Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEI HÅ KJÆRE LANDSMENN!

 

Kom netopp hjem fra Oslo der jeg kjøpte noe veldig fett!

 

Glittertind - Til Dovre Faller

 

Glittertind-Til-Dovre-Faller_280__83240824971708723_20.jpg

 

Detta er ei heidundranes fest-skive!

 

EPen (som dette egentlig er) er en "folke-metal" skive med både gamle klassikere som "Norge i rødt, hvitt og blått" samt sanger laget av Glittertind.

Tekstene omhandler øl, Norge og NORGE!

 

Detta er ei skive jeg ville sjekka ut om jeg er glad i landet mitt, liker metal og en god fest!

 

For Norge, kjæmpers fødeland denne skaal vil tømme!

Lenke til kommentar
450 spenn på Free Record? Da hadde jeg gått for en heidundrendes bra serie på DVD som jeg ikke har sett før.

7625942[/snapback]

 

Sett Battlestar Galactica (den nye)? Viss ikkje KAN du ikkje gå glipp av denne fantastiske serien!

 

Edit: Til king_of_kong var det ja..

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
450 spenn på Free Record? Da hadde jeg gått for en heidundrendes bra serie på DVD som jeg ikke har sett før.

7625942[/snapback]

 

Sett Battlestar Galactica (den nye)? Viss ikkje KAN du ikkje gå glipp av denne fantastiske serien!

 

Edit: Til king_of_kong var det ja..

7628244[/snapback]

Har ikke sett den. Har faktisk ikke sett på noen serier på en stund utenom Grey's Anatomy, men nok OT.

 

Vurderer å kjøpe Draconian - Where Lovers Mourn for det gavekortet jeg fikk på Platekompaniet. Det dekker CD-en og frakt. Noen innvendinger?

Lenke til kommentar

Er jo mulig de er nominert. Jeg kom inn midt i sendingen. Skulle tro det var flere enn 2 band som var nominert.

 

Edit:

 

BENEA REACH - MONUMENT BINEOTHAN (TABU RECORDINGS)

ENSLAVED - RUUN (TABU RECORDINGS)

GORGOROTH - AD MAJOREM SATHANAS GLORIAM (REGAIN RECORDS)

KEEP OF KALESSIN - ARMADA (TABU RECORDINGS)

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Jeg lurer mer på hva pokker "Benea Reach" er for noe. Ansèr meg som ganske interessert i tungmetall, men de har jeg ALDRI hørt om.

 

Jeg har forresten blitt totalt hektet på "From a Second Story Window", et slags mathcoreband som mikser deathmetal, hardcore og blackmetal. Jævlig brutalt! Minner meg om krysning mellom Blood Red Throne og The Dillinger Escape Plan (i mangel av en bedre sammenligning).

 

Slenger med en mp3, ikke la dere skremme av clean vocalen på slutten, den brukes veldig sjeldent.

From a Second Story Window - a Piece of History Written in English

 

Jeg vil høre hva dere synes. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...