Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia var vel at jeg skulle komme med en konkurent til Anaal skiva, noe mange kommer til å mene jeg vil feile på selv om jeg finner det veldig lett da Escathon er veldig kjedelig i mine ører. Derfor jeg ikke gidder å spytte ut her nå.

Nei, hører ikke på dem. Åssen det?

Lenke til kommentar
Er ikke redd for å bli mobba, bare gidder ikke å starte noen diskusjon om hva som er årets beste, nå som jeg har yppa opp Glint og sikkert fler som skal beskytte Anaal skiva.

7505494[/snapback]

Analmusikk er for rompiser.

Muse - Black Holes and Revelations er årets skive!

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Var ikke bare meg som fant den skiven(og forøvrig reste av matrialet til Anaal) kjipt nei? Godt å høre....

Btw: Woven Hand - Mosaic er årets skive tror jeg, på andre plass Muse - Black Holes And Revelations og Darkthrone - The Cult Is Alive.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Oh my! Hate Eternal - I, Monarch er et av de råeste albuma jeg har hørt på lenge! Ikke rart jeg har hørt på det en stund nå!

7501619[/snapback]

Yeah! Ikke bare jeg som er storfan av I Monarch? Fett, fett album. Ingen tvil om trommisen ihvertfall. To Know Our enemys, Behold Judas, I, Monarch og It is our will er beste på albumet syns jeg. Fy faen for en intro på It is our will!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...