Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 mm? synes jeg gikk bra ned når jeg var på 9 mm for en stund tilbake(no ser jeg imidlertid helt mongo ut, jævla halveis hjelm frisyre opplegg...)

7395130[/snapback]

 

Teh EMO sveis? O_O

 

Må også legge til at I,Monarch albumet til Hate Eternal er ballerøskekult!

7395240[/snapback]

 

Hvis de fleste emoer har "1 til 2 måneder siden de klippet håret 9 mm kort" hårsveisen, så ja, emo sveis.

Lenke til kommentar
Er strengt tatt ikke noe problem, men tror jeg hadde skinnet meg helt hvis jeg hadde gått såpass ned.

 

Kjenner godt til dette med å se ut som en nazist, men som du så pent sier det, skit au.

 

But ansiwaysi, stoner rock? Lanez-nor? Nokke frekt å anbefale?

7395176[/snapback]

 

 

Hmm, hørte du Witch som var nevnt tidligere? Det er vilt bra!

 

Witch - Seer

 

Du burde prøve å få tak på hele Witch- s/t (2006). Mye varisjon og kvalitet igjennom hele plata.

http://www.myspace.com/witchofficial

 

 

edit: Noen som har hørt no om at Down skal slippe ut nytt album i 07? En fyr på last.fm skreiv

"new album is scheduled for feb 2007 i read the other day.. hopefully with a highly thoughtful title like 'Down III'"

 

Ellers er Kyuss noen som er legender innen sjangern. Blues from the red sun og Welcome to sky valley er to album du må høre.

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
emo sveis.

7397461[/snapback]

Sveisen bestemmer om du er følelsesladd eller ikke?

7398273[/snapback]

 

Hvis du ser nøyere på posten så er det strangt tatt ikke jeg som påstår noe er en såkallt "emo-sveis". Og området bryr meg heller ikke, og definisjonen på ditt og datt kan noen andre ta ansvar for idag, jeg er trøtt...

 

But ansiwaysi, stoner rock? Lanez-nor? Nokke frekt å anbefale?

7395176[/snapback]

 

 

Hmm, hørte du Witch som var nevnt tidligere? Det er vilt bra!

 

Witch - Seer

 

Du burde prøve å få tak på hele Witch- s/t (2006). Mye varisjon og kvalitet igjennom hele plata.

http://www.myspace.com/witchofficial

 

 

edit: Noen som har hørt no om at Down skal slippe ut nytt album i 07? En fyr på last.fm skreiv

"new album is scheduled for feb 2007 i read the other day.. hopefully with a highly thoughtful title like 'Down III'"

 

Ellers er Kyuss noen som er legender innen sjangern. Blues from the red sun og Welcome to sky valley er to album du må høre.

7399362[/snapback]

 

Lanez-Nor: Witch hørtes bra ut, så får sjekke de nærmere ut... Kyuss har jeg hørt litt av, men aldri fått taket på de, bør vel prøve litt mer.

Lenke til kommentar
5 mm? synes jeg gikk bra ned når jeg var på 9 mm for en stund tilbake(no ser jeg imidlertid helt mongo ut, jævla halveis hjelm frisyre opplegg...)

7395130[/snapback]

 

Teh EMO sveis? O_O

 

Må også legge til at I,Monarch albumet til Hate Eternal er ballerøskekult!

7395240[/snapback]

 

Hvis de fleste emoer har "1 til 2 måneder siden de klippet håret 9 mm kort" hårsveisen, så ja, emo sveis.

7397461[/snapback]

 

Trudde du mente sånn bolle-sveis aktig frisyre.. sårri..

 

Sjekk ut The Sword også.

Lenke til kommentar
Gratz kaiern lizm, k9z, lolz !10101

 

Enslaved - Queen Of Night <---  JÆKLA HEISMUSIKK INTRO! Har enda ikke kommet over det, ødelegger alt den introen der, hele livet mitt blir lagt i grus, someone pleas call one one two.

Fet intro det da, skikkelig King Crimson-preg over den. :cool:

Resten av låta er ubeskrivelig deilig også da.

 

Sitter og hører på I-skiva, dette høres fett ut. :)

Lenke til kommentar
5 mm? synes jeg gikk bra ned når jeg var på 9 mm for en stund tilbake(no ser jeg imidlertid helt mongo ut, jævla halveis hjelm frisyre opplegg...)

7395130[/snapback]

 

Teh EMO sveis? O_O

 

Må også legge til at I,Monarch albumet til Hate Eternal er ballerøskekult!

7395240[/snapback]

 

Hvis de fleste emoer har "1 til 2 måneder siden de klippet håret 9 mm kort" hårsveisen, så ja, emo sveis.

7397461[/snapback]

 

Trudde du mente sånn bolle-sveis aktig frisyre.. sårri..

 

Sjekk ut The Sword også.

7400822[/snapback]

Passende

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...