Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, er det noen andre som synes Between Two Worlds-skiva til I er helt fantastisk? Har ikke hørt hele plata enda, men det jeg har hørt gir gåsehud langs hele ryggmargen. Stemningen er fantastisk og vokalen til Abbath er ganske enkelt genial.

7411298[/snapback]

 

Helt fantastisk er å ta i, men den er bra ja, uten tvil. Mange gromme riff og soloer der og episk stemning generelt.

Lenke til kommentar

Da er det bare å gratulere Stonegard med noe som ingen andre har klart siden jeg var på min første konsert i '93 med Guns 'N Roses på Valle Hovin...

 

De spilte noe så inn i gamperaua høyt at jeg måtte kjøpe meg ørepropper og jeg håper at det er lenge til neste gang noen spiller så høyt. Kan se ut som om de har hvert å lånt forsterkere av Spinal Tap og jeg tror disse faktisk gikk helt opp til 12...

 

Lowdown var konge, Jacquelin var vel mitt første og siste møte med dem og Stonegard var også konge (bortsett fra den alt for høye lyden)

Lenke til kommentar
Skal vel bli en mix av Animatronic og Nexus Polaris... og renvokalen kuttes, da den suger værre enn en overkvalifisert hore, og at han ikke klarer den live! de som har hørt litt av materialet sier at det høres bra ut, så...

7411168[/snapback]

Blanding av Animatronic og Nexus Polaris. To av min yndlingsalbum. Gleder meg bare mer nå. :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har lurt litt på Lowdown. Fikk en flyer av en av lowdown karene på Unholy alliance, men har ikke sjekket det ut. Er det bra?

7414458[/snapback]

 

Synes de er bra, er litt Pantera over stilen...

 

Kan jo ta en titt på hjemmesiden dems, det ligger en musikkvideo og en tre fire låter der så kan du jo høre litt på dem. Og de lager liv når de spiller live, har hørt dem to ganger nå, første gang når de varmet opp for soulfly i mai '04 og i går og synes de har blitt bedre live enn sist gang (de var bra første gangen også)... :thumbup:

 

Lowdown hjemmeside...

 

Edit:

 

La til en link...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra Iron Maiden Newsletter nå.

Iron Maiden release their first ever limited edition digital download single.

 

You can pre-order this live version of Different World right now, but don't leave it too late - on Tuesday December 26th it will be deleted forever!

 

Not tempting enough? Well, not only do you get 'Different World' live - you also get access to an exclusive interview with Steve Harris, in which he talks about the record, the tour and the fans.

 

This digital download is exclusive to the Iron Maiden Digital Store - you won't find it anywhere else!

 

Go to www.ironmaiden.com/download to buy!

Også en måte å tjene penger på :ermm:

 

_______

 

Svidd Neger skiva til Ulver er en av dems beste folkens. Vent til det er mørkt, slå av alle lys og nyt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...