Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Finn låten Wings fra Litany. Har du høyttalere med mye bass er dette knuselåt numero uno. Du vil få lyst til å knuse noe. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er piss, Jan-Bavian. 7438635[/snapback] Even sleven^^ Sjekk ut Esperanto - Danse Makabre forresten. Ganske ganske stilig. Helt annen sjanger tho. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oi, Lordi har blitt invitert på et ball og de skal håndhilse på Presidenten. Uten masker! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er piss, Jan-Bavian. 7438635[/snapback] Even sleven^^ Sjekk ut Esperanto - Danse Makabre forresten. Ganske ganske stilig. Helt annen sjanger tho. 7440095[/snapback] Will do. Hva er det forno? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oi, Lordi har blitt invitert på et ball og de skal håndhilse på Presidenten. Uten masker! 7440353[/snapback] Presidenten? Det er mange presidenter.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel, er nok den finske. Er jo nasjonaldagen deres idag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 De gjør jo bare det samme som Slipknot har gjort i lang tid, det å prøve å holde identitet deres skjult...ellers så vil jeg tørre å påstå at de aldri hadde fått den oppmerksomheten som de har fått. Latterlig dårlig syns jeg musikken deres er. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Musikken er ikke akkuratt god, nei, men har man en finsk venn som forteller om Lordi-godteri og mediadekning blir det ganske morsomt å høre om hysteriet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 I et intervju ble Alexi Laiho i CoB spurt hva han syntes om Lordi, og om de er misunnelige på Lordi som får så mye pressedekning. Han bare lo og sa at ingen ser på Lordi som et metalband der, bare en gjeng som vant Melodi Grand Prix med et artig nummer. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bedre enn det mest andre som er med på Grand Prix, men det sier jo ikke akkurat så mye. Tor Endresen, Stig Van Eijk, Charmed ftw Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Må si jeg synes musikken til Lordi er noe av det beste jeg har sett på grand prix på lenge. Men det er pga all det dårlige som blir laget, ikke fordi lordi var spesielt bra. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Iskald video. Aldri hørt om bandet før. Men dette beviser at det er en syltynn linje mellom alvor og komedie. Faktisk ikke gale musikk. Btw, Bathory eier! Endret 7. desember 2006 av stakan Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bathory er dritbra ja, RIP. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Iskald video. Aldri hørt om bandet før. Men dette beviser at det er en syltynn linje mellom alvor og komedie. Faktisk ikke gale musikk. Btw, Bathory eier! 7443964[/snapback] HAHAHA!!1 Iskald er fra sigerfjorden så vidt meg bekjent. Trommisen jobber eller jobbet på esso gi sigerfjorden faktisk, 15 min unna meg. Han lager ikke så fryktelig gode burgere at det gjør noe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Iskald video. Aldri hørt om bandet før. Men dette beviser at det er en syltynn linje mellom alvor og komedie. Faktisk ikke gale musikk. 7443964[/snapback] Starten og noen andre deler virket faktisk ganske bra. Men så gikk det mye nedover egentlig. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bathory er fantastisk musikk, at en mann (bortimot alene) klarer å lage så mye bra musikk der han spiller alle instrumenter over så mange album er veldig bra. Sitter å venter på et par Bathory-album fra CDON, men har fortsatt ikke kommet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Greit det, men mannen er ikke akkurat en god vokalist. Clean-synginga er temmelig borderline mellom bra og "Idol-audition"..men den skranglete vokalen funker greit i viking-rocken deres. Du må selvsagt høre Blood on Ice og Hammerheart. På BOI skifta de fullstendig stil og ble mere episk vikingmetal m/ cleanvokal enn skitten blackmetal. Endret 7. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bathory er fett ja! Coverlåtene er kule de og.. Der var det noen tyskere som tok kontakt og ville starte å selge musikken vår.. Kødde-metal bandet vårt.. Endret 7. desember 2006 av Torpern Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det et seriøst selskap da? Tidig da, hehe. Må spamme litt videoer: Gorgoroth - Profetens åpenbaring Gorgoroth - Katharinas Bortgang Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 I dag fikk jeg endelig høytalerne mine! *spille inn* Empire A6!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg