Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wyrd er bra ja hangmænn! Lenge siden jeg har hørt på det nu, Huldrafolk that is. Det du har hørt og el?

Ja. Sliter med å få lasta ned de andre.

 

Dette burde du skjekke ut Jernlov. Tror det er noe for deg. Og alle andre som liker folkeaktig black metal, type Bak De Syv Fjell møter Drudkh.

 

Edit: Nei der datt Vargtimmen Pt. II plutselig ned, får høre på den senere ikveld eller imorgen.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Jeg har gjort det for lenge siden. ;)

Man lærer jo av sine feil, og jeg kan vedgå å til tider ha oppført meg særs dårlig på dette forumet.

7563472[/snapback]

 

Det er det mange fler som også har gjort..

 

Ovah to muzik..

 

Metallica - Some Kind Of Monster på NRK2 i dag 21:25.. Problemene og St. Anger shait om noen ikke viste hva det var.. (dokumentar)

Lenke til kommentar

Vi har flere muligheter for å definere hva som skal være tillatt i denne tråden. Personkrangel er ikke en av dem. Og småprat som ikke dreier seg om musikk er det definitivt ikke, det står i førsteposten.

 

Enten er det lov å være kritisk til andres musikkforslag, og da får det stå for posterens regning uten at det skal føre til flammekasting ene eller andre veien. Eller så får dere vedta at det ikke er lov i denne tråden, og be om at slike innlegg slettes. Men jeg mistenker at ingen av dere egentlig ønsker den løsningen. ;)

 

En liten bunke poster er slettet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...