Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men ikke forvent å få noen svar fra de som vanligvis henger her. Ser ikke bandet ut som det er hentet fra World of Warcraft så er det ikke Backstage-verdig. Dessuten bør mellomnavnet ditt være Ihsahn for at de skal orke å høre på deg.

 

Musikkafèen er nok et bedre valg om du faktisk har lyst til å få noe ut av diskusjonen.

Lenke til kommentar
Nei, men ikke forvent å få noen svar fra de som vanligvis henger her. Ser ikke bandet ut som det er hentet fra World of Warcraft så er det ikke Backstage-verdig. Dessuten bør mellomnavnet ditt være Ihsahn for at de skal orke å høre på deg.

 

Musikkafèen er nok et bedre valg om du faktisk har lyst til å få noe ut av diskusjonen.

7573571[/snapback]

Haha genialt. Takker for svar. :wee:

 

Skal titte på det.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke kan drømme om noe bedre band enn det har du dårlig fantasi.

7573841[/snapback]

Vel, med tanke på hvor sjeldent de spiller live så må man nesten ha hentet inn Pantera med Dimebag for å overgå Anaal.

 

I tillegg får vi jo gjensyn med Immortal og Dødheimsgard. :)

7573866[/snapback]

Hvor sjeldent de spiller har ikke noe med hvor bra de er.

Lenke til kommentar
har ikke dårlig fantasi er bare favorittbandet mitt for tiden.  å siden det er inferno 07 det er snakk om er vel AC/DC, Death, Mayhem med Euronymous og slikt litt ute av bildet.

7574029[/snapback]

 

AC/DC kommer nok på turnè igjen..

 

Kammeraten min møtte Angus i Oslo, i forbindelse med Maiden konserten.. han skulle prate med manageren dems.. Og da kammeraten min spurte om de kom hit å spillte sa han lurt "if i tell you that, ill have to kill you"

 

Jeg bare håper jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...