Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg er helt enig.. Kunne eventuellt dratt på en konsert uten å ha hørt bandet, men kun hvis jeg hadde hørt av noen jeg kjenner at det er et bra band, og jeg deler dems musikksmak. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) 2006 er visst ikke helt slutt enda, årets musikkoppdagelse på gang her altså! Seriøst orgasmisk bra! Kom over Delain, et nederlandsk gothic metal prosjekt med ex-Within Temptation keyboardist Martijn Westerholt i spissen. Han har rekruttert flere kjente musikere, blant annet Marco Hietala (Nightwish, Tarot) og Liv Kristine (Theatre of Tragedy, Leave's Eyes) for å nevne et par. Sinnsykt bra! Skikkelig heavy og melodisk med skambra vokal og melodier som gir frysninger nedover ryggen, gjennom pungen og tilbake opp i nesa! myspace side Delain - Lucidity skal kjøpes ASAP! Fantastisk Endret 28. desember 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skal definitivt sjekkes ut, det som kommer fra deg Saddle går som regel rett in her i gården også Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Spesielt hvis man liker Within Temptation og Epica fra før er dette rett i samme gata Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Klarer ikke bandet å røre meg på skive så skjer det aldri live.7590080[/snapback] Er somregel det som vender en fra å ikke like til å like. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hmm, hva er det med nederlandske metal-damer som er så spesielt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hmm, hva er det med nederlandske metal-damer som er så spesielt? 7590890[/snapback] Det suger såfremt man ikke er 15 år og spiller Unreal Tournament (Levitation Fragmovie -> Within Temptation - Ice Queen, ZOMG CLASSIC!). ;D Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hun der så ikke så aller verst ut da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva synes folk her om musikken til Cat Stevens? Av ren nysgjerrighet 7584703[/snapback] Beste navnet ever da, Yusuf Islam Han har lagd veldig mye bra. Ikke slik man hører på hver dag men. Han ble vel kåra til verdens beste låtskriver en gang også, så han er ikke heelt ubetydelig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen som har erfaringer med å bestille fra darkness.de? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Da har jeg akkurat hørt igjennom Northern Black Metal (A Canadian Black Metal Complication), og gud var det mye piss der men det var faktisk noe bra der og. Jeg kjøpte den mest fordi den var.. veldig billig, fikk den for mindre enn de selger den for på siden der men ja, jeg tenkte det ville vært moro å sjekke ut hvor teite de kanadiske folka egentlig er, med deres "The True North", band som Nordmen, Funeral Fog og alt dette norge pisset dems, virket veldig teit men det er faktisk en god del bra der. Vil dra frem: Unheilvoll - Solitude Wiatr - VI Sorcier des Glaces - Dence Nordic Veils.. Mye av dette er undergrund altså, det meste der er tatt fra demoer så er ikke sånne store saker og mye dårlig produksjon. Var også noe for Eyvindr der, Malveillance, mer punk enn noe annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Glemte å spørre, var det ikke du Jernlov, som gruet deg sånn til Maiden-konserten? Hatet du så mye som du trodde? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg solgte billetten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg solgte billetten. 7595301[/snapback] :O DU ZKULLE VAERT ME AZ! TRIVIUM VAR DØDS BRAE! (not) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 SYL- The New Black er ubrukelig fett. Jernlov er ubrukelig irriterendes. Nyhus har rødt hår. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 FrenChie: Jeg begynner bare å like deg mer å mer, keep up the good work!(dette er ikke ironisk, selv om mange sikkert vil tro det). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 FrenChie: Jeg begynner bare å like deg mer å mer, keep up the good work!(dette er ikke ironisk, selv om mange sikkert vil tro det). 7599635[/snapback] Get a room! Moonsorrow er grisefett! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Moonsorrow sucksy sucksy.... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 SYL- The New Black er ubrukelig fett. Jernlov er ubrukelig irriterendes. Nyhus har rødt hår. 7599612[/snapback] You made my day! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 SYL- The New Black er ubrukelig fett. Jernlov er ubrukelig irriterendes. Nyhus har rødt hår. 7599612[/snapback] You made my day! 7600502[/snapback] You made my brothers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg