb nu, så tar meg ein lytt så raskt eg er hjemme! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Minner sterkt om She Said Destroy, bare ikke like fett. Og cleanvokalen var jævla kjip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg