b-real Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Thom Yorke har lagt ut remix av noen av sangene sine: http://www.theeraser.net/ Så vet dere det Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg syntes Zos Kia Cultus Er et mer gjennomført album enn Demigod, men det er bare min mening. 7485939[/snapback] Syns jeg og, sanger som Here And Beyond har nok litt lysere harmoni i sangene enn de i Demigod. Men Demigod er bra fordet, det gamle black metal greiene takler jeg ikke, altfor crappy lyd. Dem ble vell kjent når dem skiftet stil? Bare lurer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg syntes Zos Kia Cultus Er et mer gjennomført album enn Demigod, men det er bare min mening. 7485939[/snapback] Syns jeg og, sanger som Here And Beyond har nok litt lysere harmoni i sangene enn de i Demigod. Men Demigod er bra fordet, det gamle black metal greiene takler jeg ikke, altfor crappy lyd. Dem ble vell kjent når dem skiftet stil? Bare lurer. 7494474[/snapback] Tror ikke de er mest kjennt som Black Metal band, nei Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som vet hvor jeg kan høre samples fra Anaal Nathrakh - Eschaton? Det har jo fått veldig mye skryt her på forumet (og andre steder), så da må det nesten sjekkes ut selv om jeg ikke er den største metal-entusiasten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 http://www.myspace.com/anaalnathrakh When The Lion.... er fra Eschaton Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Fy faen!! Amon Amarth med låta av samme navn, symfoni versjonen av låta smeller til midt i,statister fullt utstyrt med brynjer,hjelm,skjold og sverd begir seg ut på scenen og herjer på. Fy faen så fantastisk symfoni versjonen er altså, gåsehud og ståtiss så det holder Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Den eneste sangen jeg liker av Amon Amarth er Metal Wrath. Den angriper deg som et løpsk godstog. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Amon Amarth er barskt, syns de har truffet bra på den siste plata. Mye bra låtmateriale der; Cry of the black birds, Gods of war arise osv. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, ser ut til at de kommer til Rockerfeller i februar og. Så var det den satans aldersgrensen da ... Jaja, blir vel takknemlig for den når jeg fyller 18, regner jeg med. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Oioioi, smått brutal moshpit under Stampin' Ground-konserten i London på søndag. 3. plass. Forøvrig en pokkers kul konsert. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva synes du om Woven Hand konserten da Glint? Beste konserten jeg har vært borti hvertfall. Tror jeg så deg et halvt sekund også.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva synes du om Woven Hand konserten da Glint? Beste konserten jeg har vært borti hvertfall. Tror jeg så deg et halvt sekund også.... 7497271[/snapback] Fantastisk/creepy. Gøyalt å se på spastikertullingen med briller litt til siden der jeg stod også. Hoho! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Den eneste sangen jeg liker av Amon Amarth er Metal Wrath. Den angriper deg som et løpsk godstog. 7495948[/snapback] Ja den låta viser ingen nåde, herjer villt den altså Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Oh my! Hate Eternal - I, Monarch er et av de råeste albuma jeg har hørt på lenge! Ikke rart jeg har hørt på det en stund nå! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen anbefal meg et album fra bandet ISIS..var ikke så aller verst musikk egentlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 1. Panopticon 2. Oceanic 3. The Absence of Thruth 3stk. MÅ-ha i platesamlinga. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen anbefal meg et album fra bandet ISIS..var ikke så aller verst musikk egentlig. 7502136[/snapback] Oceanic og Panopticon Lenke til kommentar
sekt Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, ser ut til at de kommer til Rockerfeller i februar og. Så var det den satans aldersgrensen da ... Jaja, blir vel takknemlig for den når jeg fyller 18, regner jeg med. 7496211[/snapback] John Dee, inferno kick off. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) 1. Panopticon2. Oceanic 3. The Absence of Thruth 3stk. MÅ-ha i platesamlinga. 7502221[/snapback] Panopticon er så bra at jeg ikke har ord, helt vilt album. Oceanic har jeg ikke fordøyd helt ennå bortsett fra The begging of the end. *kosepå Isis shorta* Og til b-real, se DVDen med dempa belysning å godt med volum. Den "frelste" meg. Syntes musikken var smått kjedelig før jeg fikk gitt det orntlig aktiv lytting. Har ikke fått hørt den nyeste ennå, har du noe å si om den? Endret 14. desember 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 1. Panopticon2. Oceanic 3. The Absence of Thruth 3stk. MÅ-ha i platesamlinga. 7502221[/snapback] Arigato. Skal hive meg på jobben @lanez-nor: Hehe, skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg