Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel hellhammer på trommer også, så kan jo bli spennende.

7472911[/snapback]

Er vel en selvfølge?

7472945[/snapback]

 

Ja, ble noe annet sagt?

 

edit: Uttrykte meg forsåvidt veldig dårlig. Mener at det alltids kan bli spennende når hellhammer spiller trommer.

Endret av sekt
Lenke til kommentar

Håh, Darkthrone live hadde vært drømmen! I Scream sier jo Abbath litt om det der, at Nocturno Culto er dritklar for å spille live, men at Fenriz er mer eller mindre imot det. I følge Abbath blir det hvertfall aldri en storgig på Darkthrone uansett, Fenriz er visst mer lysten på å sette trommesettet på en palle på en campingplass langt uti gokk, for å spille der. :p

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Det hadde egentlig ikke vært så fett, black metal er drittkjedelig live uansett...

7477391[/snapback]

Tølper! Nonsense!

7477411[/snapback]

 

Hvilken black metal band er feite å se? En Darkthrone gig hadde jo jeg selvfølgelig vært på siden jeg er den fanhoren av Darkthrone jeg er, men likavel. Har dog ikke sett så mye black metal live, men det jeg har sette har vært grisetamt.

 

Punk derimot, der har vi en sjanger som er fett live.

 

Og btw, storgig med Darkthrone hadde vært latterlig, men trommesett på paller høres ut som en plan.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Har sett vanvittig mange fantastiske BM-konserter, der Taake foreløpig ligger på førsteplass. Dei leverte ein vanvittig konsert på HITS i fjor. Kunne ha lista mange fleire òg, men eg gidder ikkje. Er nok du som har vore uheldig med konsertane dine, småen.

 

Dessutan tykkjer eg å seie at BM-konsertar generelt er kjedeleg rett og slett berre vert tåpeleg.

 

 

 

 

 

 

 

 

-------

Jeg har bare hørt 3 punklåter, men fyfaen så dårlig all punk er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...