Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2006 er visst ikke helt slutt enda, årets musikkoppdagelse på gang her altså! Seriøst orgasmisk bra! :D

 

promo20delainms7rn3.jpg

 

Kom over Delain, et nederlandsk gothic metal prosjekt med ex-Within Temptation keyboardist Martijn Westerholt i spissen. Han har rekruttert flere kjente musikere, blant annet Marco Hietala (Nightwish, Tarot) og Liv Kristine (Theatre of Tragedy, Leave's Eyes) for å nevne et par. Sinnsykt bra! Skikkelig heavy og melodisk med skambra vokal og melodier som gir frysninger nedover ryggen, gjennom pungen og tilbake opp i nesa! :huh:

 

myspace side

 

Delain - Lucidity skal kjøpes ASAP! Fantastisk :love:

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat hørt igjennom Northern Black Metal (A Canadian Black Metal Complication), og gud var det mye piss der men det var faktisk noe bra der og. Jeg kjøpte den mest fordi den var.. veldig billig, fikk den for mindre enn de selger den for på siden der men ja, jeg tenkte det ville vært moro å sjekke ut hvor teite de kanadiske folka egentlig er, med deres "The True North", band som Nordmen, Funeral Fog og alt dette norge pisset dems, virket veldig teit men det er faktisk en god del bra der. Vil dra frem:

Unheilvoll - Solitude

Wiatr - VI

Sorcier des Glaces - Dence Nordic Veils..

 

 

Mye av dette er undergrund altså, det meste der er tatt fra demoer så er ikke sånne store saker og mye dårlig produksjon. Var også noe for Eyvindr der, Malveillance, mer punk enn noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...