Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende at jeg har vært veldig uheldig uten tvil, men synes forsatt ikke at black metal er den sjangeren som passer best til live. Men igjen, er jo med hva folk foretrekker....

 

Jeg har sikkert vært på flere black-metal konserter enn punk(både amatør og profesjonelt) og er ikke en eneste punk konsert jeg har kjedet meg... tror ikke det er en eneste black metal konsert jeg har likt.

 

Men hvor mange band må jeg se for å kunne retferdigjøre uttalelsen min egentlig? Eller er det bare slik at jeg ikke for lov til å si det?

 

Hvis du hadde hørt endel punk låter, la oss si 50, og du ikke hadde likt en eneste av de. Hva hadde du svart da hvis noen hadde spurt deg om hva du synes om punk?

 

Og igjen som alltid håper jeg på at forumet sine brukere er såpass oppegående at de forstår at uttalser som jeg kommer med er selvfølgelig mine personlige meninger.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MAYHEM finished recording their new album "Ordo Ad Chao" last week. Here are Blasphemer's first words on this awaited release "The sound is raw and powerful, and listening to it, it reminds me of the "Wolf's Lair Abyss" era, only more varied and more philosophical. The album also contains the most aggressive songs in the MAYHEM history as well as the most wicked and darkest."

 

"Ordo Ad Chao" is tentatively scheduled for April 2007 and will come in a very exclusive packaging...

Lenke til kommentar

Mayhem er jævla kult egentlig, masse bra material ute å går der.

Hører sinnsykt mye på Behemoth om dagen, hørte på dem 24/7 før, men nå hører jeg like mye på dem. Er jo egentlig ett helvetes musikalst band, skikkelig melodi. Demigod og Zos Kia Cultus er styggrått!

Lenke til kommentar
Blood In Our Wells er herlig!

7488036[/snapback]

Visst faen. Blir bare bedre og bedre for hver gang man hører den. Årets album for min del, og en av mine favorittalbum noen sinne.

 

 

Har prøvd å høre litt på Behemoth før, hørte da litt av det meste egentlig, men ingenting falt helt i smak, men det er lenge siden nå. Hvor bør jeg starte tror dere?

Lenke til kommentar

Tempel of the Dog er ett must for alle Grunge elskere!

Bestod av Jeff Ament og Stone Gossard fra Mother Love Bone (Pearl Jam), og Chris Cornell og Matt Cameron fra Soundgarden.

 

Herlig musikk for di som liker Soundgarden, Pearl Jam, Alice in Chains, Queens of the Stoneage. :D

Lenke til kommentar
Blood In Our Wells er herlig!

7488036[/snapback]

Visst faen. Blir bare bedre og bedre for hver gang man hører den. Årets album for min del, og en av mine favorittalbum noen sinne.

7490428[/snapback]

Hva skjedde med Adversary? Selv klarer jeg ikke helt å nevne en vinner enda. Må tygge litt mer på de som kom nå i november.

 

Uansett, Forgotten Legends spiser opp Blood in our Wells.

Lenke til kommentar

Visst faen. Blir bare bedre og bedre for hver gang man hører den. Årets album for min del, og en av mine favorittalbum noen sinne.

7490428[/snapback]

Hva skjedde med Adversary? Selv klarer jeg ikke helt å nevne en vinner enda. Må tygge litt mer på de som kom nå i november.

 

Uansett, Forgotten Legends spiser opp Blood in our Wells.

7491490[/snapback]

The Adversary endte opp på 2. plass, men det er helt sykt jevnt mellom de to, samt "Armada". Jeg kommer sikkert til å forandre mening i neste uke.

 

Hadde lenge Forgotten Legends og Blood in Our Wells på delt førsteplass når det kommer til beste Drudkh-skive, men jeg lurer på om ikke sistnevnte er et halvt hårstrå foran.

Lenke til kommentar

Visst faen. Blir bare bedre og bedre for hver gang man hører den. Årets album for min del, og en av mine favorittalbum noen sinne.

7490428[/snapback]

Hva skjedde med Adversary? Selv klarer jeg ikke helt å nevne en vinner enda. Må tygge litt mer på de som kom nå i november.

 

Uansett, Forgotten Legends spiser opp Blood in our Wells.

7491490[/snapback]

The Adversary endte opp på 2. plass, men det er helt sykt jevnt mellom de to, samt "Armada". Jeg kommer sikkert til å forandre mening i neste uke.

 

Hadde lenge Forgotten Legends og Blood in Our Wells på delt førsteplass når det kommer til beste Drudkh-skive, men jeg lurer på om ikke sistnevnte er et halvt hårstrå foran.

7491548[/snapback]

Dette har du vel informert om i tråden din også. False Dawn alene tar alt annet Drudkh har laget til sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...