H4ngm4N Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har grimmest nick. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 De ble owned av metal-archives Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sitter å høre på en Purified in Blood-plate jeg fikk låne av en kompis. Deres første plate. Fete saker. Bevis at på bladning av metal(i dette tilfellet good ol' thrash metal) og hardcore ikke trenger føre til metalcore-dritt av typen Shaddows Fall, Bullet for my Valentine, osv... Her er det thrasy riff som røsker og energi som bare det. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så Purified In Blood som oppvarmingsband for Satyricon her forleden. Helt greit liksom. Ikke helt min ting though. Men til tross for sitt image, så var det en god del død-tid for vokalist nr. 2, hehe. Måtte improvisere en del å sånn, sprute masse vann osv. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg liker også Purified in Blood, selv om jeg egentlig er lite fan av hardcore/metalcore osv. De har heftige riff som røsker godt og mye bra tekster. Det sies også at de er fantastiske live, men jeg vet ikke om det stemmer da jeg aldri har sett dem live. Har forresten vært i konfirmasjon med trommisen "Sette på The Ultimate Price" Lenke til kommentar
Tze Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så.. etter å ha sett klippet av Strapping Young Lad fra Download 06 i Devin Townsend-tråden, fant jeg ut at jeg må sjekke ut mer SYL.. MEN! Hvor begynner jeg? Kjapp albumguide, noen? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) City er det beste albumet. Sangen Love?, fra platen Alien er den som frelste meg. Albumene SYL, Alien og The New Black er gode plater. Uansett, her er en liten guide: City er rimelig sykt album. Det er ekstremt som faen, og mye fete riff. Her er favorittsangen min fra albumet: http://www.youtube.com/watch?v=DOeCMuY4hJ8 SYL er ennda et bra album. Man ser at bandet har utviklet seg litt på låt skrivingen og at strukturene på disse er mer varierte. Sangen Relentless: http://www.youtube.com/watch?v=3qdXoUvdSrw Alien ble i følge mange beskrevet som albumet som tok Strapping Young Lad's ekstremitet og DTB's proggresive tendenser. Albumet har perlen "Love?": http://www.youtube.com/watch?v=uqC6_ynnyzw The New Black er deres nyeste album. Bandet utvikler seg igjen, tittelsporet er episk og genialt uten at det blir for pompøst. Wrong Side: http://www.youtube.com/watch?v=uIFXuny4f2k Musikken deres er veldig vanskelig å beskrive, håper dette er bedre enn ingenting i hvertfall. Endret 6. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Låter som Relentless, Toxic, Strapping young Lad og Aftermath er gode. Toxic er gammel liveklassiker, rart den ikke var på Download-showet egentlig. Men det var jo veldig begrenset tid. Endret 6. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jah! Så det var noe feil inni der, men klarte ikke sette fingern på det Toxic var Britney det. Men Devin er jo også blond. Endret 6. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ØYH! Man sammenligner ikke Devin med Britney O_O *lynsje* Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Deftones er knalldigg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Deftones er knalldigg. 7437079[/snapback] Jepp. Sitter og koser meg med B-sides & Rarities nå. Fine saker. Endret 6. desember 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eplefe: Nei, man gjør ikke sånt ustraffet..du må nok..straffe meg. Til mitt forsvar (patetisk som det er), så jeg et bilde av B-dyret på Dagbladet like før jeg skrev det innlegget. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva burde jeg starte med når jeg skal sjekke ut Vader? Så at de skulle på W:O:A 07 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Deftones er knalldigg. 7437079[/snapback] Deftones er piss Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er piss, Jan-Bavian. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva burde jeg starte med når jeg skal sjekke ut Vader? Så at de skulle på W:O:A 07 7438283[/snapback] Sjekk ut albumet bitex har som avatar. Det er fett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Som for øvrig heter The Art of War. Ellers for å få det litt gammelt, har man Kingdom og Litany å fråtse i. Bare husk, Vader kødder ikke, de har ingen pene synth-tepper bakom. Bare rett frem dødsmetall der doble basstrommer dominerer lydbildet. Her er en fin video: "So scream with me, out loud. This is the war!!" Endret 6. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare rett frem dødsmetall der doble basstrommer dominerer lydbildet. 7439713[/snapback] Og det er deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg