Soundchaser Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 syke syke japanere. utrolig rå muskk... i likhet med kadenzza "Grand Orchestral Kamikaze Metal from Japan" Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ja, lytt! Endret 19. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Når det er snakk om Japser så må folk høre på Boris og Church of Misery, to glimrende band fra Japan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Når vi er inne på Japan og slikt, er det noen som har noen saftige godbiter, ikkje nødvendigvis innen metall sjangeren. Har funnet ut at rock generelt fra den kanten gjør meg til ein glad person Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mala: Sigh - The Sunset Song Glade varme sommerriff med teksten: Tear me apart til I die Tear me apart, sacrifice Tear me apart and hear my cry Tear me apart to kill my pride Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ah, da har jeg kjøpt meg "Root - Black Seal". På tide at jeg fikk fingeren ut av stumpen for å kjøpe den. Skal sette meg ned å lytte nå, med relativt høye forventninger! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vil anbefalle alle Meshuggah - Nothing Re-nothinged (remastered). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Man kan si mye rart om Dave Mustaine, men fyren har 3 knallbra metal-album på samvittigheten; Peace Sells..., Rust in Peace og Countdown to Exctinction. Stemmen hans går det faktisk ann å høre på, når det gjelder studioskiver selvsagt, live er han råtten. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Megadeth - Take No Prisoners demoversjon har for øvrig akkurat oppdaget The Axis Of Perdition. sykt bra band. black metal med mange likheter til anaal nathrakh. industrielle ellementer og i nyere tider blitt litt ambient. www.myspace.com/theaxisofperdition Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sette på MD-In my Darkest Hour. Lekker sang. Og ja, Mustaine har en sånn vokal man ikke blir sliten av å høre på. Har en liveplate som heter 1994 Live Symphony, der synger han bra syns nå jeg. Kan høre på hele skiva i et strekk uten å bli flau. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fleire som får frysninger av Ind i Fjeldkamrene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nei det er den beste låten på Bergtatt syns jeg. Åpningsriffet er bare herlig. Men nå må jeg faen meg skaffe noen Sigh-skiver skjønner jeg! http://sigh.gospel-virus.net/disco.htm Der er 30 sekunders klipp av hver eneste låt + en lengre anmeldelse av hver plate. Har liksom alltid hørt om de, og kjente igjen samurai-platecoveret med en gang. Men aldri hørt musikken. "Shingontachikawa" being a classic example of the Beatles fused with black metal." Endret 20. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Japansk metal. Kan bli spennende. Sjekker ut myspace siden deres nå. Rare greier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Myspacen var ikkeno bra. Hjemmesida er mye bedre og skikkelig laget. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nei det er den beste låten på Bergtatt syns jeg. Åpningsriffet er bare herlig. Men nå må jeg faen meg skaffe noen Sigh-skiver skjønner jeg! http://sigh.gospel-virus.net/disco.htm Der er 30 sekunders klipp av hver eneste låt + en lengre anmeldelse av hver plate. Har liksom alltid hørt om de, og kjente igjen samurai-platecoveret med en gang. Men aldri hørt musikken. "Shingontachikawa" being a classic example of the Beatles fused with black metal." 7542708[/snapback] Sjekk ut førstebokstavene på alle full lengderne (ikke EP'r osv) etter når de ble gitt ut, staver til sammen SIGHSIGH (siste H'n kommer i 2007 når de gir ut Hangmans Hymn) Man må visst telle med Ghastly Funeral Theatre EP'n ) Endret 20. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis ting blir for sært for dere så er det bare til å hoppe en plate tilbake, de starter som ren horror black metal og introduserer mer og mer synth for hver skive, på Gallows Gallery som er min favoritt er synthen mer til stede enn gitar nesten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei det er den beste låten på Bergtatt syns jeg. Åpningsriffet er bare herlig. Men nå må jeg faen meg skaffe noen Sigh-skiver skjønner jeg! http://sigh.gospel-virus.net/disco.htm Der er 30 sekunders klipp av hver eneste låt + en lengre anmeldelse av hver plate. Har liksom alltid hørt om de, og kjente igjen samurai-platecoveret med en gang. Men aldri hørt musikken. "Shingontachikawa" being a classic example of the Beatles fused with black metal." 7542708[/snapback] Sjekk ut førstebokstavene på alle full lengderne (ikke EP'r osv) etter når de ble gitt ut, staver til sammen SIGHSIGH (siste H'n kommer i 2007 når de gir ut Hangmans Hymn) Man må visst telle med Ghastly Funeral Theatre EP'n ) 7542936[/snapback] Logoen til Sigh minner meg om logoen til Secht. Som forøvrig bare er psycho.. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dette var litt smått intressant. Aldri hørt før nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Syns sånn vokal er kjedelig, jeg. Men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 http://www.youtube.com/watch?v=WC-cdGexM0s&NR Så sant så sant.. R.I.P Dime.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg